Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε.
Στοιχεία και Πληροφορίες βάσει ΕΚ, Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. (2011/Εξαμηνιαία/Μητρική)
Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε.
Στοιχεία Οικονομικών Καταστάσεων Βάσει ΔΛΠ Βάσει του κανονισμού του Χ.Α. και των απόφασεων της Ε.Κ. |
Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. | ||
44724/06/Β/99/52 | ||
ΩΡΩΠΟΥ 156 111 46 ΓΑΛΑΤΣΙ - Νομαρχία(ή Πρωτοδικείο) : ΑΘΗΝΩΝ | ||
ΩΡΩΠΟΥ 156 111 46 ΓΑΛΑΤΣΙ | ||
Στοιχεία και πληροφορίες περιόδου από
01-
01-
2011
έως
30-
06-
2011
|
||
Οι ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις και η Έκθεση Επισκόπησης του Νόμιμου Ελεγκτή αναρτώνται στη διεύθυνση διαδικτύου της εταιρίας http://www.eydap.gr . Προκειμένου ο αναγνώστης να σχηματίσει πληρέστερη εικόνα για την οικονομική θέση και τα αποτελέσματα της Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. οφείλει να ανατρέξει στη διεύθυνση διαδικτύου της. |
||
Τύπος Περιόδου: | Περιοδική Εξαμήνου ΜΗΤΡΙΚΗ | |
Εταιρική Χρήση: | 2011 | |
Νόμιμος Ελεγκτής: |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΣ
12231
ΧΑΤΖΗΠΑΙΛΟΥ,ΣΟΦΙΑΝΟΣ&ΚΑΜΠΑΝΗΣ ΑΕ ΟΡΚΩΤΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ δ.τ.DELOITTE |
|
Νόμιμος Ελεγκτής: |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
14271
ΧΑΤΖΗΠΑΙΛΟΥ,ΣΟΦΙΑΝΟΣ&ΚΑΜΠΑΝΗΣ ΑΕ ΟΡΚΩΤΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ δ.τ.DELOITTE |
|
Τύπος Έκθεσης Επισκόπησης: |
ii
Με σύμφωνη γνώμη - θέματα έμφασης
|
|
Δημοσιεύση σε εφημερίδα: | ΕΘΝΟΣ 31- 08- 2011 | |
Δημοσιεύση σε εφημερίδα: | ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ 31- 08- 2011 | |
Όλα τα ποσά εκφράζονται σε ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ | ||
Ημ/νία έγκρισης από ΔΣ: | 29/08/2011 Επανέγκριση : | |
Σύνθεση ΔΣ: | ||
Θ.
ΛΕΚΚΑΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ/ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ
Ν. ΜΠΑΡΔΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Γ. ΚΟΝΤΟΡΟΥΠΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Π. ΜΠΕΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Δ. ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Α. ΚΟΤΣΩΝΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Α. ΓΕΡΑΓΙΔΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Ν. ΚΟΓΙΟΥΜΤΣΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Χ. ΜΗΣΤΡΙΩΤΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Ε. ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Ε. ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Π. ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Α. ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ | |||
30- 06- 2011 | 31- 12- 2010 | ||
10000 | ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ | ||
11100 | Ιδιοχρησιμοποιούμενα ενσώματα πάγια στοιχεία | 1020169.00 | 1021193.00 |
11200 | Επενδύσεις σε ακίνητα | 0.00 | 0.00 |
11300 | 'υλα περιουσιακά στοιχεία | 4053.00 | 5389.00 |
11400 | Λοιπά μη Κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία | 187729.00 | 189296.00 |
12000 | Αποθέματα | 16971.00 | 18731.00 |
13000 | Απαιτήσεις από πελάτες | 315821.00 | 291890.00 |
