Ο.Π.Α.Π. ΑΕ
Στοιχεία και Πληροφορίες βάσει ΕΚ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Α.Ε. (2006/Ετήσιος Ισολογισμός/Μητρική)
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Α.Ε.
Στοιχεία Οικονομικών Καταστάσεων Βάσει ΔΛΠ Βάσει του κανονισμού του Χ.Α. και της υπ' αρίθμ. 23681 KYA |
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Α.Ε. | ||
46329/06/Β/00/15 | ||
Λ. ΚΗΦΙΣΟΥ 62 12132 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - Νομαρχία(ή Πρωτοδικείο) : Δ/νση Ανωνύμων Εταιρείων του Υπουργείου Ανάπτυξης | ||
Λ. ΚΗΦΙΣΟΥ 62 12132 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ | ||
Στοιχεία και πληροφορίες περιόδου από
01/01/2006
έως
31/12/2006
|
||
Οι ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις και η Έκθεση Επισκόπησης του Ορκωτού Ελεγκτή Λογιστή αναρτώνται στη διεύθυνση διαδικτύου της εταιρίας http://www.opap.gr. Προκειμένου ο αναγνώστης να σχηματίσει πληρέστερη εικόνα για την οικονομική θέση και τα αποτελέσματα της ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Α.Ε. οφείλει να ανατρέξει στη διεύθυνση διαδικτύου της. |
||
Τύπος Περιόδου: | Ετήσια Οριστική Δωδεκαμήνου ΜΗΤΡΙΚΗ | |
Εταιρική Χρήση: | 2006 | |
Είδος Υποβολής: | ΑΡΧΙΚΗ | |
Ορκωτός Λογιστής: | ΒΑΣΙΛΗΣ Κ. ΚΑΖΑΣ 13281 Grand Thornton |
|
Ορκωτός Λογιστής: | ΣΩΤΗΡΗΣ Α. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 13671 Grand Thornton |
|
Τύπος Έκθεσης Επισκόπησης: | i Με σύμφωνη γνώμη |
|
Δημοσιεύση σε εφημερίδα: | ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 22/03/2007 | |
Δημοσιεύση σε εφημερίδα: | ΚΕΡΔΟΣ 22/03/2007 | |
Όλα τα ποσά εκφράζονται σε ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ | ||
Ημ/νία έγκρισης από ΔΣ: | 21/03/2007 | |
Σύνθεση ΔΣ: | ||
ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΚΩΣΤΑΚΟΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΕΙΑΔΑΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΝΥΣΙΟΣ, ΜΕΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ, ΜΕΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΚΑΣΗΣ, ΜΕΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ, ΜΕΛΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΚΟΥΛΟΣΟΥΣΑΣ, ΜΕΛΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΛΙΑΠΗΣ, ΜΕΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΥΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΕΛΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΕΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΕΛΟΣ |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟY | |||
31/12/2006 | 31/12/2005 | ||
10000 | ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ | ||
11000 | Πάγια στοιχεία Ενεργητικού | 325.613,00 | 327.999,00 |
12000 | Αποθέματα | 608,00 | 404,00 |
13000 | Απαιτήσεις από πελάτες | 100.128,00 | 62.354,00 |
14000 | Λοιπά στοιχεία ενεργητικού | 508.432,00 | 547.372,00 |
15000 | ΣΥΝΟΛΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΥ | 934.781,00 | 938.129,00 |
16000 | ΠΑΘΗΤΙΚΟ | ||
17000 | Μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις | 25.725,00 | 39.680,00 |
18000 | Βραχυπρόθεσμες τραπεζικές Υποχρεώσεις | 0,00 | 15.118,00 |
19000 | Λοιπές βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις | 419.123,00 | 419.181,00 |
20000 | Σύνολο υποχρεώσεων (α) | 444.848,00 | 473.979,00 |
21000 | Καθαρή Θέση μετόχων Εταιρίας (β) | 489.933,00 | 464.150,00 |
22000 | Δικαιώματα Μειοψηφίας (γ) | ||
23000 | Σύνολο Καθαρής Θέσης (δ) = (β)+(γ) | 489.933,00 | 464.150,00 |
