METLEN ENERGY & METALS Α.Ε.

Στοιχεία και Πληροφορίες βάσει ΕΚ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. - ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (2011/Εξαμηνιαία/Ενοποιημένη)

ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. - ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Στοιχεία Οικονομικών Καταστάσεων Βάσει ΔΛΠ

Βάσει του κανονισμού του Χ.Α. και των απόφασεων της Ε.Κ.

 
ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. - ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
23103/06/Β/90/26
Πατρόκλου 5-7 - Μαρούσι 151 25 - Νομαρχία(ή Πρωτοδικείο) : Υπουργείο Ανάπτυξης, Διεύθυνση Ανωνύμων Εταιρειών
Πατρόκλου 5-7 - Μαρούσι 151 25
Στοιχεία και πληροφορίες περιόδου από 01- 01- 2011 έως 30- 06- 2011

Οι ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις και η Έκθεση Επισκόπησης του Νόμιμου Ελεγκτή αναρτώνται στη διεύθυνση διαδικτύου της εταιρίας http://www.mytilineos.gr . Προκειμένου ο αναγνώστης να σχηματίσει πληρέστερη εικόνα για την οικονομική θέση και τα αποτελέσματα της ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. - ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ οφείλει να ανατρέξει στη διεύθυνση διαδικτύου της.

Τύπος Περιόδου: Περιοδική Εξαμήνου     ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ
Εταιρική Χρήση: 2011
Νόμιμος Ελεγκτής: ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ   13671
GRANT THORNTON
Νόμιμος Ελεγκτής: ΜΑΝΟΛΗΣ ΜΙΧΑΛΙΟΣ   25131
GRANT THORNTON
Τύπος Έκθεσης Επισκόπησης:

ii   Με σύμφωνη γνώμη - θέματα έμφασης

Δημοσιεύση σε εφημερίδα: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ    04- 08- 2011
Δημοσιεύση σε εφημερίδα: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ    04- 08- 2011
Όλα τα ποσά εκφράζονται σε ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ
Ημ/νία έγκρισης από ΔΣ: 03/08/2011    Επανέγκριση : 
Σύνθεση ΔΣ:
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ   ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ   ΠΡΟΕΔΡΟΣ/ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ  
ΙΩΑΝΝΗΣ   ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ   ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ/ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
ΓΕΩΡΓΙΟΣ-ΦΑΝΟΥΡΙΟΣ   ΚΟΝΤΟΥΖΟΓΛΟΥ   ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ/ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
ΝΙΚΟΛΑΟΣ   ΜΟΥΣΑΣ   ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
ΧΡΗΣΤΟΣ   ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ   ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ   ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ   ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ   ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ   ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
ΧΡΗΣΤΟΣ   ΖΕΡΕΦΟΣ   ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  
ΜΙΧΑΗΛ   ΧΑΝΔΡΗΣ   ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ
30- 06- 2011 31- 12- 2010
10000 ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ    
11100 Ιδιοχρησιμοποιούμενα ενσώματα πάγια στοιχεία 1013425.00 981162.00
11200 Επενδύσεις σε ακίνητα 0.00 0.00
11300 'υλα περιουσιακά στοιχεία 257467.00 242954.00
11400 Λοιπά μη Κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία 298702.00 292124.00
12000 Αποθέματα 124576.00 111245.00
13000 Απαιτήσεις από πελάτες 730116.00 573711.00
13100 Λοιπά κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία 336830.00 359995.00
13200 Μη κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία προοριζόμενα για πώληση 41733.00 57404.00
15000 ΣΥΝΟΛΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΥ 2802849.00 2618595.00
16000 ΙΔΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ    
16005 Μετοχικό Κεφάλαιο 127545.00 127618.00
16010 Αποθεματικό Ιδίων Μετοχών -104565.00 -110597.00
16010 Λοιπά Στοιχεία ιδίων κεφαλαίων 725017.00 706728.00
21000 Σύνολο ιδίων κεφαλαίων ιδιοκτητών μητρικής (α) 747997.00 723749.00
22000 Δικαιώματα μειοψηφίας (β) 125568.00 120504.00
23000 Σύνολο ιδίων κεφαλαίων (γ) = (α)+(β) 873565.00 844253.00
17000 Μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις 646013.00 562053.00
17100 Προβλέψεις/Λοιπές μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις 242046.00 344119.00
18000 Βραχυπρόθεσμες δανειακές Υποχρεώσεις 240139.00 179347.00
19000 Λοιπές βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις 796819.00 684667.00
19100 Υποχρεώσεις που σχετίζονται με μη κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία προοριζόμενα για πώληση 4267.00 4156.00
20000 Σύνολο υποχρεώσεων (δ) 1929284.00 1774342.00
24000 ΣΥΝΟΛΟ ΙΔΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ (γ) + (δ) 2802849.00 2618595.00

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
01-01-2011 01-01-2010 01-04-2011 01-04-2010
30-06-2011 30-06-2010 30-06-2011 30-06-2010
Κωδικός Περιγραφή Συνεχ. Διακ. Συν. Συνεχ. Διακ. Συν. Συνεχ. Διακ. Συν. Συνεχ. Διακ. Συν.
26000 Κύκλος εργασιών 710679.00 5432.00 716111.00 415488.00 3056.00 418544.00 429628.00 2124.00 431752.00 209725.00 1349.00 211074.00
27000 Μικτά κέρδη / (ζημιές) 105649.00 610.00 106259.00 106475.00 -3274.00 103201.00 61714.00 1287.00 63001.00 44627.00 -2446.00 42181.00
28000 Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων 80804.00 -1800.00 79004.00 84559.00 -3814.00 80745.00 48450.00 492.00 48942.00 31652.00 -2345.00 29307.00
30000 Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων 62280.00 -1796.00 60484.00 78186.00 -3795.00 74391.00 37939.00 494.00 38433.00 27220.00 -2319.00 24901.00
30005 Μείον Φόροι -12642.00 22.00 -12620.00 -20121.00 20.00 -20101.00 -11473.00 12.00 -11461.00 -10161.00 9.00 -10152.00
32000 Κέρδη / (ζημιές) μετά από φόρους (Α) 49637.00 -1773.00 47864.00 58065.00 -3775.00 54290.00 26466.00 506.00 26972.00 17060.00 -2311.00 14749.00
34000 - Ιδιοκτήτες μητρικής 32311.00 -1773.00 30538.00 43485.00 -3775.00 39710.00 15057.00 506.00 15563.00 15051.00 -2311.00 12740.00
35000 - Δικαιώματα μειοψηφίας 17326.00 0.00 17326.00 14580.00 0.00 14580.00 11409.00 0.00 11409.00 2009.00 0.00 2009.00
35100 Λοιπά συνολικά έσοδα μετά από φόρους (Β) -6429.00 0.00 -6429.00 21498.00 0.00   22279.00 0.00 22279.00 23326.00 0.00 23326.00
35200 Συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους(Α)+(Β) 43208.00 -1773.00 41435.00 79563.00 -3775.00 75788.00 48745.00 506.00 49251.00 40386.00 -2311.00 38075.00
35300 - Ιδιοκτήτες μητρικής 26020.00 -1773.00 24247.00 63025.00 -3775.00 59250.00 36372.00 506.00 36878.00 37098.00 -2311.00 34787.00
35400 - Δικαιώματα μειοψηφίας 17188.00 0.00 17188.00 16537.00 0.00 16537.00 12373.00 0.00 12373.00 3287.00 0.00 3287.00
36000 Κέρδη / (ζημιές) μετά από φόρους ανά μετοχή ? βασικά (σε ?) 0.3029 -0.0166 0.2863 0.4069 -0.0353 0.3716 0.1412 0.0047 0.1459 0.1408 -0.0216 0.1192
36100 Προτεινόμενο Μέρισμα                        
29000 Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων 94151.0000 -571.0000 93580.0000 94164.0000 -2538.0000 91626.0000 56091.0000 1117.0000 57208.0000 36739.0000 -1719.0000 35020.0000

