ATHEXGROUP

Δίαυλοι Υποβολής Αναφορών 

 

Ο Όμιλος ATHEX συμμορφώνεται με τους κανόνες ηθικής και το ισχύον νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία του επιδιώκοντας τήρηση υψηλών προτύπων εταιρικής διακυβέρνησης, διαφάνειας, επαγγελματικής και ηθικής δεοντολογίας.


Στο πλαίσιο αυτό, ενθαρρύνει την ελεύθερη έκφραση των εργαζομένων του ή τρίτων μέσω της εκούσιας αποκάλυψης πληροφοριών που σχετίζονται με παράνομες πράξεις ή παραλείψεις που έχουν υποπέσει στην αντίληψή τους και οι οποίες είναι αντίθετες µε την εύρυθμη λειτουργία του ή επιζήμιες για τη φήμη, το κύρος, το ηθικό ή/και το οικονομικό συμφέρον του.  


Διαθέτει Εταιρικούς Διαύλους Αναφορών, σε περιβάλλον πλήρους εμπιστευτικότητας, λαμβάνοντας τα κατάλληλα μέτρα για τη διασφάλιση της προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων και του απορρήτου αλλά και της αποφυγής κάθε μορφής αντιποίνων, υπό τους όρους της κείμενης νομοθεσίας.


Επισημαίνεται ότι, η διαδικασία των αναφορών δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται καταχρηστικά για απερίσκεπτες κατηγορίες ή προσωπικά παράπονα. Για την αποτροπή κακόβουλων ή αβάσιμων αναφορών, ενδέχεται να επιβληθούν κυρώσεις σε όσους ενήργησαν με κακή πίστη.

 

 

Θέματα Αναφορών

 

Περιστατικά παραβίασης των εταιρικών Πολιτικών και Εσωτερικών Διαδικασιών, των Κανονισμών και της ισχύουσας νομοθεσίας (π.χ. κλοπή, υπεξαίρεση, απάτη, δωροδοκία, δωροληψία, απιστία, πλαστογραφία, φθορά ξένης ιδιοκτησίας, ξέπλυμα χρήματος, παραποίηση λογιστικών εγγράφων και οικονομικών καταστάσεων, παραβιάσεις της νομοθεσίας περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων, παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων και εν γένει οποιοδήποτε πράξη ή παράλειψη μπορεί να επιφέρει υλική ή ηθική ζημία στον Όμιλο), καθώς και παραβιάσεις του ενωσιακού δικαίου, όπως αυτές προβλέπονται στο άρθρο 4 του Ν. 4990/2022 «Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου».

 

 

Δίαυλοι Αναφορών

 

Οι δίαυλοι υποβολής Αναφορών που έχει θεσπίσει και λειτουργεί ο Όμιλος (ATHEX, ATHEXCLEAR & ATHECSCD) είναι οι ακόλουθοι: 

  1. email: whistleblowing@athexgroup.gr 
  2. ταχυδρομική επιστολή: Λεωφόρος Αθηνών 110, 104 42 Αθήνα, υπόψη της Επιτελικής Διευθύντριας Εσωτερικού Ελέγχου 
  3. τηλεφωνική επικοινωνία: τηλ. 210 3366634, Δευτέρα έως Παρασκευή 10πμ έως 5μμ
  4. απευθείας συνάντηση με την  Επιτελική Διευθύντρια Εσωτερικού Ελέγχου

H υποβολή Αναφοράς μέσω των διαύλων επικοινωνίας 1, 2 και 3 και κατ’ επιλογή του αναφέροντα, μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε επώνυμα είτε ανώνυμα.
Από την ημερομηνία υποβολής της Αναφοράς, ο αναφέρων λαμβάνει επιβεβαίωση παραλαβής εντός επτά εργάσιμων (7) ημερών και ενημέρωση για τις ενέργειες που προβλέπονται ή ελήφθησαν από τα αρμόδια όργανα του Ομίλου, εντός τριμήνου. 
Επισημαίνεται, ότι τα φυσικά πρόσωπα μπορούν να υποβάλουν απευθείας Αναφορά στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.) σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην κείμενη νομοθεσία. Αναλυτικές οδηγίες υποβολής παρέχονται στην ιστοσελίδα της Αρχής.
 

Πολιτική Διαχείρισης Αναφορών και Καταγγελιών

Δείτε τη σχετική πολιτική στον παρακάτω σύνδεσμο.

Στοιχεία Επικοινωνίας