Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε.

Στοιχεία και Πληροφορίες βάσει ΕΚ, Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. (2009/Εξαμηνιαία/Μητρική)

Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε.
Στοιχεία Οικονομικών Καταστάσεων Βάσει ΔΛΠ

Βάσει του κανονισμού του Χ.Α. και των απόφασεων της Ε.Κ.

 
Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε.
44724/06/Β/99/52
ΩΡΩΠΟΥ 156 ΤΚ 11146 ΓΑΛΑΤΣΙ - Νομαρχία(ή Πρωτοδικείο) : ΑΘΗΝΩΝ
ΩΡΩΠΟΥ 156 ΤΚ 11146 ΓΑΛΑΤΣΙ
Στοιχεία και πληροφορίες περιόδου από 01- 01- 2009 έως 30- 06- 2009

Οι ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις και η Έκθεση Επισκόπησης του Νόμιμου Ελεγκτή αναρτώνται στη διεύθυνση διαδικτύου της εταιρίας http://www.eydap.gr . Προκειμένου ο αναγνώστης να σχηματίσει πληρέστερη εικόνα για την οικονομική θέση και τα αποτελέσματα της Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. οφείλει να ανατρέξει στη διεύθυνση διαδικτύου της.

Τύπος Περιόδου: Περιοδική Εξαμήνου     ΜΗΤΡΙΚΗ
Εταιρική Χρήση: 2009
Νόμιμος Ελεγκτής: ΓΙΟΥΡΟΥΚΟΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ   10351
DELOITTE, ΧΑΤΖΗΠΑΥΛΟΥ,ΣΟΦΙΑΝΟΣ,ΚΑΜΠΑΝΗΣ ΑΕΟΕΣΕ-ΑΜΣΟΕΛΕ 120
Νόμιμος Ελεγκτής: ΧΑΤΖΗΠΑΥΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ   12511
DELOITTE, ΧΑΤΖΗΠΑΥΛΟΥ,ΣΟΦΙΑΝΟΣ,ΚΑΜΠΑΝΗΣ ΑΕΟΕΣΕ-ΑΜΣΟΕΛΕ 120
Τύπος Έκθεσης Επισκόπησης:

ii   Με σύμφωνη γνώμη - θέματα έμφασης

Δημοσιεύση σε εφημερίδα: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ    31- 08- 2009
Δημοσιεύση σε εφημερίδα: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ    31- 08- 2009
Όλα τα ποσά εκφράζονται σε ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ
Ημ/νία έγκρισης από ΔΣ: 28/08/2009    Επανέγκριση : 
Σύνθεση ΔΣ:
Κ   ΚΩΣΤΟΥΛΑΣ   ΠΡΟΕΔΡΟΣ/ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
Α   ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ   ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
Θ   ΓΕΩΡΓΑΚΕΛΛΟΣ   ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
Ε   ΜΠΑΛΤΑΣ   ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
Γ   ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ   ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
Α   ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ   ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
Ε   ΜΟΥΤΑΦΗΣ   ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
Χ   ΜΗΣΤΡΙΩΤΗΣ   ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
Γ   ΜΑΣΤΡΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ   ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
Δ   ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ   ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
Γ   ΜΗΤΣΙΟΥΛΗΣ   ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
Η   ΧΑΤΖΗΘΩΜΑΣ   ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
Ε   ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ   ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ
30- 06- 2009 31- 12- 2008
10000 ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ    
11100 Ιδιοχρησιμοποιούμενα ενσώματα πάγια στοιχεία 997523.00 992883.00
11200 Επενδύσεις σε ακίνητα 0.00 0.00
11300 Άυλα περιουσιακά στοιχεία 5083.00 3950.00
11400 Λοιπά μη Κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία 171972.00 171955.00
12000 Αποθέματα 21220.00 19165.00
13000 Απαιτήσεις από πελάτες 292012.00 274848.00
13100 Λοιπά κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία 59732.00 47480.00
13200 Μη κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία προοριζόμενα για πώληση 0.00 0.00
15000 ΣΥΝΟΛΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΥ 1547542.00 1510281.00
16000 ΙΔΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ    
16005 Μετοχικό Κεφάλαιο 63900.00 63900.00
16010 Λοιπά Στοιχεία ιδίων κεφαλαίων 755429.00 765589.00
21000 Σύνολο ιδίων κεφαλαίων ιδιοκτητών μητρικής (α) 819329.00 829489.00
22000 Δικαιώματα μειοψηφίας (β) 0.00 0.00
23000 Σύνολο ιδίων κεφαλαίων (γ) = (α)+(β) 819329.00 829489.00
17000 Μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις 0.00 0.00
17100 Προβλέψεις/Λοιπές μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις 56331.00 56488.00
17105 Υποχρεώσεις για παροχές στους εργαζομένους 198097.00 191134.00
17110 Επιχορηγήσεις επενδύσεων και συμμετοχές καταναλωτών 204535.00 203317.00
18000 Βραχυπρόθεσμες δανειακές Υποχρεώσεις 188588.00 160515.00
19000 Λοιπές βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις 80662.00 69338.00
19100 Υποχρεώσεις που σχετίζονται με μη κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία προοριζόμενα για πώληση 0.00 0.00
20000 Σύνολο υποχρεώσεων (δ) 728213.00 680792.00
24000 ΣΥΝΟΛΟ ΙΔΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ (γ) + (δ) 1547542.00 1510281.00