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΙΔΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ
30-06-2011 30-06-2010
38000 Σύνολο ιδίων κεφαλαίων έναρξης περιόδου/χρήσης (01.01.2011 και 01.01.2010 αντίστοιχα) 844253.00 763840.00
42000 Συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους (συνεχιζόμενες και διακοπείσες δραστηριότητες) 41435.00 75787.00
39000 Αύξηση / (μείωση) μετοχικού κεφαλαίου 0.00 0.00
40000 Διανεμηθέντα μερίσματα -12123.00 -5817.00
40005 Δικαιώματα μειοψηφίας από Εξαγορά μεριδίόυ θυγατρικής 0.00 -335.00
43000 Αγορές (πωλήσεις) ιδίων μετοχών 0.00 0.00
44000 Σύνολο ιδίων κεφαλαίων λήξης περιόδου/χρήσης (31.06.2011 και 30.06.2010 αντίστοιχα) 873565.00 833475.00

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΡΟΩΝ      
01-01-2011 01-01-2010
30-06-2011 30-06-2010
46000 Λειτουργικές δραστηριότητες    
52100 Κέρδη/(ζημίες) προ φόρων (συνεχιζόμενες δραστηριότητες) 62280.00 78186.00
52200 Κέρδη / (ζημίες) προ φόρων (διακοπείσες δραστηριότητες) -1796.00 -3795.00
53000 Πλέον / μείον προσαρμογές για:    
54000 Αποσβέσεις 14576.00 10881.00
54100 Απομειώσεις ενσώματων και άυλων πάγιων περιουσιακών στοιχείων 0.00 0.00
55000 Προβλέψεις -2560.00 340.00
56000 Συναλλαγματικές διαφορές -1047.00 -5625.00
56005 Λοιπά αποτελέσματα λειτουργικών δραστηριοτήτων -117.00 2631.00
57000 Αποτελέσματα (έσοδα, έξοδα, κέρδη και ζημιές) επενδυτικής δραστηριότητας -1796.00 -4602.00
58000 Χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα 16202.00 8066.00
59000 Πλέον/ μείον προσαρμογές για μεταβολές λογαριασμών κεφαλαίου κίνησης ή που σχετίζονται με τις λειτουργικές δραστηριότητες:    
60000 Μείωση / (αύξηση) αποθεμάτων -17119.00 -10711.00
61000 Μείωση / (αύξηση) απαιτήσεων -170352.00 -3987.00
62000 (Μείωση) / αύξηση υποχρεώσεων (πλην δανειακών) 49050.00 8035.00
63000 Μείον:    
64000 Χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα καταβεβλημένα -19400.00 -6793.00
65000 Καταβεβλημένοι φόροι -16133.00 -12640.00
65100 Λειτουργικές ροές από διακοπείσες δραστηριότητες -874.00 -3348.00
66000 Σύνολο εισροών / (εκροών) από λειτουργικές δραστηριότητες (α) -89086.00 56638.00
67000 Επενδυτικές δραστηριότητες    
72000 Απόκτηση θυγατρικών, συγγενών, κοινοπραξιών και λοιπών επενδύσεων 0.00 -797.00
73000 Αγορά ενσώματων και άυλων παγίων στοιχείων -73406.00 -31763.00
74000 Εισπράξεις από πωλήσεις ενσώματων και άυλων παγίων στοιχείων 19.00 1145.00
74005 Εισπράξεις επιχορηγήσεων -263.00 0.00
74010 Αγορά χρηματοοικονομικών στοιχείων σε εύλογη αξία μέσω αποτελεσμάτων -52.00 0.00
74015 Πωλήσεις χρηματοοικονομικών περιουσιακών στοιχείων διαθέσιμων προς πώληση 0.00 0.00
74020 Πωλήσεις χρηματοοικονομικών στοιχείων σε εύλογη αξία μέσω αποτελεσμάτων 399.00 0.00
75000 Τόκοι εισπραχθέντες 1350.00 3761.00
75005 Δάνεια χορηγηθέντα σε / από συνδεδεμένα μέρη 0.00 0.00
76000 Μερίσματα εισπραχθέντα 0.00 -583.00
76100 Επενδυτικές ροές από διακοπείσες δραστηριότητες -74.00 -191.00
77000 Σύνολο εισροών / (εκροών) από επενδυτικές δραστηριότητες (β) -72027.00 -28428.00
78000 Χρηματοδοτικές δραστηριότητες    
79000 Εισπράξεις από αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 0.00 0.00
79100 Πληρωμές για μείωση μετοχικού καφαλαίου 0.00 0.00
80000 Εισπράξεις από εκδοθέντα / αναληφθέντα δάνεια 84700.00 0.00
81000 Εξοφλήσεις δανείων -757.00 -1000.00
82000 Εξοφλήσεις υποχρεώσεων από χρηματοδοτικές μισθώσεις (χρεολύσια) 0.00 -28.00
83000 Μερίσματα πληρωθέντα -14007.00 -4557.00
83100 Χρηματοδοτικές ροές από διακοπείσες δραστηριότητες 9.00 -100.00
84000 Σύνολο εισροών / (εκροών) από χρηματοδοτικές δραστηριότητες (γ) 69945.00 -5685.00
86000 Καθαρή αύξηση / (μείωση) στα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα περιόδου/χρήσης (α) + (β) + (γ) -91168.00 22525.00
87000 Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα έναρξης περιόδου/χρήσης 76590.00 99192.00
88000 Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα λήξης περιόδου/χρήσης -14578.00 121717.00

ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ
α. Σε περίπτωση που ο τύπος της έκθεσης επισκόπησης είναι ?ε θέ?ατα έ?φασης ή εξαίρεσης, παρατίθενται συνοπτικά τα εν λόγω θέματα, καθώς και η συνολική επίπτωση των εξαιρέσεων στα ίδια κεφάλαια και τα αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας. Σε περίπτωση δε, που ο νόμιμος ελεγκτής εκφέρει αρνητική γνώ?η ή αρνείται να εκφέρει γνώ?η, παρατίθεται ο λόγος της άρνησης.
Θέματα Έμφασης Χωρίς να διατυπώνουμε επιφύλαξη στη γνώμη μας, εφιστούμε την προσοχή σας στα εξής: 1) Όπως γνωστοποιείται στη σημείωση 7.12 των Οικονομικών Καταστάσεων, η θυγατρική εταιρεία του ομίλου ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ Α.Ε. αμφισβητεί, συνολικά τον τρόπο τιμολόγησης της ηλεκτρικής ενέργειας που η ΔΕΗ επέβαλλε από τον Ιούλιο του 2008 στο τιμολόγιο πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας, δυνάμει σχετικής απόφασης του Υπουργείου Ανάπτυξης, που αφορούσε τη διαμόρφωση του τιμολογίου πελατών υψηλής τάσης. Τα δυο μέρη, την 16/12/2010 κατέληξαν σε σχέδιο σύμβασης το οποίο υποβλήθηκε σε έλεγχο και έγκριση από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ). Κατόπιν σχετικών αποφάσεων της ΡΑΕ (798/30.06.11 και 692/06.06.11) η Διοίκηση της ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ Α.Ε. έχει καλέσει τη ΔΕΗ σε μια επαναδιαπραγμάτευση του σχεδίου σύμβασης με βάση τις αρχές που θέτει η ΡΑΕ. Τυχόν υποχρεώσεις (πέραν της ήδη σχηματισθείσας πρόβλεψης) ή απαιτήσεις που θα προκύψουν για τον Όμιλο από την οριστική διευθέτηση της εν λόγω διαφοράς δεν δύναται να προσδιοριστούν την δεδομένη χρονική στιγμή. 2) Όπως γνωστοποιείται στη σημείωση 7.12 των Οικονομικών Καταστάσεων, στις 27/07/11 η Ελληνική Κυβέρνηση μέσω του Υπουργείου Οικονομικών γνωστοποίησε στην θυγατρική εταιρεία του ομίλου ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ Α.Ε., απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η οποία κρίνει ασύμβατη με τους κοινοτικούς κανόνες περί κρατικών ενισχύσεων την τιμολόγηση ηλεκτρικού ρεύματος της ΔΕΗ προς τη θυγατρική εταιρεία για την περίοδο μεταξύ Ιανουαρίου 2007 και Μαρτίου 2008. Η αρχική άποψη της Διοίκησης του Ομίλου είναι ότι η απόφαση αυτή θα προσβληθεί νομίμως στο αρμόδιο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, ενώ εκτιμά ότι η πιθανότητα μελλοντικής εκροής οικονομικών πόρων για τυχόν διευθέτηση της εν λόγω ενδεχόμενης υποχρέωσης ύψους ? 17,4 εκ. είναι πολύ μικρή.
β. Σε περίπτωση μεταβολών όπως, αλλαγή λογιστικών πολιτικών, εκτιμήσεων, διόρθωση λογιστικού λάθους, αναταξινομήσεις κονδυλίων των οικονομικών καταστάσεων, αναφέρεται το είδος των μεταβολών και οι σημειώσεις των οικονομικών καταστάσεων όπου γνωστοποιούνται οι μεταβολές αυτές, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τις αντίστοιχες διατάξεις των ΔΛΠ/ΔΠΧΑ. Σε περίπτωση που οι παραπάνω μεταβολές επηρεάζουν τις ήδη δη?οσιοποιη?ένες οικονο?ικές καταστάσεις, τότε αναφέρονται οι αλλαγές στον κύκλο εργασιών, στα αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώ?ατα ?ειοψηφίας, στα συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους, καθώς και στα ίδια κεφάλαια των ιδιοκτητών της μητρικής, για τη συγκρίσιμη ενδιάμεση περίοδο και την προηγούμενη ετήσια οικονο?ική χρήση (ενώ για την δωδεκάμηνη περίοδο μόνο για την συγκρίσιμη ετήσια οικονομική χρήση).
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
γ. ί) Σε περίπτωση εταιρικών γεγονότων όπως ίδρυση, εξαγορά, πώληση, συγχώνευση άλλης εταιρίας ή κλάδου, απόσχιση κλάδου και αναδιάρθρωση παρατίθενται οι βασικές πληροφορίες για το γεγονός, συ?περιλα?βανο?ένης και της η?ερο?ηνίας πραγ?ατοποίησής του. Επιπλέον, στην περίπτωση που τα εν λόγω γεγονότα επέφεραν μεταβολή συνολικά σε ποσοστό άνω του 25%, στον κύκλο εργασιών, ή/και στα αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώ?ατα μειοψηφίας, ή/και στα ίδια κεφάλαια των ιδιοκτητών της μητρικής, αναφέρεται η επίπτωση στα παραπάνω μεγέθη (ποσό και ποσοστό).
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
γ. ίί) Σε περίπτωση διακοπής εκ?ετάλλευσης παρατίθενται οι βασικές πληροφορίες για το γεγονός
7.8 Διακοπτόμενες δραστηριότητες Ο Όμιλος, εφαρμόζοντας το ΔΠΧΑ 5 «Μη Κυκλοφοριακά Στοιχεία κατεχόμενα προς πώληση & Διακοπείσες Εκμεταλλεύσεις», παρουσιάζει χωριστά τα περιουσιακά στοιχεία καθώς και τις υποχρεώσεις της θυγατρική εταιρείας SOMETRA S.A., για την οποία αποφασίστηκε στις 26 Ιανουαρίου 2009 η προσωρινή αναστολή της παραγωγικής δραστηριότητας του εργοστασίου παραγωγής Ψευδάργυρου ? Μολύβδου στη Ρουμανία, ενώ ταυτόχρονα εμφανίζει χωριστά και το αποτέλεσμα από τη διακοπείσα δραστηριότητα στην ενοποιημένη κατάσταση αποτελεσμάτων του Ομίλου.
γ. ίίί) Οι σημειώσεις των οικονομικών καταστάσεων όπου γνωστοποιούνται οι περιπτώσεις γ ί) και γ ίί).
7.5 Σημαντικά Εταιρικά Γεγονότα 7.8 Διακοπτόμενες δραστηριότητες
δ .Σε περίπτωση αλλαγής της χρονικής περιόδου της οικονομικής χρήσης της εταιρίας, αναφέρεται το γεγονός και οι λόγοι της αλλαγής, ?ε επισή?ανση στη ?η συγκρισι?ότητα των οικονο?ικών στοιχείων της τρέχουσας περιόδου σε σχέση ?ε την αντίστοιχη περίοδο της προηγού?ενης χρήσης. Επιπλέον, για λόγους συγκρισιμότητας, παρατίθενται κατ' ελάχιστο τα βασικά μεγέθη (κύκλος εργασιών, αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώ?ατα μειοψηφίας, καθαρή θέση των μετόχων της εταιρίας) της τρέχουσας περιόδου ?ε τα αντίστοιχα στοιχεία της συγκρίσιμης προηγούμενης χρονικής περιόδου.
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
στ. Η σημείωση των οικονομικών καταστάσεων στην οποία γίνεται αναφορά των ανέλεγκτων φορολογικά χρήσεων.
2. Οι ανέλεγκτες φορολογικές χρήσεις της Εταιρείας και των εταιρειών του Ομίλου παρατίθενται αναλυτικά στη σημείωση 7.11 των ενδιάμεσων συνοπτικών οικονομικών καταστάσεων.
ζ. ί) Οι πάσης φύσεως επίδικες ή υπό διαιτησία διαφορές, οι αποφάσεις δικαστικών ή διαιτητικών οργάνων που έχουν ή ενδέχεται να έχουν ση?αντική επίπτωση στην οικονο?ική κατάσταση ή λειτουργία της εταιρίας και του ομίλου.
Η Διοίκηση της εταιρείας επεξεργάζεται το κείμενο της απόφασης και η καταρχήν της άποψη συνοψίζεται στα πιο κάτω σημεία: 1) Η ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ επιδίωξε να διαπραγματευθεί με την ΔΕΗ εξατομικευμένους όρους προμήθειας και τιμολόγησης ηλεκτρικής ενέργειας για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών της μετά τη λήξη της Σύμβασης του 1960, ήτοι τον προσδιορισμό τιμής βασιζόμενης στους κανόνες μίας ελεύθερης και ανταγωνιστικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας. Η Επιτροπή στην Απόφασή της αποφεύγει να αναφέρει ότι η προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας στην Υψηλή Τάση στην Ελλάδα (οπωσδήποτε κατά το επίμαχο διάστημα αλλά έως και σήμερα) δεν λειτουργεί με τους όρους μίας ανταγωνιστικής και απελευθερωμένης αγοράς. Αντιθέτως, η ΔΕΗ ως έχουσα δεσπόζουσα θέση τόσο στην παραγωγή όσο και στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας επέβαλε μονομερώς το ρυθμιζόμενο τιμολόγιο Α 150 στην ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι αντικατοπτρίζει μια τιμή που προέκυψε μετά από τη διαπραγμάτευση δυο μερών σε συνθήκες απελευθερωμένης αγοράς. Επιπρόσθετα, αξίζει να υπογραμμιστεί η σημαντικότατη ωφέλεια η οποία προκύπτει για το Σύστημα, τη ΔΕΗ, ως παραγωγό και προμηθευτή, καθώς και για τους καταναλωτές, από την ύπαρξη της ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ με τα χαρακτηριστικά της συνεχούς και αδιάλειπτης κατανάλωσης σημαντικού και σταθερού φορτίου ηλεκτρικής ενέργειας (ιδίως μέσω της διατήρησης σε λειτουργία φθηνής λιγνιτικής παραγωγής κατά τη διάρκεια της νύχτας), η οποία αναγνωρίζεται ρητά και από τη ΡΑΕ στην υπ? αριθμό 798/2011 απόφαση της. Το παραπάνω σε κάθε περίπτωση οφείλει να ληφθεί σοβαρά υπόψη κατά την εκτίμηση του ευλόγου και εξατομικευμένου τιμολογίου προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας προς τη συγκεκριμένη βιομηχανία. Έχει μάλιστα ιδιαίτερο ενδιαφέρον το γεγονός ότι οι βασικές αρχές για την απελευθέρωση των τιμολογίων στην υψηλή τάση είχαν τεθεί από τη ΡΑΕ ήδη από το Φθινόπωρο του 2007 (Γνωμοδότηση ΡΑΕ 311/2007), ήτοι κατά την επίμαχη περίοδο ισχύος της απόφασης των ασφαλιστικών μέτρων (Ιανουάριος 2007 - Μάρτιος 2008) που χαρακτηρίστηκε από την Επιτροπή ως παράνομη κρατική ενίσχυση. Ως εκ τούτου, η άποψη της Διοίκησης είναι ότι η απόφαση της Επιτροπής περιέχει ένα βασικό σφάλμα όσον αφορά το χαρακτηρισμό της «διαφοράς» ως κρατικής ενίσχυσης: αντιμετωπίζεται ως ?market tariff? το ρυθμιζόμενο τιμολόγιο Α-150, που όπως αναγνωρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο διαδικασίας επί παραβιάσει (αρ. 2195/2009) όφειλε να έχει καταργηθεί ήδη από την ενσωμάτωση του 2ου ενεργειακού πακέτου προκειμένου να προωθηθεί η ανάπτυξη της ανταγωνιστικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας. 2) Κατά τον προσδιορισμό της σχετικής αγοράς «είτε πρόκειται για την αγορά του σχετικού προϊόντος είτε για τη γεωγραφική αγορά» η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής περιέχει πρόδηλο σφάλμα εκτίμησης. Παρά το γεγονός ότι στο κείμενο της απόφασης αναγνωρίζει ότι ανταγωνιστές της Αλουμίνιον υπάρχουν σε 9 άλλα κράτη-μέλη (κανένας ανταγωνιστής εντός Ελλάδος), καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η θέση της ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ, σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της, ενισχύθηκε καθώς δεν κατέβαλε το ρυθμιζόμενο (εθνικό) τιμολόγιο πελατών υψηλής τάσης. Η σύγκριση της τιμής προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας από μονάδα παραγωγής αλουμίνας & αλουμινίου με αυτή της γενικής βιομηχανικής χρήσης (λοιποί πελάτες υψηλής τάσης) είναι αβάσιμη δεδομένης της τεράστιας διαφοράς σε όγκο και προφίλ κατανάλωσης. 