24000 | ΣΥΝΟΛΟ ΠΑΘΗΤΙΚΟΥ (ε) = (α) + (δ) | 934.781,00 | 938.129,00 |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ | |||||
01/01/2006 | 01/01/2005 | ||||
31/12/2006 | 31/12/2005 | ||||
26000 | Κύκλος εργασιών | 4.524.105,0000 | 3.592.943,0000 | ||
27000 | Μικτά κέρδη / (ζημιές) | 840.638,0000 | 788.926,0000 | ||
29000 | Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων | 720.907,0000 | 687.976,0000 | ||
28000 | Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων | 695.837,0000 | 665.119,0000 | ||
30000 | Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων σύνολο | 713.533,0000 | 674.769,0000 | ||
31000 | Μείον Φόροι | -212.440,0000 | -231.046,0000 | ||
31500 | Κέρδη / (ζημιές) μετά από φόρους από συνεχιζόμενες δραστηριότητες (α) | 501.093,0000 | 443.723,0000 | 0,0000 | 0,0000 |
31600 | Κέρδη / (ζημιές) μετά από φόρους από διακοπείσες δραστηριότητες (β) | 0,0000 | 0,0000 | ||
32000 | Κέρδη / (ζημιές) μετά από φόρους (συνεχιζόμενες και διακοπείσες δραστηριότητες) (α) + (β) | 501.093,0000 | 443.723,0000 | 0,0000 | 0,0000 |
33000 | Κατανέμονται σε: | ||||
34000 | Μετόχους Εταιρίας | ||||
35000 | Μετόχους Μειοψηφίας | ||||
36000 | Κέρδη μετά από φόρους ανά μετοχή ? βασικά (σε €) | 1,5700 | 1,3900 |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΚΑΘΑΡΗΣ ΘΕΣΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ | |||
31/12/2006 | 31/12/2005 | ||
38000 | Σύνολο καθαρής θέσης έναρξης περιόδου (01.01.2006 και 01.01.2005 αντίστοιχα) | 464.150,00 | 470.217,00 |
42000 | Κέρδη / (ζημιές) περιόδου μετά από φόρους | 501.093,00 | 443.723,00 |
39000 | Αύξηση / (μείωση) μετοχικού κεφαλαίου | 0,00 | 0,00 |
40000 | Διανεμηθέντα μερίσματα | -475.310,00 | -449.790,00 |
41000 | Καθαρό εισόδημα καταχωρημένο απ’ ευθείας στην καθαρή θέση | 0,00 | 0,00 |
43000 | Αγορές (πωλήσεις) ιδίων μετοχών | 0,00 | 0,00 |
44000 | Σύνολο καθαρής θέσης λήξης περιόδου (31.12.2006 και 31.12.2005 αντίστοιχα) | 489.933,00 | 464.150,00 |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΡΟΩΝ | |||
01/01/2006 | 01/01/2005 | ||
31/12/2006 | 31/12/2005 | ||
46000 | Λειτουργικές δραστηριότητες | ||
52000 | Κέρδη προ φόρων | 713.533,00 | 674.769,00 |
53000 | Πλέον / μείον προσαρμογές για: | ||
54000 | Αποσβέσεις | 0,00 | 0,00 |
54005 | Αποσβέσεις Ενσώματων και Ασώματων Παγίων | 25.070,00 | 22.857,00 |
55000 | Προβλέψεις | 0,00 | 0,00 |
55005 | Προβλέψεις για επισφαλείς απαιτήσεις | 5.000,00 | 2.500,00 |
55010 | Χρηματοοικονομικά Αποτελέσματα | -12.115,00 | -9.650,00 |
55015 | Προγράμματα Παροχών Προσωπικού | -3.888,00 | 122,00 |
55020 | Μερίσματα από Θυγατρικές | -5.581,00 | 0,00 |
55025 | Άλλες προβλέψεις | 0,00 | 301,00 |
56000 | Συναλλαγματικές διαφορές | 0,00 | 0,00 |
57000 | Αποτελέσματα (έσοδα, έξοδα, κέρδη και ζημιές) επενδυτικής δραστηριότητας | 30,00 | 10.105,00 |
58000 | Χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα | 0,00 | 0,00 |
59000 | Πλέον/ μείον προσαρμογές για μεταβολές λογαριασμών κεφαλαίου κίνησης ή που σχετίζονται με τις λειτουργικές δραστηριότητες: | ||
60000 | Μείωση / (αύξηση) αποθεμάτων | -204,00 | 78,00 |
60005 | Αύξηση/(μείωση) πληρωτέων φόρων | 5.666,00 | -2.725,00 |
61000 | Μείωση / (αύξηση) απαιτήσεων | -69.022,00 | 32.509,00 |
62000 | (Μείωση) / αύξηση υποχρεώσεων (πλην τραπεζών) | 35.484,00 | 26.659,00 |
63000 | Μείον: | ||
64000 | Χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα καταβεβλημένα | -896,00 | -1.390,00 |
