ΝΤΟΠΛΕΡ Α.Β.Ε.Ε.

Δελτίο Τύπου Οικονομικά Αποτελέσματα περιόδου 01/01/2010 - 31/12/2010

Οι πωλήσεις της ΝΤΟΠΛΕΡ Α.Β.Ε.Ε. για την χρήση 01/01 - 31/12/2010 ανήλθαν σε ποσό ύψους € 18.704.044,72 έναντι € 20.674.105,68 την προηγούμενη χρήση, μειωμένες κατά € 1.970.060,96 (ποσοστό 9,53%). Η μείωση του Κύκλου Εργασιών οφείλεται στην πτώση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά η οποία όμως αντισταθμίζεται σε σημαντικό βαθμό από την αύξηση των εξαγωγών. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις στο εσωτερικό ανήλθαν σε ποσό ύψους € 6.791.252,07 σημειώνοντας πτώση της τάξης του 34%, ενώ οι πωλήσεις στο εξωτερικό ανήλθαν σε € 11.912.792,65 σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 15%.
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA), διαμορφώθηκαν σε κέρδη ύψους € 142 χιλ. περίπου έναντι κερδών ύψους € 1,256 εκατ. περίπου κατά την προηγούμενη χρήση. Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) της Εταιρείας, διαμορφώθηκαν σε κέρδη ύψους € 172 χιλ. περίπου έναντι κερδών ύψους € 1,278 εκατ. περίπου κατά την προηγούμενη χρήση.
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν σε ζημίες ύψους € 1.205.222,09 ή € -0,1137 ανά μετοχή, έναντι ζημιών ύψους € 132.875,38 ή € -0,0125 ανά μετοχή το 2009, ενώ τα αποτελέσματα μετά από φόρους της Εταιρείας ανήλθαν σε ζημίες ύψους € 1.173.568,57 ή € -0,1107 ανά μετοχή, έναντι ζημιών ύψους € 120.979,62 ή € -0,0114 ανά μετοχή το 2009.
Οι ταμιακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες παρουσιάζονται θετικές και ανέρχονται σε ποσό ύψους € 665.789,52 (εισροή) σε ενοποιημένο επίπεδο και ποσό ύψους € 655.952,45 (εισροή) σε εταιρικό επίπεδο έναντι ποσό ύψους € 1.068.435,92 (εισροή) το 2009 σε ενοποιημένο και σε ποσό ύψους € 1.052.512,11 (εισροή) σε εταιρικό επίπεδο.
Το 2010 υπήρξε μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις και δυσκολίες για όσους δραστηριοποιούνται στον ελληνικό χώρο. Η αναμφισβήτητη κάμψη της οικονομίας και οι πολυποίκιλες παρεμβάσεις στην ομαλή λειτουργία του επιχειρηματικού κόσμου επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό την αποτελεσματικότητα αλλά και τις αποφάσεις που πάρθηκαν. Η Διοίκηση της DOPPLER, συναισθανόμενη από τα τέλη του 2008 την επερχόμενη οικονομική κρίση σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά κυρίως στην Ελληνική αγορά, εντατικοποίησε τις ενέργειες της με προσανατολισμό τις αγορές του εξωτερικού. Έχοντας ξεκάθαρο στρατηγικό στόχο, συντόνισε τις δυνάμεις της στην προσπάθεια για είσοδο σε νέες αγορές και την ανάπτυξη νέων προϊόντων που ανταποκρίνονται στις όλο και αυξανόμενες τεχνολογικά απαιτήσεις των νέων οικιστικών προτύπων παγκόσμια.
Έχοντας δραστηριότητα στο ελληνικό οικονομικό περιβάλλον και αντιμετωπίζοντας όλες τις δυσκολίες ως προκλήσεις για πιο αποτελεσματική λειτουργία, οι συλλογικές μας προσπάθειες είχαν ως αποτέλεσμα τη διατήρηση στον Όμιλο μιας στιβαρής και πιο αποτελεσματικής υποδομής, η οποία πλαισιώθηκε από βελτίωση της λειτουργίας της επιχείρησης σε όλους τους τομείς. Στόχος μας είναι να αυξήσουμε τη δυναμική της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας εντός του 2011 και να εστιάσουμε τις προσπάθειές μας στον έλεγχο του κόστους και στην ενίσχυση της κερδοφορίας.
Οι καταβολές της επιχείρησης μας είναι ελληνικές αλλά ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο κομμάτι των δραστηριοτήτων μας εξαπλώνεται σε όλο σχεδόν τον κόσμο. Η Διοίκηση του Ομίλου παρακολουθεί στενά το παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον και αξιολογεί ευκαιρίες που θα μπορούσαν να εναρμονιστούν στρατηγικά με την υφιστάμενη δραστηριότητα μας και να ενδυναμώσουν την ανταγωνιστική μας θέση.
Πάνω σε αυτό το πλαίσιο και από τα μέσα του 2010, ξεκίνησαν οι προσπάθειες της DOPPLER για δυναμική είσοδο στην αγορά των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (Α.Π.Ε.). Αποτελεί ισχυρή πεποίθηση της Διοίκησης ότι οι προσπάθειες αυτές θα ευοδώσουν εντός του 2011 δίνοντας μια νέα πνοή στην επιχειρηματικότητα της Εταιρείας.
Επίσης, μέσα από δέσμη ενεργειών που έχουν να κάνουν με την ίδρυση θυγατρικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό (Σερβία και Ρουμανία) και επενδύσεις σε πάγια και άυλα περιουσιακά στοιχεία (ποσό ύψους € 1.093 χιλ. περίπου) η DOPPLER προσδοκά την ενίσχυση της διεισδυτικότητάς της στις αγορές της Βαλκανικής και την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της.
Η Διοίκηση του Ομίλου πιστεύει ότι καθώς η διεθνής οικονομία αρχίζει να ανακάμπτει, οι βιομηχανικές λύσεις προστιθέμενης αξίας που προσφέρουμε, το υψηλών ικανοτήτων και πεπειραμένο ανθρώπινο δυναμικό μας καθώς και το ενισχυμένο επιχειρηματικό μας μοντέλο, θα μας επιτρέψουν να αξιοποιήσουμε την ανταγωνιστικότητά μας και να δημιουργήσουμε αξία μακροπρόθεσμα. Οι στρατηγικοί στόχοι που έχει θέσει ο Όμιλος και η Εταιρεία είναι οι ακόλουθοι:
i.Αύξηση των Πωλήσεων και της κερδοφορίας με έντονη παρουσία στο εξωτερικό μέσω της αύξησης των τοπικών αντιπροσώπων και της ίδρυσης θυγατρικών σε τρίτες χώρες.
ii.Απόκτηση μεριδίου στην αγορά των συστημάτων στάθμευσης αυτοκινήτων και των κυλιόμενων σκαλών.
iii.Καθιέρωση προϊόντων με το brand name "DOPPLER".
iv.Είσοδος στην αγορά των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας με την εμπορία φωτοβολταϊκών πάνελ, την κατασκευή tracker και του λοιπού εξοπλισμού και την εγκατάσταση και συντήρηση του.