3) Η απόφαση ασφαλιστικών μέτρων (και η εκκρεμής τακτική αγωγή) κρίνουν και ερμηνεύουν τους όρους της σύμβασης του 1960 και ειδικότερα εκείνους που αφορούν στην καταγγελία και τη λύση της συμβάσεως. Στο εθνικό δικαστήριο εναπόκειται να κρίνει και να ερμηνεύσει συμβατικούς όρους σε περίπτωση που τα μέρη διαφωνούν. Σε καμιά περίπτωση πάντως δεν έχει έως σήμερα λάβει χώρα οιαδήποτε ουσιαστική κρίση επί της ισχύος της καταγγελίας από τη ΔΕΗ της Συμβάσεως (η δικάσιμος για την αναγνωριστική αγωγή που έχει ασκήσει η Αλουμίνιον ΑΕ στις 16.01.2007 ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών προκειμένου να αναγνωριστεί ως άκυρη και να μην παράγει έννομα αποτελέσματα η από 10.02.2004 καταγγελία εκ μέρους της ΔΕΗ της Συμβάσεως του 1960 έχει οριστεί για την 15.12.2011). Είναι λοιπόν απολύτως ξεκάθαρο ότι η ισχύς της σύμβασης του 1960 δεν έχει παραταθεί αλλά κρίθηκε προσωρινά ότι δεν έχει λήξει η αρχική της διάρκεια, και ως εκ τούτου ?ακόμη και αν γίνει δεκτός ο χαρακτηρισμός του μέτρου ως ενίσχυσης, quod non? πρόκειται για υφιστάμενη ενίσχυση υπό την έννοια του άρθρου 1§β του Κανονισμού 659/1999/ΕΚ. Εν κατακλείδι η καταρχήν άποψη της Διοίκησης είναι ότι η απόφαση αυτή θα προσβληθεί στο αρμόδιο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο με σοβαρές πιθανότητες επιτυχίας. Κατά συνέπεια η «διαφορά» των 17,4εκ ?, η οποία αναφέρεται στην εν λόγω απόφαση, αποτελεί μια ενδεχόμενη υποχρέωση, έχουσα ωστόσο σχεδόν μηδαμινή πιθανότητα ως προς μια μελλοντική εκροή οικονομικών πόρων για τη διευθέτησή της.
ζ ίί) Το ποσό της σωρευτικής πρόβλεψης που έχει διενεργηθεί, για κάθε μία από τις κάτωθι περιπτώσεις, εφόσον είναι σημαντική:
- υποθέσεις που αναφέρονται στην περίπτωση ζ (ί)
- ανέλεγκτες φορολογικά χρήσεις
- λοιπές προβλέψεις.
Περίπτωση Ποσό
Υποθέσεις που αναφέρονται στη σημείωση ζ (i) 0.00
Ανέλεγκτες Φορολογικά Χρήσεις 2627.00
Λοιπές Προβλέψεις 5582.00
η. Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στο τέλος της τρέχουσας περιόδου
1997
η. Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στο τέλος της αντίστοιχης περιόδου της προηγούμενης χρήσης
1895
θ. Οι πάσης φύσεως συναλλαγές (εισροές και εκροές) σωρευτικά από την έναρξη της οικονο?ικής χρήσης καθώς και τα υπόλοιπα των απαιτήσεων και υποχρεώσεων της εταιρίας και του ομίλου στη λήξη της τρέχουσας περιόδου/χρήσης που έχουν προκύψει από συναλλαγές τους ?ε τα συνδεδε?ένα ?έρη, όπως αυτά ορίζονται στο ?ΛΠ 24, ?ε διακριτή παράθεση των συνολικών α?οιβών διευθυντικών στελεχών και ?ελών της διοίκησης, των συναλλαγών τους, καθώς και των απαιτήσεων και υποχρεώσεων τους.
Τρέχουσα περίοδος
Συναλλαγές της με τα συνδεδεμένα μέρη Όμιλος Εταιρία
α) Έσοδα 0.00 5242.00
β) Έξοδα 0.00 125.00
γ) Απαιτήσεις 43.00 129249.00
δ) Υποχρεώσεις 0.00 29552.00
ε) Συναλλαγές και αμοιβές διευθυντικών στελεχών και μελών της διοίκησης 7186.00 2099.00
στ) Απαιτήσεις από διευθυντικά στελέχη και μέλη της διοίκησης 79.00 49.00
ζ) Υποχρεώσεις προς τα διευθυντικά στελέχη και μέλη της διοίκησης 756.00 632.00
ι. Σε περίπτωση που στην τρέχουσα περίοδο/χρήση ο εκδότης παύει να καταρτίζει ενοποιη?ένες οικονο?ικές καταστάσεις, αναφέρεται το γεγονός και η αιτία που το προκάλεσε.
Δεν συντρέχει τέτοια περίπτωση
ια. Τα ποσά και η φύση των λοιπών συνολικών εσόδων μετά από φόρους.
Φύση Ποσό
Καθαρά Αποτελέσματα Περιόδου 47864.00
Συναλλαγματικές διαφορές από τη μετατροπή των Οικονομικών Καταστάσεων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του εξωτερικού -4144.00
Αντισταθμίσεις ταμειακών ροών -2285.00
ΣΥΝΟΛΟ 41435.00
ιβ. Ο αριθμός και η αξία κτήσης του συνόλου των μετοχών της μητρικής που κατέχονται είτε από την ίδια είτε από θυγατρικές και συγγενείς της επιχειρήσεις, στη λήξη της τρέχουσας περιόδου/χρήσης.
Αριθμός Αξία Κτήσης Συν. μετοχών
Μητρική 4735603.00 32335.64
Θυγατρικές και Συγγενείς 0.00 0.00
Σύνολο 4735603.00 32335.64
ιγ. Κάθε άλλη ουσιώδης για τους επενδυτές πληροφορία ως προς τη χρη?ατοοικονο?ική κατάσταση και την πορεία των δραστηριοτήτων της μητρικής και του ομίλου, από την έναρξη της τρέχουσας οικονομικής χρήσης ?έχρι την η?ερο?ηνία έγκρισης των οικονο?ικών καταστάσεων.
1. Οι εταιρείες του Ομίλου με τα αντίστοιχα ποσοστά συμμετοχής καθώς και η μέθοδος ενσωμάτωσής τους στις ενοποιημένες οικονομικές καταστά- σεις του Α' εξαμήνου 2011, παρατίθενται αναλυτικά στη σημείωση 7.4 των ενδιάμεσων συνοπτικών οικονομικών καταστάσεων. 2. Οι ανέλεγκτες φορολογικές χρήσεις της Εταιρείας και των εταιρειών του Ομίλου παρατίθενται αναλυτικά στη σημείωση 7.11 των ενδιάμεσων συνο- πτικών οικονομικών καταστάσεων. 3. Έχουν τηρηθεί οι βασικές λογιστικές πολιτικές του Ισολογισμού 31 Δεκεμβρίου 2010, πλην της αναταξινόμησης στα ενοποιημένα Ίδια Κεφάλαια κα- θαρό ποσό 22.174 ? από το «Υπέρ το 'ρτιο» στα «Αποτελέσματα εις νέο» (22.174 ?) το οποίο αφορά μεταβολή που προέρχεται από τον Όμιλο Protergia. Η διόρθωση του παραπάνω λογιστικού λάθος επιβάλει την εφαρμογή της § 43 του ΔΛΠ 8 ?Λογιστικές πολιτικές, μεταβολές των λογιστικών εκτιμήσεων και λάθη? και την αναμόρφωση των «Ιδίων Κεφαλαίων» της συγκριτικής περιόδου. (σημείωση 3). 4. Επί των παγίων ή ακινήτων της Εταιρείας και του Ομίλου δεν υφίστανται εμπράγματα βάρη. 5. Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στον Όμιλο και στην εταιρία στο τέλος της τρέχουσας περιόδου και της αντίστοιχης περιόδου της προηγούμενης χρήσης είναι: Ο ΟΜΙΛΟΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ 30/6/11 30/6/10 30/6/11 30/6/10 Μισθωτοί 1.669 1.558 85 99 Ημερομίσθιοι ~`328 ~`337 ~? ~? 1.997 1.895 85 99 6. Επενδύσεις του Α΄εξαμήνου 2011: Όμιλος ? 73.406 χιλ. και Εταιρεία ? 246χιλ. 7. Τα κέρδη ανά μετοχή υπολογίστηκαν βάσει του επιμερισμού των κερδών επί του συνολικού σταθμισμένου αριθμού μετοχών. 8. Κατόπιν της ακύρωσης πέντε 5.635.898 ιδίων μετοχών, σύμφωνα με την από της 3 Ιουνίου Β? Επαναληπτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της Εταιρείας, η Εταιρεία κατά την 30 Ιουνίου 2011 κατέχει συνολικά 4.735.603 ίδιες μετοχές, συνολικής αξίας ? 32.335.636,61, οι οποίες αντιστοι- χούν σε ποσοστό 4,05% του μετοχικού της κεφαλαίου. 9. Τα ποσά των αγορών και πωλήσεων από την έναρξη της οικονομικής περιόδου που έχουν προκύψει από συναλλαγές με τα συνδεδεμένα προς αυ- τήν μέρη, κατά την έννοια του Δ.Λ.Π. 24 αναλύονται στον παρακάτω πίνακα: Ποσά εκφρασμένα σε χιλιάδες Ευρώ Ο ΟΜΙΛΟΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ Έσοδα ? 5.242 Έξοδα ? 125 Απαιτήσεις 43 129.249 Υποχρεώσεις ? 29.552 Συναλλαγές και αμοιβές διευθ. στελεχών και μελών διοίκησης 7.186 2.099 Απαιτήσεις από διευθ. στελέχη και μέλη της διοίκησης 79 49 Υποχρεώσεις προς διευθ. στελέχη και μέλη της διοίκησης 756 632 10. Εκτός της δικαστικής διαφοράς με τη ΔΕΗ που αναφέρεται στη σημείωση 17 και της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στη σημείωση 18, δεν υπάρχουν άλλες επίδικες ή υπό διαιτησία διαφορές δικαστικών ή διοικητικών οργάνων που ενδέχεται να έχουν σημαντική επίπτωση στην οικονο- μική κατάσταση της Εταιρείας και του Ομίλου. Το ποσό της πρόβλεψης για μελλοντικές φορολογικές υποχρεώσεις την 30 Ιουνίου 2011 ανέρχε- ται για τον Όμιλο σε ? 2,62 εκατ. και για την Εταιρεία σε ?1 εκατ. Οι λοιπές προβλέψεις που έχουν σχηματισθεί την 30 Iουνίου 2011 ανέρχονται για τον Όμιλο σε ? 5,6 εκ.και για την Εταιρεία σε ? 