65000 | Καταβεβλημένοι φόροι | -243.788,00 | -295.084,00 |
66000 | Σύνολο εισροών / (εκροών) από λειτουργικές δραστηριότητες (α) | 449.289,00 | 461.051,00 |
67000 | Επενδυτικές δραστηριότητες | ||
72000 | Απόκτηση θυγατρικών, συγγενών, κοινοπραξιών και λοιπών επενδύσεων | 0,00 | 0,00 |
72005 | Εγγυήσεις | -196,00 | -33,00 |
72010 | Δάνεια στο προσωπικό | -4.013,00 | -290,00 |
73000 | Αγορά ενσώματων και άϋλων παγίων στοιχείων | -18.216,00 | -9.361,00 |
74000 | Εισπράξεις από πωλήσεις ενσώματων και άϋλων παγίων στοιχείων | 21,00 | 0,00 |
75000 | Τόκοι εισπραχθέντες | 13.011,00 | 11.040,00 |
76000 | Μερίσματα εισπραχθέντα | 5.581,00 | 0,00 |
77000 | Σύνολο εισροών / (εκροών) από επενδυτικές δραστηριότητες (β) | -3.812,00 | 1.356,00 |
78000 | Χρηματοδοτικές δραστηριότητες | ||
79000 | Εισπράξεις από αύξηση μετοχικού κεφαλαίου | 0,00 | 0,00 |
79005 | Εκροές για μακροπρόθεσμα Δάνεια | -25.345,00 | -21.574,00 |
80000 | Εισπράξεις από εκδοθέντα / αναληφθέντα δάνεια | 0,00 | 0,00 |
81000 | Εξοφλήσεις δανείων | 0,00 | 0,00 |
82000 | Εξοφλήσεις υποχρεώσεων από χρηματοδοτικές μισθώσεις (χρεολύσια) | 0,00 | 0,00 |
83000 | Μερίσματα πληρωθέντα | -471.698,00 | -448.776,00 |
84000 | Σύνολο εισροών / (εκροών) από χρηματοδοτικές δραστηριότητες (γ) | -497.043,00 | -470.350,00 |
86000 | Καθαρή αύξηση / (μείωση) στα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα περιόδου (α) + (β) + (γ) | -51.566,00 | -7.943,00 |
87000 | Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα έναρξης περιόδου | 375.610,00 | 383.553,00 |
88000 | Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα λήξης περιόδου | 324.044,00 | 375.610,00 |
ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ | |||||||||||||||||||||||||||
α. Η συνολική επίπτωση των παρατηρήσεων της έκθεσης επισκόπησης του ορκωτού ελεγκτή λογιστή στην καθαρή θέση και τα αποτελέσματα μετά από φόρους, σε περίπτωση που ο τύπος της έκθεσης επισκόπησης είναι με εξαιρέσεις που επηρεάζουν τη γνώμη του ελεγκτή. Σε περίπτωση που ο τύπος της έκθεσης επισκόπησης είναι με θέματα έμφασης, γίνεται συνοπτική παρουσίαση των εν λόγω θεμάτων. Σε περίπτωση δε που ο ορκωτός ελεγκτής λογιστής, εκφέρει αρνητική γνώμη ή αρνείται να εκφέρει γνώμη, παρατίθεται ο λόγος της άρνησης. | |||||||||||||||||||||||||||
Η έκθεση ελέγχου των Ορκωτών Λογιστών είναι με σύμφωνη γνώμη | |||||||||||||||||||||||||||
β. Οι ανέλεγκτες φορολογικά χρήσεις | |||||||||||||||||||||||||||
Η εταιρεία έχει ελεγχθεί φορολογικά μέχρι και τη χρήση 2005. Ο φορολογικός έλεγχος της χρήσης 2005 ολοκληρώθηκε στις αρχές του έτους 2007 και τα αποτελέσματά του έχουν βαρύνει τα αποτελέσματα της χρήσης 2006 με ποσό € 3.504χιλ. Οι ανέλεγκτες φορολογικά χρήσεις των θυγατρικών εταιρειών και της συγγενούς του Ομίλου είναι οι εξής: i) ΟΠΑΠ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Α.Ε.: 2005 και 2006, ii) ΟΠΑΠ ΚΥΠΡΟΥ LTD: από 2003 έως 2006, iii)ΟΠΑΠ GLORY LTD και Glory Technology Ltd: από 2002 έως 2006 και iv) ΟΠΑΠ INTERNATIONAL LTD: από 2004 έως 2006 | |||||||||||||||||||||||||||
γ. i) Σε περίπτωση μεταβολής στις λογιστικές πολιτικές ή εκτιμήσεις, αναφέρεται το είδος της μεταβολής και η επίπτωση, εφόσον είναι σημαντική, στα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, καθώς και στην καθαρή θέση των μετόχων της Εταιρίας για την τρέχουσα περίοδο. | |||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ | |||||||||||||||||||||||||||
