ΝΤΟΠΛΕΡ Α.Β.Ε.Ε.
Δελτίο Τύπου.
Η Εταιρία ΝΤΟΠΛΕΡ Α.Β.Ε.Ε. εφαρμόζει πολιτική εξωστρέφειας ως απάντηση στην οικονομική κρίση. Από τις 13 έως τις 16 Οκτωβρίου συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στην σημαντικότερη παγκόσμια έκθεση ανελκυστήρων Interlift 09 στο Augsburg Trade Fair Center στη Γερμανία όπου ανέπτυξε ισχυρότερους δεσμούς με τους ξένους πελάτες αλλά και δημιούργησε βάσεις για νέες συνεργασίες στο άμεσο μέλλον. Η ΝΤΟΠΛΕΡ είχε 45 πελάτες στο εξωτερικό τον Σεπτέμβριο του 2008, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2009 ο αριθμός αυτός υπερδιπλασιάστηκε και έφτασε τους 92. Αντιστοίχως, οι χώρες που πραγματοποιούνται εξαγωγές αυξήθηκαν από 15 σε 33 κατά το ίδιο χρονικό διάστημα. Μετά και τα πρόσφατα πολύ θετικά αποτελέσματα της έκθεσης ο αριθμός των πελατών στο εξωτερικό αναμένεται να ξεπεράσει τους 150 στο προσεχές μέλλον.
Απόδειξη όλων των ανωτέρω αποτελεί η ραγδαία αύξηση των πωλήσεων στο εξωτερικό το 2009 σε σύγκριση αντίστοιχα χρονικά διαστήματα του 2008. Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις στο εξωτερικό αυξήθηκαν κατά 2,92% στο α τρίμηνο του 2009, κατά 13,77% στο β τρίμηνο και κατά 34,40% στο γ τρίμηνο. Η πρόβλεψη του ποσοστού της αύξησης για το δ τρίμηνο του 2009 ξεπερνάει το 55%.
Η εταιρία κατέγραψε πτώση του κύκλου εργασιών της τάξης του 13,31% κατά το εννιάμηνο του 2009 σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2008 ενώ προβλέπει συνολική μείωση της τάξης του 10% στο τέλος του χρόνου. Η ΝΤΟΠΛΕΡ αντιμετωπίζοντας την σημαντική εγχώρια κρίση στον κλάδο των κατασκευών κατάφερε να αλλάξει τη σύνθεση των πωλήσεων της σε Ελλάδα και εξωτερικό από 65% - 35% το εννιάμηνο του 2008 σε 52% - 48% το εννιάμηνο του 2009. Οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους εκτιμούν ότι η προαναφερθείσα σχέση θα διαμορφωθεί από 64% - 36% το 2008 σε 47% - 53% το 2009 επιβεβαιώνοντας την πολιτική της εξωστρέφειας ως απάντηση στην οικονομική κρίση.
Απόδειξη όλων των ανωτέρω αποτελεί η ραγδαία αύξηση των πωλήσεων στο εξωτερικό το 2009 σε σύγκριση αντίστοιχα χρονικά διαστήματα του 2008. Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις στο εξωτερικό αυξήθηκαν κατά 2,92% στο α τρίμηνο του 2009, κατά 13,77% στο β τρίμηνο και κατά 34,40% στο γ τρίμηνο. Η πρόβλεψη του ποσοστού της αύξησης για το δ τρίμηνο του 2009 ξεπερνάει το 55%.
Η εταιρία κατέγραψε πτώση του κύκλου εργασιών της τάξης του 13,31% κατά το εννιάμηνο του 2009 σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2008 ενώ προβλέπει συνολική μείωση της τάξης του 10% στο τέλος του χρόνου. Η ΝΤΟΠΛΕΡ αντιμετωπίζοντας την σημαντική εγχώρια κρίση στον κλάδο των κατασκευών κατάφερε να αλλάξει τη σύνθεση των πωλήσεων της σε Ελλάδα και εξωτερικό από 65% - 35% το εννιάμηνο του 2008 σε 52% - 48% το εννιάμηνο του 2009. Οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους εκτιμούν ότι η προαναφερθείσα σχέση θα διαμορφωθεί από 64% - 36% το 2008 σε 47% - 53% το 2009 επιβεβαιώνοντας την πολιτική της εξωστρέφειας ως απάντηση στην οικονομική κρίση.