266 χιλ. 11. Στον πίνακα "Κατάσταση Μεταβολών Ιδίων Κεφαλαίων", τα ποσά που καταχωρήθηκαν στη γραμμή "Συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φό- ρους (συνεχιζόμενες και διακοπείσες δραστηριότητες)" κατά τη 30 Σεπτεμβρίου 2010 και 2009 αντίστοιχα, αναλύονται στον παρακάτω πίνακα: Ο ΟΜΙΛΟΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ 30/6/11 30/6/10 30/6/11 30/6/10 Καθαρά Αποτελέσματα Περιόδου 47.864 54.289 6.410 3.073 Συναλλαγματικές διαφορές από τη μετατροπή των Οικονομικών Καταστάσεων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του εξωτερικού (4.144) 29.032 Αντισταθμίσεις ταμειακών ροών (2.285) (7.534) ? ? Προγράμματα δικαιωμάτων προαίρεσης μετοχών (Stock Option Plan) ? ? ? ? Φόρος εισοδήματος στοιχείων των λοιπων συνολικών εσόδων ~~~~`? ~~~~`? ~~~~`? ~~~~`? Συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους (συνεχιζόμενες και διακοπείσες δραστηριότητες) 41.435 75.787 ~6.410 ~3.073 12. Η Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της Εταιρείας την 10η Μαΐου 2011, αποφάσισε τη μη διανομή μερίσματος από τα αποτελέσματα της χρήσης από 01.01.2010 έως 31.12.2010. 13. Tην 3η Ιουνίου τέθηκε σε εμπορική λειτουργία η μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας συνδυασμένου κύκλου με καύσιμο φυσικό αέριο και ισχύ 444 MW στον 'γ. Νικόλαο Βοιωτίας, η οποία ανήκει στον Όμιλο της Protergia. 14. Στις 28.06.2011, το Διοικητικό Συμβούλιο της θυγατρικής εταιρείας " ΜΕΤΚΑ Α.Ε." αποφάσισε τη συγχώνευση δι' απορροφήσεως της 100% θυγατρικής της ανώ- νυμης εταιρείας με την επωνυμία "RODAX ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" (στο εξής η "RODAX") σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 2166/1993. Η ολοκλήρωση του ανωτέρω μετασχηματισμού τελεί υπό την έγκριση των αρμοδίων οργάνων των μετασχηματιζόμενων εταιρειών που αναμένεται να αποφασίσουν εντός του Γ? τριμήνου του 2011 και την αίρεση της κατά νόμο λήψεως όλων των απαιτούμενων εγκρίσεων από τις αρμόδιες εποπτικές αρχές. 15. Με την από 3η Ιουνίου 2011 Β' Επαναληπτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της Εταιρείας, αποφασίσθηκε: Α) H μείωση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας κατά το ποσό ? 6.030.410,86 με ακύρωση 5.635.898 ιδίων μετοχών με αντίστοιχη τροποποίηση του άρθρου 5 του Καταστατικού της Εταιρείας. Συ- νεπεία της ανωτέρω μείωσης το μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας διαμορφώθηκε στο ποσό των ? 119.142.830,80, διαιρούμενο 111.348.440 ονομαστικές μετοχές ονομαστικής αξίας ενός ? 1,07 έκαστη. B) H αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας κατά το ποσό των ? 5.957.141,54 με κεφαλαιοποίηση αποθεματικού δια εκδόσεως 5.567.422 νέων μετοχών με αντίστοιχη τροποποίηση του άρθρου 5 του Καταστατικού της Εταιρείας. Συνεπεία της ανωτέρω αύ- ξη.σης το μετοχικό κεφάλαιο ανέρχεται σε ? 125.099.972,34, διαιρούμενο σε 116.915.862 ονομαστικές μετοχές ονομαστικής αξίας ? 1,07 έκαστη. 16. Τον Ιούνιο η Διοίκηση της Εταιρείας αποφάσισε και πραγματοποίησε την πώληση του 100% της συμμετοχής της στη θυγατρική εταιρεία «ΔΕΛΦΟΙΙ ΔΙΣΤΟΜΟΝ Α.Μ.Ε.» στην επίσης 100% θυγατρική εταιρεία «ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ Α.Ε.» αντί τιμήματος ? 23,2 εκατ. και σημείωσε κέρδος από την πώληση αυτή ύψους ? 4 εκατ. 17. Στις 30 Ιουνίου 2011, η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) εξέδωσε την υπ αριθμόν 798/2011 απόφασή της αναφορικά με το σχέδιο συμφωνίας ανάμε- σα στην "ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ Α.Ε.", θυγατρική εταιρεία της ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΕ και της ΔΕΗ,το οποίο τα δύο μέρη είχαν υποβάλλει προς έλεγχο και έγκριση. Στην εν λόγω απόφασή της η ΡΑΕ παραθέτει τις απόψεις της για ουσιώδεις όρους του εξεταζόμενου σχεδίου σύμβασης θέ- τοντας τις βάσεις για επαναδιαπραγμάτευση αυτών των όρων μεταξύ των δύο μερών. Προγενέστερα της προαναφερόμενης απόφασης και συγκεκρι- μένα την 6/6/2011, η ΡΑΕ εξέδωσε την υπ αριθμόν 692/2011 απόφασή της θέτοντας τις Βασικές Αρχές Τιμολόγησης των πελατών Υψηλής Τάσης (Υ.Τ.) (όπως η ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ). Με βάση όλα τα παραπάνω η Διοίκηση της ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ έχει καλέσει τη ΔΕΗ σε μια επαναδιαπραγμάτευση τόσο του πλαισί- ου συμφωνίας όσο και του σχεδίου σύμβασης με βάση τις αρχές που θέτει η ΡΑΕ στις υπ αριθμόν 692/2011 και 798/2011 αποφάσεις της, εύλογα κρί- νοντας ότι το αποτέλεσμα της νέας διαπραγμάτευσης δύναται να οδηγήσει σε μια τελική τιμή η οποία θα είναι χαμηλότερη από την προκύπτουσα με βάση το πλαίσιο συμφωνίας που ίσχυσε από 1/7/2010 έως και 30/6/2011. Σημειώνεται δε ότι η Διοίκηση της εταιρείας είχε ως πάγια θέση της τη μη ύπαρξη ρυθμιζόμενων τιμολογίων από την 1/7/2008, άποψη την οποία επικυρώνει και η ΡΑΕ στην υπ αριθμόν 692/2011 απόφασή της. Σύμφωνα με το προαναφερόμενο πλαίσιο συμφωνίας η ΔΕΗ έχει στείλει στην ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ συνολικά λογαριασμούς αξίας 64,88 εκ ? για την περίοδο 1/7 ? 31/12/2010 και 64,65 εκ ? για την περίοδο 1/1/ - 31/5/2011, ενώ δεν έχει αποστείλει λογαριασμό για τον Ιούνιο του 2011. Αντίστοιχα, οι προβλέψεις που η εταιρεία έχει καταχωρήσει στα βιβλία της σχετικά με την αξία της καταναλισκόμενης ηλεκτρικής ενέργειας από 1/7/2010 μέχρι και 30/6/2011 κα- λύπτει, σύμφωνα με την εκτίμηση της Διοίκησης, την μέγιστη ενδεχόμενη υποχρέωση που δύναται να προκύψει για την ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ, μετά και τις πρόσφατες αποφάσεις της ΡΑΕ και με βάση τις αρχές που η τελευταία θέτει ως προς την τιμολόγηση της ηλεκτρικής ενέργειας στους πελάτες Υ.Τ. Η Διοίκηση της εταιρείας αξιολογεί σε συνεχή βάση τα δεδομένα της υπόθεσης και δύναται να επανεκτιμήσει προς τα πάνω ή και προς τα κάτω το ύψος της καταχωρημένης πρόβλεψης σχετικά με το ποσό της υποχρέωσης που μπορεί να προκύψει (Σημείωση 7.12 της Οικονομικής Έκθεσης). 18. Στις 27 Ιουλίου, η Ελληνική Κυβέρνηση μέσω του Υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, γνωστοποίησε στη θυγατρική του Ομίλου «ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ Α.Ε.» απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία κρίνει ασύμβατη με τους κοινοτικούς κανόνες περί κρατικών ενισχύσεων τη διαφορά μεταξύ της τιμής πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας που επιβλήθηκε στην Αλουμίνιον από τη ΔΕΗ κατ? εφαρμογή του ρυθμιζόμενου τιμολογίου υψηλής τάσης (Α-150) και της τιμής που προέκυπτε από την εφαρμογή της Σύμβασης του 1960 για το διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου 2007 και Μαρτίου 2008, κατ? εφαρμογή απόφασης ασφαλιστικών μέ- τρων του Μονομελούς Πρωτοδικείου ΑΘηνών, που έκρινε ότι η Σύμβαση του 1960 δεν είχε λήξει και διέταξε την επαναφορά της τιμολόγησης στα πλαίσια της εν λό- γω σύμβασης. Η εν λόγω διαφορά μεταξύ των δυο τιμολογήσεων, την ανάκτηση της οποίας ζητά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω της ανωτέρω απόφασή ανέρχεται σε 17,4 εκ ?. Η Διοίκηση της εταιρείας επεξεργάζεται το κείμενο της απόφασης και η καταρχήν της άποψη συνοψίζεται στα πιο κάτω σημεία:1) Η απόφαση της Επιτροπής περιέχει ένα βασικό σφάλμα όσον αφορά το χαρακτηρισμό της «διαφοράς» ως κρατικής ενίσχυσης: αντιμετωπίζεται ως ?market tariff? το ρυθμιζόμενο τιμολόγιο Α-150, που όπως αναγνωρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο διαδικασίας επί παραβιάσει (αρ. 2195/2009) όφειλε να έχει καταργηθεί ήδη από την ενσωμάτωση του 2ου ενεργειακού πακέτου προκειμένου να προωθηθεί η ανάπτυξη της ανταγωνιστικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας. 2) Η σύγκριση της τιμής προμήθειας ηλε- κτρικής ενέργειας από μονάδα παραγωγής αλουμίνας & αλουμινίου με αυτή της γενικής βιομηχανικής χρήσης (λοιποί πελάτες υψηλής τάσης) είναι αβάσιμη δεδομέ- νης της τεράστιας διαφοράς σε όγκο και προφίλ κατανάλωσης.3) Η ισχύς της σύμβασης του 1960 δεν έχει παραταθεί αλλά κρίθηκε προσωρινά ότι δεν έχει λήξει η αρ- χική της διάρκεια, και ως εκ τούτου ?ακόμη και αν γίνει δεκτός ο χαρακτηρισμός του μέτρου ως ενίσχυσης, quod non? πρόκειται για υφιστάμενη ενίσχυση υπό την έν- νοια του άρθρου 1§β του Κανονισμού 659/1999/ΕΚ.Εν κατακλείδι η καταρχήν άποψη της Διοίκησης είναι ότι η απόφαση αυτή θα προσβληθεί νομίμως στο αρμόδιο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Κατά συνέπεια η «διαφορά» των 17,4εκ ?, η οποία αναφέρεται στην εν λόγω απόφαση, αποτελεί μια ενδεχόμενη υποχρέωση, έχουσα ωστόσο πολύ μικρή πιθανότητα ως προς μια μελλοντική εκροή οικονομικών πόρων για τη διευθέτησή της (Σημείωση 7.12 της Οικονομικής Έκθεσης). 19. Ορισμένα κονδύλια της προηγούμενης χρήσης / περιόδου αναταξινομήθηκαν για λόγους παρουσίασης. 20. Τα θέματα έμφασης των Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών σχετίζονται με τα θέματα των σημειώσεων (17) και (18) όπως αναλυτικά αναφέρονται στη σημείωση 7.12 της οικονομικής έκθεσης

ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΟΙΚΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Επωνυμία Εταιρίας Χώρα Έδρας Ποσοστό Συμ. Μέθ. Ενσωμ.

ΣΤΑΚΟΔ 2003
Κωδικός Περιγραφή Ποσό Ποσοστό

α. H σημείωση των οικονομικών καταστάσεων όπου γνωστοποιούνται παρακάτω:
1. Η επωνυ?ία και η χώρα της καταστατικής έδρας για κάθε ?ια από τις εταιρίες ή κοινοπραξίες που περιλα?βάνονται στις ενοποιη?ένες οικονο?ικές καταστάσεις, καθώς και το ποσοστό ?ε το οποίο η μητρική εταιρία συ??ετέχει, ά?εσα ή έ??εσα, στο μετοχικό τους κεφάλαιο. 2. Η ?έθοδος ενσω?άτωσης που εφαρ?όστηκε, για κάθε εταιρία ή κοινοπραξία που περιλα?βάνεται στις ενοποιη?ένες οικονο?ικές καταστάσεις.
Οι εταιρείες του Ομίλου με τα αντίστοιχα ποσοστά συμμετοχής καθώς και η μέθοδος ενσωμάτωσής τους στις στις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις του Α' τριμήνου 2011,παρατίθενται αναλυτικά στη σημείωση 7.4 των ενδιάμεσων συνοπτικών οικονομικών καταστάσεων.