13100 | Λοιπά κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία | 85727.00 | 97432.00 |
13200 | Μη κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία προοριζόμενα για πώληση | 0.00 | 0.00 |
15000 | ΣΥΝΟΛΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΥ | 1630470.00 | 1623931.00 |
16000 | ΙΔΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ | ||
16005 | Μετοχικό Κεφάλαιο | 63900.00 | 63900.00 |
16010 | Λοιπά Στοιχεία ιδίων κεφαλαίων | 770299.00 | 766612.00 |
21000 | Σύνολο ιδίων κεφαλαίων ιδιοκτητών μητρικής (α) | 834199.00 | 830512.00 |
22000 | Δικαιώματα μειοψηφίας (β) | 0.00 | 0.00 |
23000 | Σύνολο ιδίων κεφαλαίων (γ) = (α)+(β) | 834199.00 | 830512.00 |
17000 | Μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις | 0.00 | 0.00 |
17005 | Υποχρεώσεις για παροχές στους εργαζομένους | 222296.00 | 216124.00 |
17010 | Επιχορηγήσεις Επενδύσεων και Συμμετοχές Καταναλωτών | 207811.00 | 209479.00 |
17100 | Προβλέψεις/Λοιπές μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις | 71543.00 | 65921.00 |
18000 | Βραχυπρόθεσμες δανειακές Υποχρεώσεις | 203467.00 | 204164.00 |
19000 | Λοιπές βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις | 91154.00 | 97731.00 |
19100 | Υποχρεώσεις που σχετίζονται με μη κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία προοριζόμενα για πώληση | 0.00 | 0.00 |
20000 | Σύνολο υποχρεώσεων (δ) | 796271.00 | 793419.00 |
24000 | ΣΥΝΟΛΟ ΙΔΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ (γ) + (δ) | 1630470.00 | 1623931.00 |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ | |||||||||||||
01-01-2011 | 01-01-2010 | 01-04-2011 | 01-04-2010 | ||||||||||
30-06-2011 | 30-06-2010 | 30-06-2011 | 30-06-0201 | ||||||||||
Κωδικός | Περιγραφή | Συνεχ. | Διακ. | Συν. | Συνεχ. | Διακ. | Συν. | Συνεχ. | Διακ. | Συν. | Συνεχ. | Διακ. | Συν. |
26000 | Κύκλος εργασιών | 165124.00 | 165124.00 | 181892.00 | 181892.00 | 87379.00 | 87379.00 | 97935.00 | 97935.00 | ||||
27000 | Μικτά κέρδη / (ζημιές) | 64192.00 | 64192.00 | 66434.00 | 66434.00 | 32005.00 | 32005.00 | 38120.00 | 38120.00 | ||||
28000 | Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων | 13995.00 | 13995.00 | 9123.00 | 9123.00 | 6855.00 | 6855.00 | 6888.00 | 6888.00 | ||||
30000 | Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων | 10418.00 | 10418.00 | 7580.00 | 7580.00 | 4776.00 | 4776.00 | 6269.00 | 6269.00 | ||||
32000 | Κέρδη / (ζημιές) μετά από φόρους (Α) | 7782.00 | 7782.00 | 3015.00 | 3015.00 | 3348.00 | 3348.00 | 2872.00 | 2872.00 | ||||
34000 | - Ιδιοκτήτες μητρικής | ||||||||||||
35000 | - Δικαιώματα μειοψηφίας | ||||||||||||
35100 | Λοιπά συνολικά έσοδα μετά από φόρους (Β) | 165.00 | 165.00 | -220.00 | -82.00 | -82.00 | -77.00 | -77.00 | |||||
35200 | Συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους(Α)+(Β) | 7947.00 | 0.00 | 7947.00 | 2795.00 | 0.00 | 2795.00 | 3266.00 | 0.00 | 3266.00 | 2795.00 | 0.00 | 2795.00 |
35300 | - Ιδιοκτήτες μητρικής | ||||||||||||
35400 | - Δικαιώματα μειοψηφίας | ||||||||||||
36000 | Κέρδη / (ζημιές) μετά από φόρους ανά μετοχή ? βασικά (σε ?) | 0.0700 | 0.0700 | 0.0300 | 0.0300 | 0.0300 | 0.0300 | 0.0300 | 0.0300 | ||||
36100 | Προτεινόμενο Μέρισμα | ||||||||||||