γ. ii) Σε περίπτωση τροποποιήσεων που επέρχονται για οποιοδήποτε λόγο (όπως ενδεικτικά από μεταβολή στις λογιστικές πολιτικές, διόρθωση λάθους ή υιοθέτηση νέου διεθνούς λογιστικού προτύπου), στις ήδη δημοσιοποιημένες οικονομικές καταστάσεις της τρέχουσας και της προηγούμενης οικονομικής χρήσης, αναφέρεται: - το είδος των τροποποιήσεων, - οι επιπτώσεις τους στον κύκλο εργασιών, στα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, καθώς και στην καθαρή θέση των μετόχων της Εταιρίας, - η σημείωση των περιοδικών οικονομικών καταστάσεων, όπου γίνεται λεπτομερής αναφορά στις ως άνω τροποποιήσεις. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
γ iii) Σε περίπτωση αναταξινόμησης των συγκριτικών οικονομικών στοιχείων αναφέρεται το γεγονός και η σημείωση των περιοδικών οικονομικών καταστάσεων, όπου γίνεται λεπτομερής αναφορά. | |||||||||||||||||||||||||||
Δεν συντρέχει περίπτωση | |||||||||||||||||||||||||||
δ. i) Σε περίπτωση εταιρικών γεγονότων όπως εξαγορά, πώληση, συγχώνευση άλλης εταιρίας ή κλάδου, απόσχιση κλάδου και αναδιάρθρωσηπαρατίθενται οι βασικές πληροφορίες για το γεγονός, συμπεριλαμβανομένης και της ημερομηνίας πραγματοποίησής του. Επιπλέον, στην περίπτωση που τα εν λόγω γεγονότα επέφεραν μεταβολή συνολικά σε ποσοστό άνω του 25%, στον κύκλο εργασιών, ή / και στα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, ή / και στην καθαρή θέση των μετόχων της Εταιρίας, αναφέρεται η επίπτωση στα παραπάνω μεγέθη (ποσό και ποσοστό). | |||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ | |||||||||||||||||||||||||||
δ. ii) Σε περίπτωση διακοπής εκμετάλλευσης αναφέρεται το γεγονός και παρατίθενται κατ’ ελάχιστο τα βασικά μεγέθη (κύκλος εργασιών, κέρδη/ζημιές προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων, αποτελέσματα προ φόρων της διακοπείσας εκμετάλλευσης) για την τρέχουσα τρίμηνη περίοδο και σωρευτικά από την έναρξη της οικονομικής χρήσης μέχρι την ημερομηνία λήξης της τρέχουσας περιόδου, με αντίστοιχη παράθεση για τις συγκρίσιμες ενδιάμεσες περιόδους της αμέσως προηγούμενης οικονομικής χρήσης. | |||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ | |||||||||||||||||||||||||||
ε. Σε περίπτωση αλλαγής της οικονομικής χρήσης της Εταιρίας, αναφέρεται το γεγονός και οι λόγοι της αλλαγής, με επισήμανση στη μη συγκρισιμότητα των οικονομικών στοιχείων της τρέχουσας περιόδου σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης. Επιπλέον παρατίθενται κατ’ ελάχιστο τα βασικά μεγέθη (κύκλος εργασιών, αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας , καθαρή θέση των μετόχων της Εταιρίας) της τρέχουσας περιόδου με τα αντίστοιχα συγκρίσιμα μεγέθη της περιόδου του προηγούμενου έτους. | |||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ | |||||||||||||||||||||||||||
ζ. Το ποσό των υφιστάμενων εμπράγματων βαρών. | |||||||||||||||||||||||||||
0 | |||||||||||||||||||||||||||
η. Οι πάσης φύσεως επίδικες ή υπό διαιτησία διαφορές της Εταιρίας, καθώς και αποφάσεις δικαστικών ή διαιτητικών οργάνων που ενδέχεται να έχουν σημαντική επίπτωση στην οικονομική κατάσταση ή λειτουργία της. | |||||||||||||||||||||||||||
Σύμφωνα με επιστολή της Νομικής Υπηρεσίας της ΟΠΑΠ Α.Ε. υπάρχουν αγωγές ευκαιριακά απασχολούμενου προσωπικού και ιδιωτών συνολικού ύψους € 8.785 χιλ. περίπου. Η Διοίκηση της ΟΠΑΠ Α.Ε. εκτιμά ότι η επίπτωση τυχόν αρνητικής έκβασης των διαφορών στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας δεν θα είναι σημαντική και για αυτό δεν έχει διενεργηθεί πρόβλεψη σε βάρος των αποτελεσμάτων της περιόδου, πλην μιας περίπτωσης για την οποία διενεργήθηκε πρόβλεψη € 301 χιλ. στην χρήση 2005, βάσει εκτίμησης της Νομικής Υπηρεσίας της εταιρίας. | |||||||||||||||||||||||||||
Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στο τέλος της τρέχουσας χρήσης - Μόνιμο Προσωπικό. | |||||||||||||||||||||||||||
269 | |||||||||||||||||||||||||||
Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στο τέλος της προηγούμενης χρήσης - Μόνιμο Προσωπικό. | |||||||||||||||||||||||||||
290 | |||||||||||||||||||||||||||
Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στο τέλος της τρέχουσας χρήσης - Εποχικό Προσωπικό. | |||||||||||||||||||||||||||
495 | |||||||||||||||||||||||||||
Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στο τέλος της προηγούμενης χρήσης - Εποχικό Προσωπικό. | |||||||||||||||||||||||||||
434 | |||||||||||||||||||||||||||
ι. Τα ποσά των πωλήσεων και αγορών (αγαθών και υπηρεσιών) σωρευτικά από την έναρξη της οικονομικής χρήσης και τα υπόλοιπα των απαιτήσεων και υποχρεώσεων της Εταιρίας στη λήξη της τρέχουσας περιόδου, που έχουν προκύψει από συναλλαγές της με τα συνδεδεμένα μέρη, όπως αυτά ορίζονται από το ΔΛΠ 24, με διακριτή παράθεση των συνολικών αμοιβών διευθυντικών στελεχών και μελών της διοίκησης, καθώς και των συναλλαγών τους. | |||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
ια. Σε περίπτωση που στην τρέχουσα περίοδο η Εταιρία παύει να καταρτίζει ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις, αναφέρεται το γεγονός και η αιτία που το προκάλεσε. | |||||||||||||||||||||||||||
Δεν συντρέχει περίπτωση | |||||||||||||||||||||||||||
ιβ. Κάθε άλλη ουσιώδης για τους επενδυτές πληροφορία ως προς τη χρηματοοικονομική κατάσταση και την πορεία των δραστηριοτήτων της Εταιρίας μέχρι την ημερομηνία δημοσίευσης των περιοδικών οικονομικών καταστάσεων. | |||||||||||||||||||||||||||
Στα άλλα λειτουργικά έξοδα του Ομίλου περιλαμβάνεται δαπάνη ύψους € 7.827 χιλ. που αφορά στην καταβολή διαφορών μισθοδοσίας του μόνιμου προσωπικού για το χρονικό διάστημα από 1.1.1998 έως 31.12.2005 και αναλύεται: α) στο ποσό των € 2.137 χιλ. το οποίο αφορούσε διαφορές μισθοδοσίας μόνιμου προσωπικού των ετών 1998 και 1999 σύμφωνα με την απόφαση Δ.Σ. 21/17.5.2006 και β) στο ποσό των € 5.690 χιλ. για το χρονικό διάστημα από 1.1.2000 μέχρι 31.12.2005 σύμφωνα με την 24/8.6.2006 απόφαση Δ.Σ. της ΟΠΑΠ Α.Ε. * Δεν υπάρχει αλλαγή στη μέθοδο ενοποίησης καθώς και στις ενοποιούμενες εταιρίες σε σύγκριση με τη χρήση που έληξε στις 31.12.2005. * Οι επενδύσεις για αγορά παγίων στοιχείων της εταιρίας για την περίοδο 1.1-31.12.2006 ανήλθαν σε € 18.216 χιλ. (€ 18.364 χιλ. του Ομίλου). * Η ΟΠΑΠ Α.Ε., στις 25.6.2005, προχώρησε σε μερική αναθεώρηση της σύμβασης για τη διεξαγωγή του Στοιχήματος με την Ανάδοχο Εταιρία. Η αναθεώρηση είχε αναδρομική ισχύ από την 30.1.2005 και οι βασικές της αλλαγές αφορούσαν: α) στην αύξηση του ποσοστού αποδόσεων στους νικητές των κερδών που εγγυάται η ανάδοχος εταιρία, β) στο χρόνο εκκαθάρισης, ο οποίος ολοκληρώθηκε στις 29.1.2007 και αφορούσε στο διάστημα από την 30η Ιανουαρίου 2005 μέχρι και την 29η Ιανουαρίου 2007 και γ) στην εισαγωγή ελληνικών διοργανώσεων στο παιχνίδι "Στοίχημα". * Μετά τη λήξη της σύμβασης με την Εταιρεία Στοιχημάτων στις 29 Ιανουαρίου 2007, η ΟΠΑΠ Α.Ε. ανέλαβε την αυτόνομη διαχείριση, διεξαγωγή, οργάνωση και λειτουργία του Παιχνιδιού "Στοίχημα". Στα πλαίσια της ανάληψης της διοργάνωσης και λειτουργίας του παιχνιδιού η Μητρική Εταιρεία: 1) ξεκίνησε τη στελέχωση της νεοσυσταθείσας Γενικής Διεύθυνσης Στοιχήματος και 2) στις 2.11.2006 συμφώνησε με την ΙΝΤΡΑΛΟΤ Α.