ΡΕΒΟΪΛ Α.Ε.Ε.Π.

Οικονομικά Αποτελέσματα έτους 2007


Πωλήσεις: 445,33 εκατ.ευρώ
Κέρδη προ φόρων 2,70 εκατ.ευρώ
Κέρδη μετά φόρων: 1,87 εκατ.ευρώ
Στη δημοσίευση των ετήσιων οικονομικών της αποτελεσμάτων για τη χρήση του 2007 προχώρησε η Εταιρεία REVOIL Α.Ε.Ε.Π. Για πρώτη φορά η Εταιρεία καταρτίζει ετήσιες ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις καθώς ενσωματώνει τη νεοσύστατη θυγατρική της REVOIL ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Α.Ε..
Ο κύκλος εργασιών της μητρικής παρουσίασε αύξηση 8,73% και διαμορφώθηκε στα 445,33 εκατ. Ευρώ, έναντι 409,59 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Τα μεικτά κέρδη εμφάνισαν άνοδο 8,9% στα 20 εκατ. Ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 6,29 εκατ.Ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων της Εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 2,7 εκατ.Ευρώ έναντι 3,17 το 2006 και τα μετά φόρων στα 1,87 εκατ.Ευρώ έναντι 2,18 εκατ.Ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Σε ενοποιημένη βάση τα στοιχεία δεν διαφέρουν ιδιαίτερα καθώς η θυγατρική που ενοποιείται έκανε έναρξη εργασιών εντός του τρίτου τριμήνου και δεν έχει ξεκινήσει τις δραστηριότητές της.
Η Εταιρεία το 2007 παρουσίασε αύξηση της τάξης του 7,4% στις πωλούμενες ποσότητες καυσίμων πρατηρίων(βενζίνες και πετρέλαιο κίνησης) σε σχέση με το 2006, ενώ οι πωλούμενες ποσότητες πετρελαίου θέρμανσης λόγω του ήπιου χειμώνα παρουσίασαν πτώση 6,1% σε σύγκριση με τη περυσινή περίοδο.
Οι μειωμένες πωλήσεις στο πετρέλαιο θέρμανσης και οι πρόσθετοι φόροι ποσού 221.909,00 ευρώ που επιβλήθηκαν μετά τον φορολογικό έλεγχο των χρήσεων 2003-2005 και επιβάρυναν τη χρήση του 2007, οδήγησαν στη μείωση των κερδών σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
To Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας θα προτείνει στην Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της Εταιρείας τη διανομή μερίσματος ποσού 0,0375 ευρώ ανά μετοχή (μερισματική απόδοση 2,9% με βάση τη τρέχουσα τιμή της μετοχής).
Η Διοίκηση της Εταιρείας επικαιροποιόντας το Στρατηγικό της Σχέδιο για την επόμενη τριετία (περίοδος 2008-2010) έθεσε τις κύριες στρατηγικές της προτεραιότητες οι οποίες εστιάζονται στη βελτίωση της εικόνας της στην αγορά, στην αναβάθμιση της ποιότητας και εικόνας του δικτύου πρατηρίων της, στην ενίσχυση της σχέσης της με τους πελάτες, στην αύξηση των λοιπών εσόδων της, στην ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων , στην βελτίωση εσωτερικών λειτουργιών και τέλος στην ενίσχυση της οικονομικής της αποδοτικότητας.