29000 | Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων | 29489.0000 | 29489.0000 | 22440.0000 | 22440.0000 | 14574.0000 | 14574.0000 | 13509.0000 | 13509.0000 |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΙΔΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ | |||
30-06-2011 | 30-06-2010 | ||
38000 | Σύνολο ιδίων κεφαλαίων έναρξης περιόδου/χρήσης (01.01.2011 και 01.01.2010 - 1 αντίστοιχα) | 830512.00 | 821511.00 |
42000 | Συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους (συνεχιζόμενες και διακοπείσες δραστηριότητες) | 7947.00 | 2795.00 |
39000 | Αύξηση / (μείωση) μετοχικού κεφαλαίου | 0.00 | 0.00 |
40000 | Διανεμηθέντα μερίσματα | -4260.00 | -2130.00 |
43000 | Αγορές (πωλήσεις) ιδίων μετοχών | 0.00 | 0.00 |
44000 | Σύνολο ιδίων κεφαλαίων λήξης περιόδου/χρήσης (30.06.2011 και 30.06.2010-1 αντίστοιχα) | 834199.00 | 822176.00 |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΡΟΩΝ | |||
01-01-2011 | 01-01-2010 | ||
30-06-2011 | 30-06-2010 | ||
46000 | Λειτουργικές δραστηριότητες | ||
52100 | Κέρδη/(ζημίες) προ φόρων (συνεχιζόμενες δραστηριότητες) | 10418.00 | 7580.00 |
52200 | Κέρδη / (ζημίες) προ φόρων (διακοπείσες δραστηριότητες) | 0.00 | 0.00 |
53000 | Πλέον / μείον προσαρμογές για: | ||
54000 | Αποσβέσεις | 19082.00 | 17769.00 |
54005 | Αποσβέσεις επιχορηγήσεων και συμμετοχών καταναλωτών | -3588.00 | -4452.00 |
54010 | Έσοδα χρεωγράφων | -30.00 | -35.00 |
54015 | Μεταβολή αξίας συμμετοχών | 34.00 | 108.00 |
54020 | Προβλέψεις για αποζημίωση προσωπικού | 5887.00 | 7316.00 |
54025 | Λοιπές προβλέψεις | 8401.00 | 4575.00 |
54030 | Πιστωτικοί τόκοι και συναφή έσοδα | -3269.00 | -2635.00 |
54100 | Απομειώσεις ενσώματων και άυλων πάγιων περιουσιακών στοιχείων | 0.00 | 0.00 |
55000 | Προβλέψεις | 0.00 | 0.00 |
56000 | Συναλλαγματικές διαφορές | 0.00 | 0.00 |
57000 | Αποτελέσματα (έσοδα, έξοδα, κέρδη και ζημιές) επενδυτικής δραστηριότητας | 0.00 | 0.00 |
58000 | Χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα | 6842.00 | 4105.00 |
59000 | Πλέον/ μείον προσαρμογές για μεταβολές λογαριασμών κεφαλαίου κίνησης ή που σχετίζονται με τις λειτουργικές δραστηριότητες: | ||
60000 | Μείωση / (αύξηση) αποθεμάτων | 0.00 | 0.00 |
61000 | Μείωση / (αύξηση) απαιτήσεων | -26573.00 | -22536.00 |
61005 | Λοιπές απαιτήσεις | -1300.00 | -10927.00 |
61010 | Μακροπρόθεσμες Απαιτήσεις | 4901.00 | -808.00 |
61015 | Υλικά Ανταλλακτικά και Αναλώσιμα | 1475.00 | -19.00 |
62000 | (Μείωση) / αύξηση υποχρεώσεων (πλην δανειακών) | 0.00 | 0.00 |
62005 | Λοιπές Βραχυπρόθεσμες Υποχρεώσεις | -5835.00 | 5233.00 |
62010 | Εγγυήσεις Καταναλωτών | 147.00 | 228.00 |
62015 | Υποχρεώσεις για παροχές στο προσωπικό | 285.00 | 261.00 |
62020 | Λειτουργικές Βραχυπόθεσμες Υποχρεώσεις | -3429.00 | -4356.00 |
63000 | Μείον: | ||
64000 | Χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα καταβεβλημένα | -5406.00 | -3678.00 |
65000 | Καταβεβλημένοι φόροι | -7289.00 | -3122.00 |
65100 | Λειτουργικές ροές από διακοπείσες δραστηριότητες | 0.00 | 0.00 |
66000 | Σύνολο εισροών / (εκροών) από λειτουργικές δραστηριότητες (α) | 753.00 | -5393.00 |
67000 | Επενδυτικές δραστηριότητες | ||
72000 | Απόκτηση θυγατρικών, συγγενών, κοινοπραξιών και λοιπών επενδύσεων | 0.00 | 0.00 |