β. Η επωνυμία των εταιριών ή κοινοπραξιών που:
1. ενσω?ατώθηκαν στις ενοποιη?ένες οικονο?ικές καταστάσεις για πρώτη φορά στην τρέχουσα περίοδο, ενώ δεν είχαν ενσω?ατωθεί είτε στην α?έσως προηγού?ενη περίοδο είτε στην αντίστοιχη περίοδο της προηγού?ενης χρήσης, ?ε σύντο?η επεξήγηση του λόγου έναρξης της ενσω?άτωσής τους. (ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΤΗΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ενσω?ατώθηκαν στις ενοποιη?ένες οικονο?ικές καταστάσεις για πρώτη φορά στην τρέχουσα χρήση, ενώ δεν είχαν ενσω?ατωθεί στην προηγού?ενη χρήση, ?ε σύντο?η επεξήγηση του λόγου έναρξης της ενσω?άτωσής τους. )
Επωνυμία Εταιρίας Χώρα Κατ. Έδρας Άμεσο Ποσ. Συμ. Έμμεσο Ποσ. Συμ. Ποσ. Σύνολο. Μεθ. Ενσωμάτωσης Μη Προηγούμενη Ενσωμάτωση σε ΑΠΠ/ΑΠΧ Επεξήγηση

β. Η επωνυ?ία των εταιριών ή κοινοπραξιών που:
2. δεν ενσω?ατώθηκαν στις ενοποιη?ένες οικονο?ικές καταστάσεις στην τρέχουσα περίοδο, ενώ είχαν ενσω?ατωθεί είτε στην α?έσως προηγού?ενη περίοδο είτε στην αντίστοιχη περίοδο της προηγού?ενης χρήσης, ?ε σύντο?η επεξήγηση του λόγου ?η ενσω?άτωσής τους.
(ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΤΗΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ δεν ενσω?ατώθηκαν στις ενοποιη?ένες οικονο?ικές καταστάσεις στην τρέχουσα χρήση, ενώ είχαν ενσω?ατωθεί στην προηγού?ενη χρήση, ?ε σύντο?η επεξήγηση του λόγου μη ενσω?άτωσής τους. )
Επωνυμία Εταιρίας Χώρα Κατ. Έδρας Άμεσο Ποσ. Συμ. Έμμεσο Ποσ. Συμ. Ποσ. Σύνολο Προηγούμενη ενσωμάτωση (AΠΠ/ΑΠΧ) Λόγος ΜΗ ενσωμάτωσης

β. Η επωνυ?ία των εταιριών ή κοινοπραξιών που:
3. δεν περιλα?βάνονται στην ενοποίηση ?ε παραπο?πή στη ση?είωση των οικονο?ικών καταστάσεων, όπου γίνεται λεπτο?ερής αναφορά του λόγου ?η ενοποίησης.
Επωνυμία Εταιρίας Χώρα Κατ. Έδρας Άμεσο Ποσ. Συμ. Έμμεσο Ποσ. Συμ. Ποσ. Σύνολο Παραπομπή

γ. Σε περίπτωση μεταβολής της μεθόδου ενσωμάτωσης κάποιας εταιρίας ή κοινοπραξίας από χρήση σε χρήση ή από περίοδο σε περίοδο αναφέρεται η επωνυμία και επεξήγηση του λόγου μεταβολής της μεθόδου.
Επωνυμία Εταιρίας Χώρα Κατ. Έδρας Ποσ. Συμ. ΠΡΙΝ Ποσ. Συμ. ΜΕΤΑ Μέθ. Ενσωμ. ΠΡΙΝ Μέθ. Ενσωμ. ΜΕΤΑ Χ/Π Επεξήγηση

δ. Σε περίπτωση έναρξης ή παύσης ενσω?άτωσης στις ενοποιη?ένες οικονο?ικές καταστάσεις, ή ?εταβολής της ?εθόδου ενσω?άτωσης εταιριών ή κοινοπραξιών, που επέφεραν ?εταβολή συνολικά σε ποσοστό άνω του 25% στον κύκλο εργασιών, ή/και στα αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώ?ατα ?ειοψηφίας ή/και στα ίδια κεφάλαια των ιδιοκτητών της μητρικής, αναφέρεται η επίπτωση στα παραπάνω ?εγέθη (ποσό και ποσοστό).
Κύκλος εργασιών αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας καθαρή θέση των μετόχων
Επωνυμία Εταιρίας Είδος Τροποποίησης Ποσό Ποσοστό Αιτ. μη παρ/σης ποσού-ποσοστού Ποσό Ποσοστό Αιτ. μη παρ/σης ποσού-ποσοστού Ποσό Ποσοστό Αιτ. μη παρ/σης ποσού-ποσοστού


ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΔΛΠ ΚΑΙ ΕΛΠ
     
Σύνολο ιδίων κεφαλαίων σύμφωνα με το ΕΛΠ    
Προσαρμογές των ιδίων κεφαλαίων με βάσει τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα    
Ίδια κεφάλαια σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα    