Ε. για: α) την μεταφορά τεχνογνωσίας, β) την προμήθεια και εγκατάσταση της συνολικής και τεχνολογικής υποδομής στην έδρα της ΟΠΑΠ Α.Ε. καθώς και την εκπαίδευση του προσωπικού στην λειτουργία του, γ) την παροχή 3.500 τερματικών μηχανών πρακτορείων και δ) την παροχή υπηρεσιών συντήρησης - τεχνικής υποστήριξης της τεχνολογικής υποδομής. Η συμφωνία ισχύει για έξι μήνες (από 30/1/2007) και το συνολικό τίμημα ανήλθε στο ποσό των € 65 εκ. πλέον ΦΠΑ. * Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΠΑΠ Α.Ε. με την υπ' αριθμ. 44/24.10.2006 συνεδρίασή του, αποφάσισε τη διανομή προμερίσματος (€0,55 ανά μετοχή), συνολικού ποσού € 175.450.000,00, με βάση τα αποτελέσματα του εννεαμήνου 2006 με ημερομηνία αποκοπής την 11.12.2006 (δικαιούχοι ορίζονται οι κάτοχοι μετοχών με τη λήξη της συνεδρίασης του Χ.Α. της 8.12.2006) και ως ημερομηνία έναρξης πληρωμής του την 19.12.2006.* Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΠΑΠ Α.Ε. με την υπ΄αριθμ.11/21.3.2007 συνεδριασή του, ενέκρινε τις οικονομικές καταστάσεις της 31.12.2006 και θα προτείνει την έγκριση του υπολοίπου μερίσματος χρήσης 2006, € 1,03 ανα μετοχή(συνολικού ποσού € 328.570.000,00),στην Ετήσια Γενική Συνέλευση των μετόχων 2007 |
ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΟΙΚΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ | |||
Επωνυμία Εταιρίας | Χώρα Έδρας | Ποσοστό Συμ. | Μέθ. Ενσωμ. |
ΣΤΑΚΟΔ 2003 | |||
Κωδικός | Περιγραφή | Ποσό | Ποσοστό |
927.1 | Τυχερά παιχνίδια και στοιχήματα | 4.524.105,00 | 100,0000 |
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΔΛΠ ΚΑΙ ΕΛΠ | ||
01/01/2005 | 01/01/2004 | |
Σύνολο ιδίων κεφαλαίων σύμφωνα με το ΕΛΠ | 139.984,00 | 138.841,00 |
Προσαρμογές της Καθαρής θέσης με βάσει τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα | 330.233,00 | 142.592,00 |
Καθαρή θέση σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα | 470.217,00 | 281.433,00 |
Σχόλια Εταιρίας |
|
Έκθεση επισκόπησης/ελέγχου ορκωτών ελεκγτών λογιστών (ΕΛΛΗΝΙΚΑ) |
Έκθεση Ελέγχου Ανεξάρτητου Ορκωτού Ελεγκτή Λογιστή Προς τους Μετόχους της ΟΠΑΠ Α.Ε. Έκθεση επί των οικονομικών καταστάσεων Ελέγξαμε τις συνημμένες οικονομικές καταστάσεις της «ΟΠΑΠ Α.Ε.» (η «Εταιρεία») καθώς και τις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις της Εταιρείας και των θυγατρικών της (ο «Όμιλος») οι οποίες αποτελούνται από τον εταιρικό και ενοποιημένο ισολογισμό της 31ης Δεκεμβρίου 2006 και τις καταστάσεις αποτελεσμάτων, μεταβολών ιδίων κεφαλαίων και ταμειακών ροών της χρήσεως που έληξε την ημερομηνία αυτή, καθώς και περίληψη των σημαντικών λογιστικών πολιτικών και λοιπές επεξηγηματικές σημειώσεις. Ευθύνη της Διοίκησης για τις οικονομικές καταστάσεις Η Διοίκηση της Εταιρείας έχει την ευθύνη για την κατάρτιση και εύλογη παρουσίαση αυτών των οικονομικών καταστάσεων σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης, όπως αυτά έχουν υιοθετηθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η ευθύνη αυτή περιλαμβάνει σχεδιασμό, εφαρμογή και διατήρηση συστήματος εσωτερικού ελέγχου σχετικά με την κατάρτιση και εύλογη παρουσίαση οικονομικών καταστάσεων απαλλαγμένων από ουσιώδη ανακρίβεια, που οφείλεται σε απάτη ή λάθος. Η ευθύνη αυτή περιλαμβάνει επίσης την επιλογή και εφαρμογή κατάλληλων λογιστικών πολιτικών και τη διενέργεια λογιστικών εκτιμήσεων, που είναι λογικές για τις περιστάσεις. Ευθύνη