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
01-01-2009 01-01-2008 01-04-2009 01-04-2008
30-06-2009 30-06-2008 30-06-2009 30-06-2008
Κωδικός Περιγραφή Συνεχ. Διακ. Συν. Συνεχ. Διακ. Συν. Συνεχ. Διακ. Συν. Συνεχ. Διακ. Συν.
26000 Κύκλος εργασιών 184092.00   184092.00 178134.00   178134.00 98683.00   98683.00 93978.00   93978.00
27000 Μικτά κέρδη / (ζημιές) 66245.00   66245.00 73317.00   73317.00 36136.00   36136.00 38214.00   38214.00
28000 Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων 6771.00   6771.00 14791.00   14791.00 4433.00   4433.00 8124.00   8124.00
30000 Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων 5625.00   5625.00 11640.00   11640.00 3995.00   3995.00 6456.00   6456.00
32000 Κέρδη / (ζημιές) μετά από φόρους (Α) 2972.00   2972.00 8072.00   8072.00 1820.00   1820.00 4493.00   4493.00
34000 - Ιδιοκτήτες μητρικής     0.00     0.00     0.00     0.00
35000 - Δικαιώματα μειοψηφίας     0.00     0.00     0.00     0.00
35100 Λοιπά συνολικά έσοδα μετά από φόρους (Β) 713.00   713.00 -37.00     532.00     175.00    
35200 Συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους(Α)+(Β) 3685.00 0.00 3685.00 8035.00 0.00 8035.00 2352.00 0.00 2352.00 4668.00 0.00 4668.00
35300 - Ιδιοκτήτες μητρικής     0.00                  
35400 - Δικαιώματα μειοψηφίας     0.00                  
36000 Κέρδη / (ζημιές) μετά από φόρους ανά μετοχή ? βασικά (σε €) 0.0300   0.0300 0.0800   0.0800 0.0200   0.0200 0.0400   0.0400
29000 Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων 19146.0000   19146.0000 26149.0000   26149.0000 10655.0000   10655.0000 13793.0000   13793.0000

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΙΔΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ
30-06-2009 30-06-2008
38000 Σύνολο ιδίων κεφαλαίων έναρξης περιόδου/χρήσης (01.01.2009 και 01.01.2008 αντίστοιχα) 829489.00 813698.00
42000 Συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους (συνεχιζόμενες και διακοπείσες δραστηριότητες) 3685.00 8035.00
39000 Αύξηση / (μείωση) μετοχικού κεφαλαίου 0.00 0.00
40000 Διανεμηθέντα μερίσματα -13845.00 -14910.00
43000 Αγορές (πωλήσεις) ιδίων μετοχών 0.00 0.00
44000 Σύνολο ιδίων κεφαλαίων λήξης περιόδου/χρήσης (30.06.2009 και 30.06.2008 αντίστοιχα) 819329.00 806823.00

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΡΟΩΝ      
01-01-2009 01-01-2008
30-06-2009 30-06-2008
46000 Λειτουργικές δραστηριότητες    
52100 Κέρδη/(ζημίες) προ φόρων (συνεχιζόμενες δραστηριότητες) 5625.00 11640.00
52200 Κέρδη / (ζημίες) προ φόρων (διακοπείσες δραστηριότητες) 0.00 0.00
53000 Πλέον / μείον προσαρμογές για:    
54000 Αποσβέσεις 16803.00 15672.00
54100 Απομειώσεις ενσώματων και άυλων πάγιων περιουσιακών στοιχείων 0.00 0.00
55000 Προβλέψεις -426.00 -1151.00
56000 Συναλλαγματικές διαφορές 0.00 0.00
56005 Αποσβέσεις επιχορηγήσεων και συμμετοχών καταναλωτών -4428.00 -4314.00
56010 Εσοδα χρεογράφων -37.00 0.00
56015 Μεταβολή αξίας συμμετοχών 10.00 -132.00
56020 Πιστωτικοί τόκοι και συναφή έσοδα -2432.00 -1397.00
57000 Αποτελέσματα (έσοδα, έξοδα, κέρδη και ζημιές) επενδυτικής δραστηριότητας 0.00 0.00
58000 Χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα 3605.00 4680.00
59000 Πλέον/ μείον προσαρμογές για μεταβολές λογαριασμών κεφαλαίου κίνησης ή που σχετίζονται με τις λειτουργικές δραστηριότητες:    
60000 Μείωση / (αύξηση) αποθεμάτων 0.00 0.00
61000 Μείωση / (αύξηση) απαιτήσεων -17164.00 -13998.00
61005 Λοιπές απαιτήσεις -8267.00 -8964.00
61010 Μακροπρόθεσμες απαιτήσεις 30.00 -8619.00
61015 Υλικά, ανταλλακτικά και αναλώσιμα -2055.00 -1205.00
61020 Λειτουργικές βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις -13270.00 -14238.00
61025 Εγγυήσεις καταναλωτών 270.00 388.00
61030 Υποχρεώσεις για παροχές στο προσωπικό 6963.00 5272.00
62000 (Μείωση) / αύξηση υποχρεώσεων (πλην δανειακών) 11128.00 3933.00
63000 Μείον:    
64000 Χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα καταβεβλημένα -4474.00 -3319.00
65000 Καταβεβλημένοι φόροι -4699.00 -3804.00
65100 Λειτουργικές ροές από διακοπείσες δραστηριότητες 0.00 0.00
66000 Σύνολο εισροών / (εκροών) από λειτουργικές δραστηριότητες (α) -12818.00 -19556.00
67000 Επενδυτικές δραστηριότητες    
72000 Απόκτηση θυγατρικών, συγγενών, κοινοπραξιών και λοιπών επενδύσεων 0.00 0.00
73000 Αγορά ενσώματων και άυλων παγίων στοιχείων -20146.00 -14919.00
74000 Εισπράξεις από πωλήσεις ενσώματων και άυλων παγίων στοιχείων 0.00 0.00
75000 Τόκοι εισπραχθέντες 1250.00 1330.00
76000 Μερίσματα εισπραχθέντα 37.00 0.00
76005 Είσπραξη επιχορηγήσεων και συμμετοχών καταναλωτών 5645.00 2755.00
76100 Επενδυτικές ροές από διακοπείσες δραστηριότητες 0.00 0.00
77000 Σύνολο εισροών / (εκροών) από επενδυτικές δραστηριότητες (β) -13214.00 -10834.00
78000 Χρηματοδοτικές δραστηριότητες    
79000 Εισπράξεις από αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 0.00 0.00
79100 Πληρωμές για μείωση μετοχικού καφαλαίου 0.00 0.00
80000 Εισπράξεις από εκδοθέντα / αναληφθέντα δάνεια 29000.00 53200.00
81000 Εξοφλήσεις δανείων 0.00 -16833.00
82000 Εξοφλήσεις υποχρεώσεων από χρηματοδοτικές μισθώσεις (χρεολύσια) 0.00 0.00
83000 Μερίσματα πληρωθέντα -171.00 -5928.00
83100 Χρηματοδοτικές ροές από διακοπείσες δραστηριότητες 0.00 0.00
84000 Σύνολο εισροών / (εκροών) από χρηματοδοτικές δραστηριότητες (γ) 28829.00 30439.00
86000 Καθαρή αύξηση / (μείωση) στα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα περιόδου/χρήσης (α) + (β) + (γ) 2797.00 49.00
87000 Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα έναρξης περιόδου/χρήσης 17780.00 14486.00
88000 Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα λήξης περιόδου/χρήσης 20577.00 14535.00

ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ
α. Σε περίπτωση που ο τύπος της έκθεσης επισκόπησης είναι ?ε θέ?ατα έ?φασης ή εξαίρεσης, παρατίθενται συνοπτικά τα εν λόγω θέματα, καθώς και η συνολική επίπτωση των εξαιρέσεων στα ίδια κεφάλαια και τα αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας. Σε περίπτωση δε, που ο νόμιμος ελεγκτής εκφέρει αρνητική γνώ?η ή αρνείται να εκφέρει γνώ?η, παρατίθεται ο λόγος της άρνησης.
1.Η Εταιρεία σύμφωνα με τον ιδρυτικό της Νόμο 2744/99, υπέγραψε Σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο σύμφωνα με την οποία το Δημόσιο ανέλαβε δέσμευση για την επιχορήγηση της Ε.ΥΔ.Α.Π. είτε από Κοινοτικούς Πόρους είτε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για την κάλυψη του 60% της κεφαλαιακής δαπάνης που θα καταβάλει η Ε.ΥΔ.Α.Π. για τη συντήρηση, ανακαίνιση, βελτίωση ή και την επέκταση του συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης για την οκταετία από το 2000 έως το 2008. Έναντι του παραπάνω Επενδυτικού Προγράμματος ύψους Eυρώ 1,22 δις περίπου, στο οποίο περιλαμβάνονται όπως προαναφέραμε και οι συντηρήσεις, η Εταιρεία έχει δαπανήσει για κεφαλαιουχικές δαπάνες μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2008 ποσό Eυρώ 432,49 εκατ. περίπου για τις οποίες δικαιούται επιχορήγηση ύψους Eυρώ 259,49 εκατ. περίπου (432,49Χ60%) ενώ για τις δαπάνες συντήρησης διεκδικεί την αντίστοιχη επιχορήγηση. Η Εταιρεία έναντι της επιχορήγησης που δικαιούται, έχει λάβει μέχρι 30 Ιουνίου 2009 ποσό Eυρώ 9,08 εκατ. περίπου. Με βάση τα ανωτέρω η απαίτηση της Εταιρείας από το Ελληνικό Δημόσιο ανέρχεται τουλάχιστον σε Ευρώ 250,41 εκατ. περίπου (259,49-9,08) και δεν έχει καταχωρηθεί στους λογαριασμούς των απαιτήσεων με ισόποση πίστωση των λογαριασμών των μακροπρόθεσμων υποχρεώσεων το υπόλοιπο των οποίων μεταφέρεται σταδιακά στα αποτελέσματα ανάλογα με το βαθμό απόσβεσης του επιχορηγημένου συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης. Αν διενεργούνταν οι προαναφερόμενες εγγραφές θα εμφανίζονταν βελτιωμένα τα συνολικά έσοδα της τρέχουσας περιόδου κατά Ευρώ 2,6 εκατ.περίπου και της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου κατά Ευρώ 2,4 εκατ. περίπου και βελτιωμένα τα ίδια κεφάλαια κατά Ευρώ 37,2 εκατ. περίπου.Διευκρινίζεται ότι με την από 10 Αυγούστου 2004 απόφαση της 'Εκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων επήλθε τροποποίηση του επενδυτικού προγράμματος της Εταιρείας, από την οποία δεν επηρεάζεται η ανωτέρω διεκδίκηση της απαίτησης της Εταιρείας από το Ελληνικό Δημόσιο. 2.Η Εταιρεία διεκδικεί και επιχορήγηση για τις δαπάνες συντήρησης σύμφωνα με την σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο. Δεδομένου όμως ότι από το σύνολο των δαπανών που αφορούν λειτουργία και συντήρηση εγκαταστάσεων ύψους Ευρώ 704,43 εκατ. δεν είναι εφικτό να απομονωθεί το ποσό που αντιστοιχεί μόνο στη συντήρηση, μέχρι την ημερομηνία σύνταξης των οικονομικών καταστάσεων, δεν είχε οριστικοποιηθεί μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου η δυνατότητα είσπραξης της επιχορήγησης που αντιστοιχεί στις δαπάνες συντήρησης. 3.Επίσης πρέπει να αναφερθεί το γεγονός ότι δεν είχαν μετεγραφεί τα εκχορηθέντα ακίνητα στο Ν.Π.Δ.Δ. ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΓΙΩΝ Ε.ΥΔ.Α.Π. συνολικής αναπόσβεστης αξίας Ευρώ 657 εκ. περίπου.