73000 | Αγορά ενσώματων και άυλων παγίων στοιχείων | -16720.00 | -18378.00 |
74000 | Εισπράξεις από πωλήσεις ενσώματων και άυλων παγίων στοιχείων | 0.00 | 0.00 |
74005 | Είσπραξη Επιχορηγήσεων και συμμετοχών καταναλωτών | 1920.00 | 1959.00 |
75000 | Τόκοι εισπραχθέντες | 1664.00 | 1369.00 |
76000 | Μερίσματα εισπραχθέντα | 30.00 | 35.00 |
76100 | Επενδυτικές ροές από διακοπείσες δραστηριότητες | 0.00 | 0.00 |
77000 | Σύνολο εισροών / (εκροών) από επενδυτικές δραστηριότητες (β) | -13106.00 | -15015.00 |
78000 | Χρηματοδοτικές δραστηριότητες | ||
79000 | Εισπράξεις από αύξηση μετοχικού κεφαλαίου | 0.00 | 0.00 |
79100 | Πληρωμές για μείωση μετοχικού καφαλαίου | 0.00 | 0.00 |
80000 | Εισπράξεις από εκδοθέντα / αναληφθέντα δάνεια | 0.00 | 24800.00 |
81000 | Εξοφλήσεις δανείων | -1600.00 | -8500.00 |
82000 | Εξοφλήσεις υποχρεώσεων από χρηματοδοτικές μισθώσεις (χρεολύσια) | 0.00 | 0.00 |
83000 | Μερίσματα πληρωθέντα | -698.00 | -624.00 |
83100 | Χρηματοδοτικές ροές από διακοπείσες δραστηριότητες | 0.00 | 0.00 |
84000 | Σύνολο εισροών / (εκροών) από χρηματοδοτικές δραστηριότητες (γ) | -2298.00 | 15676.00 |
86000 | Καθαρή αύξηση / (μείωση) στα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα περιόδου/χρήσης (α) + (β) + (γ) | -14651.00 | -4732.00 |
87000 | Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα έναρξης περιόδου/χρήσης | 27842.00 | 22624.00 |
88000 | Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα λήξης περιόδου/χρήσης | 13191.00 | 17892.00 |
ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ | ||||||||||||||||||||||||||||||
α. Σε περίπτωση που ο τύπος της έκθεσης επισκόπησης είναι ?ε θέ?ατα έ?φασης ή εξαίρεσης, παρατίθενται συνοπτικά τα εν λόγω θέματα, καθώς και η συνολική επίπτωση των εξαιρέσεων στα ίδια κεφάλαια και τα αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας. Σε περίπτωση δε, που ο νόμιμος ελεγκτής εκφέρει αρνητική γνώ?η ή αρνείται να εκφέρει γνώ?η, παρατίθεται ο λόγος της άρνησης. | ||||||||||||||||||||||||||||||
α)Η Εταιρεία σύμφωνα με τον ιδρυτικό της Νόμο 2744/99, υπέγραψε Σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο σύμφωνα με την οποία το Δημόσιο ανέλαβε δέσμευση για την επιχορήγηση της Ε.ΥΔ.Α.Π. είτε από Κοινοτικούς Πόρους είτε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για την κάλυψη του 60% της κεφαλαιακής δαπάνης που θα καταβάλει η Ε.ΥΔ.Α.Π. για τη συντήρηση, ανακαίνιση, βελτίωση ή και την επέκταση του συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης για την οκταετία από το 2000 έως το 2008. Έναντι του παραπάνω Επενδυτικού Προγράμματος ύψους Eυρώ 1,22 δις περίπου, στο οποίο περιλαμβάνονται όπως προαναφέραμε και οι συντηρήσεις, η Εταιρεία έχει δαπανήσει για κεφαλαιουχικές δαπάνες μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2008 ποσό Eυρώ 432,49 εκατ. περίπου για τις οποίες δικαιούται επιχορήγηση ύψους Eυρώ 259,49 εκατ. περίπου (432,49Χ60%) ενώ για τις δαπάνες συντήρησης διεκδικεί την αντίστοιχη επιχορήγηση. Η Εταιρεία έναντι της επιχορήγησης που δικαιούται, έχει λάβει μέχρι 30 Ιουνίου 2011 ποσό Eυρώ 9,08 εκατ. περίπου. Με βάση τα ανωτέρω η απαίτηση της Εταιρείας από το Ελληνικό Δημόσιο ανέρχεται