Σχόλια Εταιρίας
Έκθεση επισκόπησης/ελέγχου νόμιμων ελεγκτών (ΕΛΛΗΝΙΚΑ)
Έκθεση Επισκόπησης Ενδιάμεσης Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης Προς τους Μετόχους της Εταιρείας ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Εισαγωγή Επισκοπήσαμε τη συνημμένη συνοπτική εταιρική και ενοποιημένη κατάσταση χρηματοοικονομικής θέσης της ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (η Εταιρεία) και των θυγατρικών της, της 30ης Ιουνίου 2011 και τις σχετικές συνοπτικές εταιρικές και ενοποιημένες καταστάσεις αποτελεσμάτων και συνολικού εισοδήματος, μεταβολών καθαρής θέσης και ταμειακών ροών της εξάμηνης περιόδου που έληξε αυτήν την ημερομηνία, καθώς και τις επιλεγμένες επεξηγηματικές σημειώσεις, που συνθέτουν την ενδιάμεση χρηματοοικονομική πληροφόρηση, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της εξαμηνιαίας οικονομικής έκθεσης του άρθρου 5 του Ν.3556/2007. Η Διοίκηση έχει την ευθύνη για την κατάρτιση και παρουσίαση αυτής της ενδιάμεσης συνοπτικής χρηματοοικονομικής πληροφόρησης, σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς, όπως αυτά έχουν υιοθετηθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση και εφαρμόζονται στην Ενδιάμεση Χρηματοοικονομική Αναφορά (Διεθνές Λογιστικό Πρότυπο «ΔΛΠ» 34). Δική μας ευθύνη είναι να εκφράσουμε συμπέρασμα επί αυτής της ενδιάμεσης συνοπτικής χρηματοοικονομικής πληροφόρησης με βάση την επισκόπησή μας. Εύρος Επισκόπησης Διενεργήσαμε την επισκόπησή μας σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο Επισκόπησης 2410 «Επισκόπηση ενδιάμεσης χρηματοοικονομικής πληροφόρησης που διενεργείται από τον ανεξάρτητο ελεγκτή της οντότητας». Η επισκόπηση της ενδιάμεσης οικονομικής πληροφόρησης συνίσταται στη διενέργεια διερευνητικών ερωτημάτων κυρίως προς πρόσωπα που είναι υπεύθυνα για χρηματοοικονομικά και λογιστικά θέματα και στην εφαρμογή αναλυτικών και άλλων διαδικασιών επισκόπησης. Το εύρος της επισκόπησης είναι ουσιωδώς μικρότερο από αυτό του ελέγχου που διενεργείται σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Ελέγχου και συνεπώς, δεν μας δίδει τη δυνατότητα να αποκτήσουμε τη διασφάλιση ότι έχουν περιέλθει στην αντίληψή μας όλα τα σημαντικά θέματα τα οποία θα μπορούσαν να εντοπιστούν σε έναν έλεγχο. Κατά συνέπεια, με την παρούσα δεν διατυπώνουμε γνώμη ελέγχου. Συμπέρασμα Με βάση την επισκόπησή μας, δεν έχει περιέλθει στην αντίληψή μας οτιδήποτε θα μας οδηγούσε στο συμπέρασμα ότι η συνημμένη ενδιάμεση χρηματοοικονομική πληροφόρηση δεν έχει καταρτισθεί, από κάθε ουσιώδη άποψη, σύμφωνα με το ΔΛΠ 34. Θέματα Έμφασης Χωρίς να διατυπώνουμε επιφύλαξη στη γνώμη μας, εφιστούμε την προσοχή σας στα εξής: 1) Όπως γνωστοποιείται στη σημείωση 7.12 των Οικονομικών Καταστάσεων, η θυγατρική εταιρεία του ομίλου ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ Α.Ε. αμφισβητεί, συνολικά τον τρόπο τιμολόγησης της ηλεκτρικής ενέργειας που η ΔΕΗ επέβαλλε από τον Ιούλιο του 2008 στο τιμολόγιο πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας, δυνάμει σχετικής απόφασης του Υπουργείου Ανάπτυξης, που αφορούσε τη διαμόρφωση του τιμολογίου πελατών υψηλής τάσης. Τα δυο μέρη, την 16/12/2010 κατέληξαν σε σχέδιο σύμβασης το οποίο υποβλήθηκε σε έλεγχο και έγκριση από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ). Κατόπιν σχετικών αποφάσεων της ΡΑΕ (798/30.06.11 και 692/06.06.11) η Διοίκηση της ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ Α.Ε. έχει καλέσει τη ΔΕΗ σε μια επαναδιαπραγμάτευση του σχεδίου σύμβασης με βάση τις αρχές που θέτει η ΡΑΕ. Τυχόν υποχρεώσεις (πέραν της ήδη σχηματισθείσας πρόβλεψης) ή απαιτήσεις που θα προκύψουν για τον Όμιλο από την οριστική διευθέτηση της εν λόγω διαφοράς δεν δύναται να προσδιοριστούν την δεδομένη χρονική στιγμή. 2) Όπως γνωστοποιείται στη σημείωση 7.12 των Οικονομικών Καταστάσεων, στις 27/07/11 η Ελληνική Κυβέρνηση μέσω του Υπουργείου Οικονομικών γνωστοποίησε στην θυγατρική εταιρεία του ομίλου ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ Α.Ε., απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η οποία κρίνει ασύμβατη με τους κοινοτικούς κανόνες περί κρατικών ενισχύσεων την τιμολόγηση ηλεκτρικού ρεύματος της ΔΕΗ προς τη θυγατρική εταιρεία για την περίοδο μεταξύ Ιανουαρίου 2007 και Μαρτίου 2008. Η αρχική άποψη της Διοίκησης του Ομίλου είναι ότι η απόφαση αυτή θα προσβληθεί νομίμως στο αρμόδιο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, ενώ εκτιμά ότι η πιθανότητα μελλοντικής εκροής οικονομικών πόρων για τυχόν διευθέτηση της εν λόγω ενδεχόμενης υποχρέωσης ύψους ? 17,4 εκ. είναι πολύ μικρή. Αναφορά επί άλλων νομικών και κανονιστικών θεμάτων Η επισκόπησή μας δεν εντόπισε οποιαδήποτε ασυνέπεια ή αναντιστοιχία των λοιπών στοιχείων της προβλεπόμενης από το άρθρο 5 του Ν.3556/2007 εξαμηνιαίας οικονομικής έκθεσης, με τη συνημμένη χρηματοοικονομική πληροφόρηση. Αθήνα, 3 Αυγούστου 2011 Ο Ορκωτός Ελεγκτής Λογιστής Ο Ορκωτός Ελεγκτής Λογιστής Σωτήρης Κωνσταντίνου Α.Μ. Σ.Ο.Ε.Λ. 13671 Μανόλης Μιχαλιός Α.Μ. Σ.Ο.Ε.Λ. 25131
Έκθεση επισκόπησης/ελέγχου νόμιμων ελεγκτών (ΑΓΓΛΙΚΑ)
Report on Review of Interim Financial Information To the Shareholders of MYTILINEOS HOLDINGS S.A. Introduction We have reviewed the accompanying separate and consolidated condensed statement of financial position of MYTILINEOS HOLDINGS S.A. and its subsidiaries (the ?Group?) as of 30 June 2010 and the related separate and consolidated condensed statement of comprehensive income, changes in equity and cash flows for the six-month period then ended, and the selected explanatory notes that comprise the interim financial information, which form an integral part of the six-month financial report of article 5 of Law 3556/2007. Management is responsible for the preparation and fair presentation of this interim condensed financial statement in accordance with the International Financial Reporting Standards as adopted by the European Union and apply for interim financial information (International Accounting Standard ?IAS 34?). Our responsibility is to express a conclusion on these interim condensed financial statements based on our review. Scope of Review We conducted our review in accordance with International Standard on Review Engagements 2410, ?Review of Interim Financial Information Performed by the Independent Auditor of the Entity?. A review of interim financial information consists of making inquiries, primarily of persons responsible for financial and accounting matters, and applying analytical and other review procedures. A review is substantially less in scope than an audit conducted in accordance with International Auditing Standards and consequently does not enable us to obtain assurance that we would become aware of all significant matters that might be identified in an audit. Accordingly, we do not express an audit opinion. Conclusion Based on our review, nothing has come to our attention that causes us to believe that the accompanying interim financial information is not prepared, in all material respects, in accordance with IAS 34. Emphasis of matters Without qualifying our opinion, we would like to draw your attention to the following: 1) As disclosed in note 7.12 of the Financial Statements, Group?s subsidiary company ??ALUMINUM OF GREECE S.A.??, disputes in total the electricity pricing that PPC has enforced since July 2008 by virtue of the relevant Ministerial decree (Ministry of Development) regarding the determination of high voltage customers invoice. The two counterparties on 16/12/2010 concluded on a draft agreement, which was submitted for examination and approval to the Regulatory Authority for Energy (RAE). Following relevant decisions of RAE (798/30.6.11 and 692/06.06.11) management of ALUMINUM OF GREECE S.A. has invited the PPC to renegotiate the frame of the agreement based on the principles established by RAE. Any contingent liabilities (in excess of the already formed provision) or assets that may result from the final settlement of this dispute, cannot be reliably assessed at the moment. 2) As disclosed in note 7.12 of the Financial Statements, on 27/7/2011, the Greek Government, via the Ministry of Environment, Energy & Climate Change, disclosed to Group?s subsidiary company ??ALUMINUM OF GREECE S.A.??, the decision of the European Commision, rendering incompatible with the community regulations on state assistance the pricing for electric energy sale imposed on ALUMINIUM OF GREECE S.A. by the PPC for the period between January 2007 and March 2008. The principle opinion of the Management is that this decision will be legally challenged at the competent European Court and estimates that the probability of a future outflow of economic resources for the settlement of this contingent liability of 17.4 million ?, is very low. Reference to other legal requirements Based on our review, we concluded that the content of the six-month financial report, as required by article 5 of L.3556/2007, is consistent with the accompanying condensed interim financial information. Athens, 3rd August 2011 The Chartered Accountant The Chartered Accountant Sotiris Constantinou SOEL Reg. No. 13671 Manolis Michalios SOEL Reg. No. 25131

Πρόσθετες πληροφορίες βάσει του κανονισμού του Χ.Α.
ΜΕΣΟΣ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΤΟΧΩΝ
Τρέχουσα περίοδος (Τ) Περίοδος Τ-1 Περίοδος Τ-2 Περίοδος Τ-3 Περίοδος Τ-4
0 0 0 0 0