β. Σε περίπτωση μεταβολών όπως, αλλαγή λογιστικών πολιτικών, εκτιμήσεων, διόρθωση λογιστικού λάθους, αναταξινομήσεις κονδυλίων των οικονομικών καταστάσεων, αναφέρεται το είδος των μεταβολών και οι σημειώσεις των οικονομικών καταστάσεων όπου γνωστοποιούνται οι μεταβολές αυτές, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τις αντίστοιχες διατάξεις των ΔΛΠ/ΔΠΧΑ. Σε περίπτωση που οι παραπάνω μεταβολές επηρεάζουν τις ήδη δη?οσιοποιη?ένες οικονο?ικές καταστάσεις, τότε αναφέρονται οι αλλαγές στον κύκλο εργασιών, στα αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώ?ατα ?ειοψηφίας, στα συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους, καθώς και στα ίδια κεφάλαια των ιδιοκτητών της μητρικής, για τη συγκρίσιμη ενδιάμεση περίοδο και την προηγούμενη ετήσια οικονο?ική χρήση (ενώ για την δωδεκάμηνη περίοδο μόνο για την συγκρίσιμη ετήσια οικονομική χρήση).
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
γ. ί) Σε περίπτωση εταιρικών γεγονότων όπως ίδρυση, εξαγορά, πώληση, συγχώνευση άλλης εταιρίας ή κλάδου, απόσχιση κλάδου και αναδιάρθρωση παρατίθενται οι βασικές πληροφορίες για το γεγονός, συ?περιλα?βανο?ένης και της η?ερο?ηνίας πραγ?ατοποίησής του. Επιπλέον, στην περίπτωση που τα εν λόγω γεγονότα επέφεραν μεταβολή συνολικά σε ποσοστό άνω του 25%, στον κύκλο εργασιών, ή/και στα αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώ?ατα μειοψηφίας, ή/και στα ίδια κεφάλαια των ιδιοκτητών της μητρικής, αναφέρεται η επίπτωση στα παραπάνω μεγέθη (ποσό και ποσοστό).
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
γ. ίί) Σε περίπτωση διακοπής εκ?ετάλλευσης παρατίθενται οι βασικές πληροφορίες για το γεγονός
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
γ. ίίί) Οι σημειώσεις των οικονομικών καταστάσεων όπου γνωστοποιούνται οι περιπτώσεις γ ί) και γ ίί).
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
δ .Σε περίπτωση αλλαγής της χρονικής περιόδου της οικονομικής χρήσης της εταιρίας, αναφέρεται το γεγονός και οι λόγοι της αλλαγής, ?ε επισή?ανση στη ?η συγκρισι?ότητα των οικονο?ικών στοιχείων της τρέχουσας περιόδου σε σχέση ?ε την αντίστοιχη περίοδο της προηγού?ενης χρήσης. Επιπλέον, για λόγους συγκρισιμότητας, παρατίθενται κατ' ελάχιστο τα βασικά μεγέθη (κύκλος εργασιών, αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώ?ατα μειοψηφίας, καθαρή θέση των μετόχων της εταιρίας) της τρέχουσας περιόδου ?ε τα αντίστοιχα στοιχεία της συγκρίσιμης προηγούμενης χρονικής περιόδου.
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
στ. Η σημείωση των οικονομικών καταστάσεων στην οποία γίνεται αναφορά των ανέλεγκτων φορολογικά χρήσεων.
20
ζ. ί) Οι πάσης φύσεως επίδικες ή υπό διαιτησία διαφορές, οι αποφάσεις δικαστικών ή διαιτητικών οργάνων που έχουν ή ενδέχεται να έχουν ση?αντική επίπτωση στην οικονο?ική κατάσταση ή λειτουργία της εταιρίας και του ομίλου.
Τα παρακάτω στοιχεία και πληροφορίες , που προκύπτουν από τις οικονομικές καταστάσεις, στοχεύουν σε μία γενική ενημέρωση για την οικονομική κατάσταση και τα αποτελέσματα της Ε.ΥΔ.Α.Π Α.Ε. Συνιστούμε, επομένως στον αναγνώστη, πριν προβεί σε οποιαδήποτε είδους επενδυτική επιλογή ή άλλη συναλλαγή με την Εταιρεία, να ανατρέξει στην διεύθυνση διαδικτύου της, όπου αναρτώνται οι οικονομικές καταστάσεις καθώς και η έκθεση επισκόπησης των νόμιμων ελεγκτών όποτε αυτή απαιτείται.