τουλάχιστον σε Ευρώ 250,41 εκατ. περίπου (259,49-9,08) και σύμφωνα με την αρχή της συντηρητικότητας, δεν έχει καταχωρηθεί στους λογαριασμούς των απαιτήσεων με ισόποση πίστωση των λογαριασμών των μακροπρόθεσμων υποχρεώσεων το υπόλοιπο των οποίων θα μεταφερόταν σταδιακά στα αποτελέσματα ανάλογα με το βαθμό απόσβεσης του επιχορηγημένου συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης. Αν διενεργούνταν οι προαναφερόμενες εγγραφές θα εμφανίζονταν βελτιωμένα τα συνολικά έσοδα της τρέχουσας περιόδου και της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου κατά Ευρώ 2,6 εκατ. περίπου αντίστοιχα και βελτιωμένα τα ίδια κεφάλαια κατά Ευρώ 47,6εκατ. περίπου. Διευκρινίζεται ότι με την από 10 Αυγούστου 2004 απόφαση της 'Εκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων επήλθε τροποποίηση του επενδυτικού προγράμματος της Εταιρείας, από την οποία δεν επηρεάζεται η ανωτέρω απαίτηση από το Ελληνικό Δημόσιο.Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το παράρτημα 4 της προαναφερόμενης σύμβασης μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου, η Εταιρεία για τις Κεφαλαιουχικές δαπάνες που πραγματοποίησε για τα έτη 2009 και 2010 ποσό Ευρώ 105,3 εκατ. περίπου θα δικαιούται επιχορήγηση ύψους Ευρώ 63,2 εκατ.περίπου (105,3* 60%). β) Η Εταιρεία διεκδικεί και επιχορήγηση για τις δαπάνες συντήρησης σύμφωνα με την σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο. Δεδομένου όμως ότι από το σύνολο των δαπανών που αφορούν λειτουργία και συντήρηση εγκαταστάσεων ύψους Ευρώ 704,43 εκατ. που πραγματοποιήθηκαν μέχρι την 31/12/2008 δεν είναι εφικτό να απομονωθεί το ποσό που αντιστοιχεί μόνο στη συντήρηση, μέχρι την ημερομηνία σύνταξης των οικονομικών καταστάσεων, δεν είχε οριστικοποιηθεί μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου η δυνατότητα είσπραξης της επιχορήγησης που αντιστοιχεί στις δαπάνες συντήρησης.Παράλληλα με τα ανωτέρω από τη χρήση 2004 εκκρεμεί η σύναψη σύμβασης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και Εταιρείας, σχετικά με την παροχή από το Ελληνικό Δημόσιο στην εταιρεία ακατέργαστου ύδατος η οποία με βάση την ισχύουσα μέχρι 31/12/2004 σύμβαση συμψηφίζεται με το παρεχόμενο από την εταιρεία κόστος συντήρησης και λειτουργίας των παγίων περιουσιακών στοιχείων αποταμίευσης και μεταφοράς ύδατος που ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο. γ) Μέχρι την ημερομηνία έγκρισης από το Διοικητικό Συμβούλιο των οικονομικών καταστάσεων δεν είχε μεταγραφεί το σύνολο των εκχωρηθέντων ακινήτων στο Ν.Π.Δ.Δ "Εταιρεία Παγίων Ε.ΥΔ.Α.Π." συνολικής αναπόσβεστης αξίας Ευρώ 657 εκατ.περίπου. | ||||||||||||||||||||||||||||||
β. Σε περίπτωση μεταβολών όπως, αλλαγή λογιστικών πολιτικών, εκτιμήσεων, διόρθωση λογιστικού λάθους, αναταξινομήσεις κονδυλίων των οικονομικών καταστάσεων, αναφέρεται το είδος των μεταβολών και οι σημειώσεις των οικονομικών καταστάσεων όπου γνωστοποιούνται οι μεταβολές αυτές, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τις αντίστοιχες διατάξεις των ΔΛΠ/ΔΠΧΑ. Σε περίπτωση που οι παραπάνω μεταβολές επηρεάζουν τις ήδη δη?οσιοποιη?ένες οικονο?ικές καταστάσεις, τότε αναφέρονται οι αλλαγές στον κύκλο εργασιών, στα αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώ?ατα ?ειοψηφίας, στα συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους, καθώς και στα ίδια κεφάλαια των ιδιοκτητών της μητρικής, για τη συγκρίσιμη ενδιάμεση περίοδο και την προηγούμενη ετήσια οικονο?ική χρήση (ενώ για την δωδεκάμηνη περίοδο μόνο για την συγκρίσιμη ετήσια οικονομική χρήση). | ||||||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ | ||||||||||||||||||||||||||||||
