ΝΤΟΠΛΕΡ Α.Β.Ε.Ε.

Δελτίο Τύπου Οικονομικά Αποτελέσματα χρήσης 01/01 - 31/12/2009.

Οι πωλήσεις της ΝΤΟΠΛΕΡ Α.Β.Ε.Ε. για την χρήση 01/01 ? 31/12/2009 ανήλθαν σε ποσό ύψους € 20.674.105,68 έναντι ποσό ύψους € 23.554.495,89 την προηγούμενη χρήση, μειωμένες κατά ποσό ύψους € 2.880.390,21 (ποσοστό 12,23%). Η μείωση του Κύκλου Εργασιών οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην πτώση του τζίρου στην ελληνική αγορά η οποία όμως αντισταθμίζεται σε σημαντικό βαθμό από την αύξηση των πωλήσεων στο εξωτερικό. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις στο εσωτερικό ανήλθαν σε ποσό ύψους € 10.273.603,72 σημειώνοντας πτώση της τάξης του 31%, ενώ οι πωλήσεις στο εξωτερικό ανήλθαν σε ποσό ύψους € 10.400.501,96 σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 22%.
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA), διαμορφώθηκαν σε κέρδη ύψους € 1,256 εκατ. περίπου έναντι κερδών ύψους € 2,098 εκατ. περίπου κατά την προηγούμενη χρήση. Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) της Εταιρείας, διαμορφώθηκαν σε κέρδη ύψους € 1,278 εκατ. περίπου έναντι κερδών ύψους € 2,098 εκατ. περίπου κατά την προηγούμενη χρήση. Τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε ζημίες ύψους € 118.889,79 έναντι κερδών ύψους € 528.236,33 το 2008, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων της Εταιρείας ανήλθαν σε ζημίες ύψους € 109.445,96 έναντι κερδών ύψους € 541.395,85 το 2008. Τα ενοποιημένα αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν σε ζημίες ύψους € 132.875,38 ή € -0,0125 ανά μετοχή, έναντι κερδών ύψους € 486.437,06 ή € 0,0459 ανά μετοχή το 2008, ενώ τα αποτελέσματα μετά από φόρους της Εταιρείας ανήλθαν σε ζημίες ύψους € 120.979,62 ή € -0,0114 ανά μετοχή, έναντι κερδών ύψους € 497.075,35 ή € 0,0469 ανά μετοχή το 2008.
Οι ταμιακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες παρουσιάζονται θετικές και εμφανώς βελτιωμένες σε σχέση με την προηγούμενη χρήση και ανέρχονται σε ποσό ύψους € 1.068.435,92 (εισροή) σε ενοποιημένο επίπεδο και ποσό ύψους € 1.052.512,11 (εισροή) σε εταιρικό επίπεδο έναντι ποσό ύψους € -3.365.510,19 (εκροή) το 2008 τόσο σε ενοποιημένο όσο και σε ατομικό επίπεδο. Οι θετικές ταμιακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες συνετέλεσαν στη μείωση του δανεισμού με αποτέλεσμα οι ταμιακές ροές από χρηματοδοτικές δραστηριότητες να ανέρχονται σε ποσό ύψους € -1.481.285,38 (εκροή) τόσο σε ενοποιημένο επίπεδο όσο και σε ατομικό επίπεδο έναντι ποσό ύψους € 4.083.307,59 (εισροή) τη χρήση 2008.
Η Διοίκηση του Ομίλου έχει δρομολογήσει από την αρχή μια αναπτυξιακή πορεία και έχει καταφέρει μέσα σε δέκα περίπου χρόνια λειτουργίας να εδραιωθεί σε μια ανταγωνιστική αγορά υψηλών απαιτήσεων. Ενόψει πολύ δύσκολων συγκυριών, η Διοίκηση και οι εργαζόμενοι, συνεισέφεραν τα μέγιστα στις επιδιώξεις μας και συνέχισαν να ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους. Οι συλλογικές μας προσπάθειες είχαν ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της λειτουργίας της επιχείρησης σε όλους τους τομείς. Οι καταβολές της επιχείρησης μας είναι ελληνικές αλλά ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο κομμάτι των δραστηριοτήτων μας εξαπλώνεται σε όλο σχεδόν τον κόσμο. Ιδιαίτερα από το γ' τρίμηνο του 2008, χάρη σε μια μεθοδευμένη προσπάθεια ανάπτυξης των εξαγωγών, επεκτάθηκε η δραστηριότητα της Εταιρείας σε 37 χώρες από 15 ενώ παράλληλα αυξήθηκε ο αριθμός των ενεργών πελατών εξωτερικού από 37 σε 115. Η Διοίκηση του Ομίλου παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στο παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον και κάνει εκείνες τις ενέργειες οι οποίες πιστεύει ότι θα έχουν ως αποτέλεσμα την ενδυνάμωση της ανταγωνιστικής μας θέσης. Αποτελεί ισχυρή πεποίθηση της Διοίκησης του Ομίλου, ότι καθώς η διεθνής οικονομία αρχίζει να ανακάμπτει, οι βιομηχανικές λύσεις προστιθέμενης αξίας που προσφέρουμε, το υψηλών ικανοτήτων και πεπειραμένο ανθρώπινο δυναμικό μας καθώς και το ενισχυμένο επιχειρηματικό μας μοντέλο, θα μας οδηγήσουν στη δημιουργία αξίας μεσοπρόθεσμα. Οι στρατηγικοί στόχοι που έχει θέσει ο Όμιλος και η Εταιρεία ως σύνολο, είναι οι ακόλουθοι:
1. Αύξηση των Πωλήσεων και της κερδοφορίας με έντονη παρουσία στο εξωτερικό μέσω της αύξησης των εξαγωγών και της ίδρυσης θυγατρικών σε τρίτες χώρες.
2. Απόκτηση μεριδίου στην αγορά των συστημάτων στάθμευσης αυτοκινήτων και των κυλιόμενων σκαλών.
3. Καθιέρωση προϊόντων με το brand name "DOPPLER".