ζ ίί) Το ποσό της σωρευτικής πρόβλεψης που έχει διενεργηθεί, για κάθε μία από τις κάτωθι περιπτώσεις, εφόσον είναι σημαντική:
- υποθέσεις που αναφέρονται στην περίπτωση ζ (ί)
- ανέλεγκτες φορολογικά χρήσεις
- λοιπές προβλέψεις.
Περίπτωση Ποσό
Υποθέσεις που αναφέρονται στη σημείωση ζ (i) 39400.00
Ανέλεγκτες Φορολογικά Χρήσεις 1630.00
Λοιπές Προβλέψεις 36000.00
η. Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στο τέλος της τρέχουσας περιόδου
3386
η. Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στο τέλος της αντίστοιχης περιόδου της προηγούμενης χρήσης
3568
θ. Οι πάσης φύσεως συναλλαγές (εισροές και εκροές) σωρευτικά από την έναρξη της οικονο?ικής χρήσης καθώς και τα υπόλοιπα των απαιτήσεων και υποχρεώσεων της εταιρίας και του ομίλου στη λήξη της τρέχουσας περιόδου/χρήσης που έχουν προκύψει από συναλλαγές τους ?ε τα συνδεδε?ένα ?έρη, όπως αυτά ορίζονται στο ?ΛΠ 24, ?ε διακριτή παράθεση των συνολικών α?οιβών διευθυντικών στελεχών και ?ελών της διοίκησης, των συναλλαγών τους, καθώς και των απαιτήσεων και υποχρεώσεων τους.
Τρέχουσα περίοδος
Συναλλαγές της με τα συνδεδεμένα μέρη Όμιλος Εταιρία
α) Έσοδα   32146.00
β) Έξοδα   0.00
γ) Απαιτήσεις   290662.00
δ) Υποχρεώσεις   0.00
ε) Συναλλαγές και αμοιβές διευθυντικών στελεχών και μελών της διοίκησης 0.00 178.00
στ) Απαιτήσεις από διευθυντικά στελέχη και μέλη της διοίκησης 0.00 0.00
ζ) Υποχρεώσεις προς τα διευθυντικά στελέχη και μέλη της διοίκησης 0.00 0.00
Αιτιολογία μη παράθεσης ποσών στα πεδία α. έως και δ. της στήλης "Όμιλος" ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΜΕΡΗ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΔΛΠ 24
ι. Σε περίπτωση που στην τρέχουσα περίοδο/χρήση ο εκδότης παύει να καταρτίζει ενοποιη?ένες οικονο?ικές καταστάσεις, αναφέρεται το γεγονός και η αιτία που το προκάλεσε.
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
ια. Τα ποσά και η φύση των λοιπών συνολικών εσόδων μετά από φόρους.
Φύση Ποσό
ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ ΑΠΌ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ 713.00
ΣΥΝΟΛΟ 713.00
ιβ. Ο αριθμός και η αξία κτήσης του συνόλου των μετοχών της μητρικής που κατέχονται είτε από την ίδια είτε από θυγατρικές και συγγενείς της επιχειρήσεις, στη λήξη της τρέχουσας περιόδου/χρήσης.
Αριθμός Αξία Κτήσης Συν. μετοχών
Μητρική 106500.00 0.00
Θυγατρικές και Συγγενείς 0.00 0.00
Σύνολο 106500.00 0.00
ιγ. Κάθε άλλη ουσιώδης για τους επενδυτές πληροφορία ως προς τη χρη?ατοοικονο?ική κατάσταση και την πορεία των δραστηριοτήτων της μητρικής και του ομίλου, από την έναρξη της τρέχουσας οικονομικής χρήσης ?έχρι την η?ερο?ηνία έγκρισης των οικονο?ικών καταστάσεων.
1. Δεν υπάρχουν εμπράγματα βάρη επί των παγίων στοιχείων. 2.Στην τρέχουσα περίοδο καταχωρήθηκε στα λοιπά συνολικά έσοδα μετά από φόρους ποσό Ευρώ 713 χιλ. που αφορά μεταβολή περιουσιακών στοιχείων διαθέσιμων προς πώληση, από αποτίμηση χαρτοφυλακίου. 3.Μέχρι την ημερομηνία έγκρισης των συνοπτικών εξαμηνιαίων οικονομικών καταστάσεων,δεν έχουν προκύψει γεγονότα που μπορεί να επηρεάσουν σημαντικά

ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΟΙΚΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Επωνυμία Εταιρίας Χώρα Έδρας Ποσοστό Συμ. Μέθ. Ενσωμ.

ΣΤΑΚΟΔ 2003
Κωδικός Περιγραφή Ποσό Ποσοστό
410.0 Συλλογή, καθαρισμός και διανομή νερού 184092.00 100.000


ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΔΛΠ ΚΑΙ ΕΛΠ
     
Σύνολο ιδίων κεφαλαίων σύμφωνα με το ΕΛΠ    
Προσαρμογές των ιδίων κεφαλαίων με βάσει τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα    
Ίδια κεφάλαια σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα    


Σχόλια Εταιρίας
Τα παρακάτω στοιχεία και πληροφορίες , που προκύπτουν από τις οικονομικές καταστάσεις, στοχεύουν σε μία γενική ενημέρωση για την οικονομική κατάσταση και τα αποτελέσματα της Ε.ΥΔ.Α.Π Α.Ε. Συνιστούμε, επομένως στον αναγνώστη, πριν προβεί σε οποιαδήποτε είδους επενδυτική επιλογή ή άλλη συναλλαγή με την Εταιρεία, να ανατρέξει στην διεύθυνση διαδικτύου της, όπου αναρτώνται οι οικονομικές καταστάσεις καθώς και η έκθεση επισκόπησης των νόμιμων ελεγκτών όποτε αυτή απαιτείται.
Έκθεση επισκόπησης/ελέγχου νόμιμων ελεγκτών (ΕΛΛΗΝΙΚΑ)
. ΈΚΘΕΣΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ Προς τους Μετόχους της «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΔΡΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΩΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΗΣ Α.Ε. (Ε.ΥΔ.Α.Π.).» Εισαγωγή Επισκοπήσαμε τη συνημμένη συνοπτική κατάσταση οικονομικής θέσης της «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΔΡΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΩΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΗΣ Α.Ε. (Ε.ΥΔ.Α.Π.)» (η Εταιρεία) της 30ης Ιουνίου 2009, τις σχετικές συνοπτικές καταστάσεις αποτελεσμάτων, συνολικού εισοδήματος, μεταβολών ιδίων κεφαλαίων και ταμειακών ροών της εξάμηνης περιόδου που έληξε αυτή την ημερομηνία, καθώς και τις επιλεγμένες επεξηγηματικές σημειώσεις, που συνθέτουν την ενδιάμεση συνοπτική οικονομική πληροφόρηση, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της εξαμηνιαίας οικονομικής έκθεσης του Ν. 3556/2007. Η Διοίκηση της Εταιρείας έχει την ευθύνη για την κατάρτιση και παρουσίαση αυτής της ενδιάμεσης συνοπτικής οικονομικής πληροφόρησης, σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς, όπως αυτά έχουν υιοθετηθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση και εφαρμόζονται στην Ενδιάμεση Oικονομική Αναφορά (Διεθνές Λογιστικό Πρότυπο «ΔΛΠ» 34). Δική μας ευθύνη είναι η έκφραση ενός συμπεράσματος επί αυτής της ενδιάμεσης συνοπτικής οικονομικής πληροφόρησης με βάση την επισκόπησή μας. Εύρος της εργασίας επισκόπησης Διενεργήσαμε την επισκόπησή μας σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο Επισκόπησης 2410 «Επισκόπηση Ενδιάμεσης Οικονομικής Πληροφόρησης που διενεργείται από τον Ανεξάρτητο Ελεγκτή της Οικονομικής Μονάδας». Η επισκόπηση της ενδιάμεσης οικονομικής πληροφόρησης συνίσταται στη διενέργεια διαδικασιών για την αναζήτηση πληροφοριών, κυρίως από πρόσωπα που είναι υπεύθυνα για οικονομικά και λογιστικά θέματα και στην εφαρμογή κριτικής ανάλυσης και λοιπών διαδικασιών επισκόπησης. Το εύρος μίας εργασίας επισκόπησης είναι ουσιωδώς μικρότερο από έναν έλεγχο που διενεργείται σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Ελεγκτικής και επομένως, δεν μας δίδει τη δυνατότητα να αποκτήσουμε τη διασφάλιση ότι έχουν περιέλθει στην αντίληψή μας όλα τα σημαντικά θέματα τα οποία θα είχαν επισημανθεί σε έναν έλεγχο. Κατά συνέπεια, με την παρούσα δεν διατυπώνουμε γνώμη ελέγχου. Συμπέρασμα Με βάση τη διενεργηθείσα επισκόπηση, δεν έχει περιέλθει στην αντίληψή μας οτιδήποτε που θα μας οδηγούσε στο συμπέρασμα ότι η συνημμένη ενδιάμεση οικονομική πληροφόρηση δεν έχει καταρτισθεί, από κάθε ουσιώδη άποψη, σύμφωνα με το ΔΛΠ 34. Χωρίς να διατυπώνουμε επιφύλαξη ως προς τα συμπεράσματα της επισκόπησής μας, εφιστούμε την προσοχή σας: Συμπέρασμα - Συνέχεια 1. Η Εταιρεία σύμφωνα με τον ιδρυτικό της Νόμο 2744/99, υπέγραψε Σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο στην οποία το Δημόσιο ανέλαβε δέσμευση για την επιχορήγηση της Ε.ΥΔ.Α.Π. είτε από Κοινοτικούς Πόρους είτε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για την κάλυψη του 60% της κεφαλαιακής δαπάνης που θα καταβάλει η Ε.ΥΔ.Α.Π. για την συντήρηση, ανακαίνιση, βελτίωση, ή και την επέκταση του συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης για την οκταετία από το 2000 έως το 2008. Έναντι του παραπάνω Επενδυτικού Προγράμματος ύψους Ευρώ 1,22 δις περίπου, στο οποίο περιλαμβάνονται όπως προαναφέραμε και οι συντηρήσεις, η Εταιρεία έχει δαπανήσει για κεφαλαιουχικές δαπάνες μέχρι 31.12.2008 ποσό Ευρώ 432 εκατ. περίπου για τις οποίες δικαιούται επιχορήγηση ύψους Ευρώ 259 εκατ. περίπου (432Χ60%) ενώ για τις δαπάνες συντήρησης διεκδικεί την αντίστοιχη επιχορήγηση σύμφωνα με τα προαναφερόμενα. Η Εταιρεία έναντι της επιχορήγησης που δικαιούται, έχει λάβει μέχρι 30.06.2009 ποσό Ευρώ 9 εκατ. περίπου. Η ανωτέρω απαίτηση της Εταιρείας από το Ελληνικό Δημόσιο η οποία ανέρχεται σε Ευρώ 250 εκατ. περίπου (259 εκατ-9 εκατ.), με βάση την αρχή της συντηρητικότητας, δεν έχει καταχωρηθεί στους λογαριασμούς