γ. ί) Σε περίπτωση εταιρικών γεγονότων όπως ίδρυση, εξαγορά, πώληση, συγχώνευση άλλης εταιρίας ή κλάδου, απόσχιση κλάδου και αναδιάρθρωση παρατίθενται οι βασικές πληροφορίες για το γεγονός, συ?περιλα?βανο?ένης και της η?ερο?ηνίας πραγ?ατοποίησής του. Επιπλέον, στην περίπτωση που τα εν λόγω γεγονότα επέφεραν μεταβολή συνολικά σε ποσοστό άνω του 25%, στον κύκλο εργασιών, ή/και στα αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώ?ατα μειοψηφίας, ή/και στα ίδια κεφάλαια των ιδιοκτητών της μητρικής, αναφέρεται η επίπτωση στα παραπάνω μεγέθη (ποσό και ποσοστό). | ||||||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ | ||||||||||||||||||||||||||||||
γ. ίί) Σε περίπτωση διακοπής εκ?ετάλλευσης παρατίθενται οι βασικές πληροφορίες για το γεγονός | ||||||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ | ||||||||||||||||||||||||||||||
γ. ίίί) Οι σημειώσεις των οικονομικών καταστάσεων όπου γνωστοποιούνται οι περιπτώσεις γ ί) και γ ίί). | ||||||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ | ||||||||||||||||||||||||||||||
δ .Σε περίπτωση αλλαγής της χρονικής περιόδου της οικονομικής χρήσης της εταιρίας, αναφέρεται το γεγονός και οι λόγοι της αλλαγής, ?ε επισή?ανση στη ?η συγκρισι?ότητα των οικονο?ικών στοιχείων της τρέχουσας περιόδου σε σχέση ?ε την αντίστοιχη περίοδο της προηγού?ενης χρήσης. Επιπλέον, για λόγους συγκρισιμότητας, παρατίθενται κατ' ελάχιστο τα βασικά μεγέθη (κύκλος εργασιών, αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώ?ατα μειοψηφίας, καθαρή θέση των μετόχων της εταιρίας) της τρέχουσας περιόδου ?ε τα αντίστοιχα στοιχεία της συγκρίσιμης προηγούμενης χρονικής περιόδου. | ||||||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ | ||||||||||||||||||||||||||||||
στ. Η σημείωση των οικονομικών καταστάσεων στην οποία γίνεται αναφορά των ανέλεγκτων φορολογικά χρήσεων. | ||||||||||||||||||||||||||||||
20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ζ. ί) Οι πάσης φύσεως επίδικες ή υπό διαιτησία διαφορές, οι αποφάσεις δικαστικών ή διαιτητικών οργάνων που έχουν ή ενδέχεται να έχουν ση?αντική επίπτωση στην οικονο?ική κατάσταση ή λειτουργία της εταιρίας και του ομίλου. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Αγωγές για αστικές υποθέσεις που έχουν ασκηθεί κατά της Εταιρείας συνολικού ύψους περίπου Ευρώ 71,9 εκατ. οι οποίες αφορούν κυρίως αποζημιώσεις λόγω καταστροφών από πλημμύρες (λόγω θραύσης αγωγών ή βροχοπτώσεων), καθώς και αγωγές διάφορων αντισυμβαλλόμενων προμηθευτών και εργολάβων για παραβάσεις συμβατικών όρων. Επίσης υπάρχουν σε εκκρεμότητα δικαστικές υποθέσεις για εργατικές διαφορές ύψους Ευρώ 47,4 εκατ. περίπου. Έναντι των ζημιών που πιθανόν να προκύψουν αφού καταστούν αμετάκλητες οι ανωτέρω εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις η Ε.ΥΔ.ΑΠ. έχει σχηματίσει προβλέψεις συνολικού ύψους Ευρώ 53,9 εκατ. στις 30 Ιουνίου 2011 και Ευρώ 48,4 εκατ. κατά την 31 Δεκεμβρίου 2010, οι οποίες και εκτιμώνται ως επαρκείς. | ||||||||||||||||||||||||||||||
