Ν. ΒΑΡΒΕΡΗΣ-MODA BAGNO Α.Ε.

Ανακοίνωση περί σχολιασμού οικονομικών / λογιστικών καταστάσεων

Για την καλύτερη ενημέρωση του επενδυτικού κοινού η εταιρεία Ν.ΒΑΡΒΕΡΗΣ -MODA BAGNO Α.Ε. γνωστοποιεί τα παρακάτω:
Σημαντική βελτίωση σε όλους τους τομείς παρουσίασαν τα μεγέθη της Ν.Βαρβέρης Moda Bagno Α.Ε. για το 2007.
Ειδικότερα, η αύξηση των εσόδων σε σχέση με το 2006 έφθασε το 14% και διαμορφώθηκε σε 35,6 εκ. ευρώ για τη μητρική και σε 38,1 εκ. ευρώ για τον όμιλο. Για τις επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες (αυτές εκτός οικοδομικού κλάδου) η αύξηση των εσόδων έφθασε το 17%.
Τα αποτελέσματα προ επενδυτικών και χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων, αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) ήταν για τη μητρική 5,43 εκ. ευρώ, αυξημένα κατά 72,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και για τον όμιλο διαμορφώθηκαν σε 5,84 εκ. ευρώ αυξημένα σε σχέση με το 2006 κατά 102%.
Τα μετά φόρων καθαρά κέρδη για την εταιρεία διαμορφώθηκαν σε 2,66 εκ. ευρώ για το 2007 έναντι 0,69 εκ. ευρώ του 2006. Για τον όμιλο, τα μετά φόρων καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 2,9 εκ. ευρώ για το 2007, έναντι 0,26 εκ. ευρώ του προηγούμενου έτους.
Το τρέχον έτος σε σχέση με το προηγούμενο, το μικτό περιθώριο κέρδους σημείωσε αύξηση περίπου τρεις μονάδες, οι προ φόρων αποδόσεις κεφαλαίων σε επίπεδο μητρικής υπερδιπλασιάστηκαν (από 6,11% σε 13,71% για τα ίδια κεφάλαια και από 2,65% σε 6,43% για τα απασχολούμενα) και σε επίπεδο ομίλου υπερτριπλασιάστηκαν (από 4,88% σε 16,35% για τα ίδια και από 1,88% σε 6,92% για τα απασχολούμενα).
Οι δείκτες μόχλευσης (από 1,3 σε 1,13 για τη μητρική) και κάλυψης (προ φόρων) χρηματοοικονομικών εξόδων (από τρεις σε περίπου έξι φορές) σημείωσαν σημαντικότατη βελτίωση. Οι λειτουργικές ροές διαμορφώθηκαν σε 3,58 εκ. ευρώ (από 1,39 εκ. ευρώ το 2006) για τη μητρική και σε 3,62 εκ. ευρώ ( από 1,48 εκ. ευρώ το 2006) για τον όμιλο.
Τέλος, με βάση την τιμή κλεισίματος (1,51 ευρώ) μετοχής της 31/12/2007 διαμορφώνονται σε επίπεδο ομίλου οι παρακάτω σχέσεις: EPS= 0,15, P/E= 9,79, P/BV= 1,14, P/SALES= 0,75, P/EBITDA=4,87.
Για το 2008, η εταιρεία προσβλέπει στην απόδοση των πολιτικών για την ελαστικότητα των εξόδων, αύξηση των κατά κεφαλή μονάδων πωλήσεων και βελτίωση των χρήσεων των απασχολούμενων κεφαλαίων.