των απαιτήσεων με ισόποση πίστωση των λογαριασμών των μακροπρόθεσμων υποχρεώσεων το υπόλοιπο των οποίων θα μεταφερόταν σταδιακά στα αποτελέσματα ανάλογα με το βαθμό απόσβεσης του επιχορηγούμενου συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης. Αν διενεργούνταν οι προαναφερόμενες εγγραφές θα εμφανίζονταν βελτιωμένα τα αποτελέσματα της τρέχουσας περιόδου κατά Ευρώ 2,6 εκατ. περίπου και της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου κατά Ευρώ 2,4 εκατ. περίπου και βελτιωμένη η καθαρή θέση κατά την 30.06.2009 κατά Ευρώ 37,2 εκατ. περίπου. Διευκρινίζεται ότι με την από 10-08-2004 απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων επήλθε τροποποίηση του επενδυτικού προγράμματος της Εταιρείας από την οποία δεν επηρεάζεται η ανωτέρω διεκδίκηση της απαίτησης της Εταιρείας από το Ελληνικό Δημόσιο. Επισημαίνεται ότι μετά την υποβολή αίτησης της Εταιρείας προς το Ελληνικό Δημόσιο, η οποία προβλέπεται στο Παράρτημα 4 της προαναφερόμενης Σύμβασης μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου, η Εταιρεία για τις κεφαλαιουχικές δαπάνες που πραγματοποίησε την περίοδο 01.01.2009-30.06.2009 ποσού Ευρώ 22 εκατ. περίπου θα δικαιούται επιχορήγηση ποσού Ευρώ 13,2 εκατ. περίπου (22 Χ 60%). Όπως αναφέρεται στην προηγούμενη υπ' αριθμό 1 έμφασή μας δεν συμπεριλαμβάνονται στο ποσό των Ευρώ 250 εκατ. περίπου οι απαιτήσεις για επιχορηγήσεις των δαπανών συντήρησης, δεδομένου ότι από το σύνολο δαπανών ύψους Ευρώ 704 εκατ. περίπου, που πραγματοποιήθηκαν μέχρι την 31.12.2008 και αφορούσαν λειτουργία και συντήρηση, δεν ήταν εφικτό να απομονωθεί από την Εταιρεία το ποσό που αντιστοιχούσε στις συντηρήσεις. Μέχρι την ημερομηνία ολοκλήρωσης της επισκόπησής μας, αν και στην υπογραφείσα σύμβαση μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου (Παράρτημα 4 ? Οικονομικές Δεσμεύσεις Δημοσίου υπό τον τίτλο << Εγγυημένες από το κράτος επιδοτήσεις για κεφαλαιουχικές δαπάνες>> ) αναφέρεται ότι το Δημόσιο εγγυάται την επιχορήγηση της Ε.ΥΔ.Α.Π. που θα ανέρχεται συνολικά στο 60% της κεφαλαιουχικής δαπάνης που κατέβαλε η Εταιρεία για τη συντήρηση, ανακαίνιση, βελτίωση ή επέκταση του Συστήματος για οποιοδήποτε έτος από το 2000 έως και το 2008, δεν έχει μέχρι σήμερα οριστικοποιηθεί μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου η δυνατότητα είσπραξης της επιχορήγησης που αντιστοιχεί στις δαπάνες συντήρησης. Συμπέρασμα - Συνέχεια 2. Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης της παρούσας έκθεσης επισκόπησης δεν είχαν μεταγραφεί τα εκχωρηθέντα ακίνητα στο Ν.Π.Δ.Δ. << Εταιρεία Παγίων Ε.ΥΔ.Α.Π.>> συνολικής αναπόσβεστης αξίας Ευρώ 657 εκατ. περίπου. Αναφορά επί Άλλων Νομικών Θεμάτων Από τη διενεργηθείσα επισκόπηση διαπιστώσαμε ότι το περιεχόμενο της προβλεπόμενης από το άρθρο 5 του Ν.3556/2007 εξαμηνιαίας οικονομικής έκθεσης είναι συνεπές με τη συνημμένη ενδιάμεση συνοπτική οικονομική πληροφόρηση. Αθήνα, 28 Αυγούστου 2009 Οι Ορκωτοί Ελεγκτές Λογιστές Μιχάλης Κ. Χατζηπαύλου Επαμεινώνδας Η. Γιουρούκος Α.Μ. Σ.Ο.Ε.Λ.: 12511 Α.Μ. Σ.Ο.Ε.Λ.: 10351 Deloitte. Χατζηπαύλου, Σοφιανός & Καμπάνης Ανώνυμη Εταιρία Ορκωτών Ελεγκτών & Συμβούλων Επιχειρήσεων Λ. Κηφισίας 250-254, 152 31 Χαλάνδρι Α.Μ. ΣΟΕΛ Ε 120
Έκθεση επισκόπησης/ελέγχου νόμιμων ελεγκτών (ΑΓΓΛΙΚΑ)
. (TRANSLATION) Report on Review of Interim Financial Information To the Shareholder's of the Athens Water Supply and Sewerage SA (E.YD.A.P. S.A.) Introduction We have reviewed the accompanying condensed statement of finanancial position of the?Athens Water Supply and Sewerage S.A. (E.YD.A.P. S.A.)? (the ?Company?) as of 30 June, 2009 and the related condensed income statement, statement of comprehensive income, changes in equity and cash flows for the six-month period then ended, and selective explanatory notes which comprise the interim condensed financial information, which represents an integral part of the six month financial report as provided by Law 3556/2007. Management is responsible for the preparation and fair presentation of this interim financial information in accordance with International Financial Reporting Standards as adopted by the European Union and applicable to interim financial reporting (International Accounting Standard ?IAS? 34). Our responsibility is to express a conclusion on this interim condensed financial information based on our review. Scope of Review We conducted our review in accordance with the International Standard on Review Engagements 2410, ?Review of Interim Financial Information Performed by the Independent Auditor of the Entity?. A review of interim financial information consists of making inquiries, primarily of persons responsible for financial and accounting matters, and applying analytical and other review procedures. A review is substantially less in scope than an audit conducted in accordance with International Standards on Auditing and consequently does not enable us to obtain assurance that we would become aware of all significant matters that might be identified in an audit. Accordingly we do not express an audit opinion. Conclusion Based on our review, nothing has come to our attention that causes