Ελεγκτή Δική μας ευθύνη είναι η έκφραση γνώμης επί αυτών των οικονομικών καταστάσεων με βάση τον έλεγχο μας. Διενεργήσαμε τον έλεγχο σύμφωνα με τα Ελληνικά Ελεγκτικά Πρότυπα που είναι εναρμονισμένα με τα Διεθνή Ελεγκτικά Πρότυπα. Τα πρότυπα αυτά απαιτούν τη συμμόρφωσή μας με τους κανόνες δεοντολογίας και το σχεδιασμό και διενέργεια του ελέγχου μας, με σκοπό την εύλογη διασφάλιση ότι οι οικονομικές καταστάσεις είναι απαλλαγμένες από ουσιώδη ανακρίβεια. Ο έλεγχος περιλαμβάνει τη διενέργεια διαδικασιών για τη συγκέντρωση ελεγκτικών τεκμηρίων σχετικά με τα ποσά και τις πληροφορίες που περιλαμβάνονται στις οικονομικές καταστάσεις. Οι διαδικασίες επιλέγονται κατά την κρίση του ελεγκτή και περιλαμβάνουν την εκτίμηση του κινδύνου ουσιώδους ανακρίβειας των οικονομικών καταστάσεων, λόγω απάτης ή λάθους. Για την εκτίμηση του κινδύνου αυτού, ο ελεγκτής λαμβάνει υπόψη το σύστημα εσωτερικού ελέγχου σχετικά με την κατάρτιση και εύλογη παρουσίαση των οικονομικών καταστάσεων, με σκοπό το σχεδιασμό ελεγκτικών διαδικασιών για τις περιστάσεις, και όχι για την έκφραση γνώμης επί της αποτελεσματικότητας του συστήματος εσωτερικού ελέγχου της Εταιρείας. Ο έλεγχος περιλαμβάνει επίσης την αξιολόγηση της καταλληλότητας των λογιστικών πολιτικών που εφαρμόστηκαν και του εύλογου των εκτιμήσεων που έγιναν από τη Διοίκηση, καθώς και αξιολόγηση της συνολικής παρουσίασης των οικονομικών καταστάσεων. Πιστεύουμε ότι τα ελεγκτικά τεκμήρια που έχουμε συγκεντρώσει είναι επαρκή και κατάλληλα για τη θεμελίωση της γνώμης μας. Γνώμη Κατά τη γνώμη μας, οι συνημμένες εταιρικές και ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις παρουσιάζουν εύλογα, από κάθε ουσιώδη άποψη, την οικονομική κατάσταση της Εταιρείας και του Ομίλου κατά την 31η Δεκεμβρίου 2006, τη χρηματοοικονομική τους επίδοση και τις Ταμειακές τους Ροές για τη χρήση που έληξε την ημερομηνία αυτή, σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης, όπως αυτά υιοθετήθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Έκθεση επί Λοιπών Νομικών και Κανονιστικών Ρυθμίσεων Το περιεχόμενο της Έκθεσης του Διοικητικού Συμβουλίου, είναι συνεπές με τις συνημμένες οικονομικές καταστάσεις. Αθήνα 21.03.2007 Οι Ορκωτοί Ελεγκτές Λογιστές ΒΑΣΙΛΗΣ Κ. ΚΑΖΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ Α. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Α.Μ. ΣΟΕΛ 13281 Α.Μ. ΣΟΕΛ 13671 Ορκωτοί Ελεγκτές Λογιστές Βασιλέως Κωνσταντίνου 44 116 35 Αθήνα ΑΜ ΣΟΕΛ 127 |
Έκθεση επισκόπησης/ελέγχου ορκωτών ελεκγτών λογιστών (ΑΓΓΛΙΚΑ) |
Independent Auditor’s Report To the Shareholders of OPAP S.A. Report on the Financial Statements We have audited the accompanying financial statements of OPAP S.A. (?the Company?) as well as the consolidated financial statements of the Company (?the Group?), which comprise (for both the Company and the Group), the balance sheet as at December 31st, 2006, and the income statement, statement of changes in equity and cash flow statement for the year then ended, and a summary of significant accounting policies and other explanatory notes. Management’s Responsibility for the Financial Statements Management is responsible for the preparation and fair presentation of these financial statements in accordance with International Financial Reporting Standards that have been adopted by the european Union. This responsibility includes designing, implementing and maintaining internal control relevant to the preparation and fair presentation