us to believe that the accompanying interim financial information is not prepared, in all material respects, in accordance with IAS 34. Without qualifying our report, we draw your attention to the following: 1. The Company according to its establishment Law 2744/99, signed an Agreement with the Greek State whereby the State committed to granting E.YD.A.P. S.A. either from European Union's financial resources or from the State's Programme of Public Investments funds to cover 60% of the capital expenditure that E.YD.A.P. S.A. will spend for the maintenance, renovation, improvement and or the expansion of the water supply and sewerage system for the eight year period from 2000 to 2008. Against the above mentioned Investment Programme, amounting to approximately Euro 1,22 billion, which includes maintenance expenses, the Company as of 31.12.2008 has incurred expenses for capital expenditure amounting to approximately Euro 432 million for which it should receive a subsidy amounting to approximately Euro 259 million (ie 432*60%) while in accordance with the aforementioned contract the Company claims is also a subsidy for maintenance expenses. The Company against the subsidy to which it is entitled to, has received as of 30.06.2009 an amount of approximately Euro 9 million. In accordance with the principle of prudence, the above receivable of the Company from the Greek State amounting to Euro 250 million approximately (259 million ? 9 million) has not been accounted for as a receivable and as a long term liability, from which it would be gradually transferred to the income statement in accordance with the depreciation rate of the subsidised water supply and sewerage system. If the aforementioned accounting entries had been included, then the current year's financial results would have been improved (profit) by Euro 2,6 million approximately, the previous year's results by Euro 2,4 approximately and Shareholders' Equity as of 30.06.2009 increased by Euro 37,2 million approximately. Conclusion ? Continued It is clarified that based on the decision of 10.08.2004 of the Extraordinary General Assembly of shareholders the Investment program of company was modified; however such modification does not affect the above company's claim against the Greek State. It is also noted that, during the period 01.01.2009-30.06.2009, the Company has incurred expenses for capital expenditure amounting to approximately Euro 22 million for which, according to Appendix 4 of the aforementioned Agreement, it should receive a subsidy amounting to approximately Euro 13,2 (22 Χ 60%), after the submission of application 2. As already mentioned in our above matter of emphasis number 1, the amount of approximately Euro 250 million does not include the receivable arising from the subsidisation of maintenance expenses, because from the total expenses relating to operations and maintenance up to 31.12.2008 amounting to Euro 704 million approximately, it was not possible to isolate the amount related to maintenance expenses. Even though in the relevant contract signed by the Company and the Greek State (Appendix 4 ? Financial commitments under the title ?Subsidies for capital expenditure guaranteed by the State?) it is mentioned that the State guarantees the granting to E.YD.AP S.A. of a subsidy amount representing 60% of the capital expenditure incurred by the Company relating to maintenance, renovation, improvement or expansion of the water supply and sewerage system for any year from 2000 to 2008, as of the date of completion of our audit, the amount due by the State relating to the subsidy for maintenance expenses had not been agreed upon between the Company and the State. 3. As of the date of the issue of this audit report, the legal transfer of the ownership of the assets to the Company ?Fixed Assets E.YD.A.P S.A.?, amounting to Euro 657 million approximately, had not been completed. Report on Other Legal and Regulatory Requirements Based on our review we noted that the content of the six month financial report as provided by article 5 of Law.3556/2007 is consistent with the accompanying interim condensed financial information. Athens, August 28, 2009 The Certified Public Accountants Michael K. Hadjipavlou Epaminondas H. Giouroukos RN SOEL 12511 RN SOEL. 10351 Deloitte. Hadjipavlou Sofianos & Cambanis S.A. Assurance & Advisory Services 250-254 Kifissias Ave. 152 31 Halandri Reg. No. SOEL: E 120

Πρόσθετες πληροφορίες βάσει του κανονισμού του Χ.Α.
ΜΕΣΟΣ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΤΟΧΩΝ
Τρέχουσα περίοδος (Τ) Περίοδος Τ-1 Περίοδος Τ-2 Περίοδος Τ-3 Περίοδος Τ-4
106500000 106500000 106500000 106500000 106500000

Σύνολο ιδίων κεφαλαίων (ενοποιημένων οικ.καταστάσεων ή μητρικής εφόσον δεν συντάσσει) 819329.00
Αποτελέσματα χρήσεως μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (ενοποιημένων οικ.καταστάσεων ή μητρικής εφόσον δεν συντάσσει) 2972.00
Ύπαρξη ληξιπρόθεσμων δανειακών ή άλλων υποχρεώσεων της εισηγμένης εταιρίας ΟΧΙ  
Κατάθεση Αίτησης για Υπαγωγή της εισηγμένης εταιρίας στα άρθρα 44,45,46 του ν. 1892/90 ΟΧΙ