of financial statements that are free from material misstatement, whether due to fraud or error; selecting and applying appropriate accounting policies; and making accounting estimates that are reasonable in the circumstances. Auditor’s Responsibility Our responsibility is to express an opinion on these financial statements based on our audit. We conducted our audit in accordance with the Greek Auditing Standards, which are based on the International Standards on Auditing. Those standards require that we comply with ethical requirements and plan and perform the audit to obtain reasonable assurance whether the financial statements are free from material misstatement. An audit involves performing procedures to obtain audit evidence about the amounts and disclosures in the financial statements. The procedures selected depend on the auditor’s judgement, including the assessment of the risks of material misstatement of the financial statements, whether due to fraud or error. In making those risk assessments, the auditor considers internal control relevant to the entity’s preparation and fair presentation of the financial statements in order to design audit procedures that are appropriate in the circumstances, but not for the purpose of expressing an opinion on the effectiveness of the entity’s internal control. An audit also includes evaluating the appropriateness of accounting policies used and the reasonableness of accounting estimates made by management, as well as evaluating the overall presentation of the financial statements. We believe that the audit evidence we have obtained is sufficient and appropriate to provide a basis for our audit opinion. Opinion In our opinion, the abovementioned financial statements present fairly, in all material respects, the financial position of the Company and that of the Group as of December 31st, 2006, and the financial performance and the cash flows of the Company and those of the Group for the year then ended in accordance with International Financial Reporting Standards that have been adopted by the European Union. Report on Other Legal and Regulatory Requirements The Board of Directors Report is consistent with the abovementioned financial statements. Athens, 21.03.2007 Chartered Accountants Vasilios K. Kazas Sotiris A. Constantinou Soel Reg. N. 13281 Soel Reg. N. 13671 Chartered accountants and consultants 44, Vas. Konstantinou Ave. 116 35 - Athens SOEL REG. NUMBER: 127 |
Πρόσθετες πληροφορίες βάσει του κανονισμού του Χ.Α. | ||||
ΜΕΣΟΣ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΤΟΧΩΝ | ||||
Τρέχουσα περίοδος (Τ) | Περίοδος Τ-1 | Περίοδος Τ-2 | Περίοδος Τ-3 | Περίοδος Τ-4 |
319.000.000,00 | 319.000.000,00 | 319.000.000,00 | 319.000.000,00 | 319.000.000,00 |
Σύνολο συσσωρευμένων ζημιών εισηγμένης εταιρίας την 31/12/2006 | 0,00 | |||
Σύνολο Ιδίων Κεφαλαίων Εταιρίας | 489.933,00 | |||
Μετοχικό κεφάλαιο (αριθμός μετοχών*ονομαστική αξία) | 95.700,00 | |||
EBITDA-Κέρδη/(ζημίες) πρό φόρων , χρηματοδοτικών ,επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (Εταιρίας) | 720.907,00 | |||
EBITDA - Κέρδη/(ζημίες) πρό φόρων , χρηματοδοτικών ,επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (Ενοποιημένων Οικ. Καταστάσεων) | 738.211,00 | |||
Ύπαρξη ληξιπρόθεσμων δανειακών ή άλλων υποχρεώσεων της εισηγμένης εταιρίας | ΟΧΙ | |||
Κατάθεση Αίτησης για Υπαγωγή της εισηγμένης εταιρίας στα άρθρα 44,45,46 του ν. 1892/90 | ΟΧΙ | |||