ζ ίί) Το ποσό της σωρευτικής πρόβλεψης που έχει διενεργηθεί, για κάθε μία από τις κάτωθι περιπτώσεις, εφόσον είναι σημαντική: - υποθέσεις που αναφέρονται στην περίπτωση ζ (ί) - ανέλεγκτες φορολογικά χρήσεις - λοιπές προβλέψεις. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
η. Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στο τέλος της τρέχουσας περιόδου | ||||||||||||||||||||||||||||||
2830 | ||||||||||||||||||||||||||||||
η. Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στο τέλος της αντίστοιχης περιόδου της προηγούμενης χρήσης | ||||||||||||||||||||||||||||||
3178 | ||||||||||||||||||||||||||||||
θ. Οι πάσης φύσεως συναλλαγές (εισροές και εκροές) σωρευτικά από την έναρξη της οικονο?ικής χρήσης καθώς και τα υπόλοιπα των απαιτήσεων και υποχρεώσεων της εταιρίας και του ομίλου στη λήξη της τρέχουσας περιόδου/χρήσης που έχουν προκύψει από συναλλαγές τους ?ε τα συνδεδε?ένα ?έρη, όπως αυτά ορίζονται στο ?ΛΠ 24, ?ε διακριτή παράθεση των συνολικών α?οιβών διευθυντικών στελεχών και ?ελών της διοίκησης, των συναλλαγών τους, καθώς και των απαιτήσεων και υποχρεώσεων τους. | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ι. Σε περίπτωση που στην τρέχουσα περίοδο/χρήση ο εκδότης παύει να καταρτίζει ενοποιη?ένες οικονο?ικές καταστάσεις, αναφέρεται το γεγονός και η αιτία που το προκάλεσε. | ||||||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΝΤΑΙ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ | ||||||||||||||||||||||||||||||
ια. Τα ποσά και η φύση των λοιπών συνολικών εσόδων μετά από φόρους. | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ιβ. Ο αριθμός και η αξία κτήσης του συνόλου των μετοχών της μητρικής που κατέχονται είτε από την ίδια είτε από θυγατρικές και συγγενείς της επιχειρήσεις, στη λήξη της τρέχουσας περιόδου/χρήσης. | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ιγ. Κάθε άλλη ουσιώδης για τους επενδυτές πληροφορία ως προς τη χρη?ατοοικονο?ική κατάσταση και την πορεία των δραστηριοτήτων της μητρικής και του ομίλου, από την έναρξη της τρέχουσας οικονομικής χρήσης ?έχρι την η?ερο?ηνία έγκρισης των οικονο?ικών καταστάσεων. | ||||||||||||||||||||||||||||||
1. Η εταιρεία έχει ελεχθεί από τις φορολογικές αρχές μέχρι και τη χρήση 2007. 2. Δεν υπάρχουν εμπράγματα βάρη επί των παγίων στοιχείων. 3. Ανέλεγκτες φορολογικά χρήσεις Ευρώ 3,8 εκατ. στις 30 Ιουνίου 2011 και Ευρώ 3,0 εκατ. στις 30 Ιουνίου 2010 και 4. Λοιπές προβλέψεις Ευρώ 53,3 εκατ. στις 30 Ιουνίου 2011 και Ευρώ 50,4 εκατ. στις 30 Ιουνίου 2010. 5. Μέχρι την ημερομηνία έγκρισης των συνοπτικών εξαμηναίων οικονομικών καταστάσεων, δεν έχουν προκύψει γεγονότα που μπορεί να επηρεάσουν σημαντικά την περιουσιακή διάρθρωση ή την πορεία των δραστηριοτήτων της Εταιρείας. |
ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΟΙΚΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ | |||
Επωνυμία Εταιρίας | Χώρα Έδρας | Ποσοστό Συμ. | Μέθ. Ενσωμ. |
ΣΤΑΚΟΔ 2003 | |||
Κωδικός | Περιγραφή | Ποσό | Ποσοστό |
410.0 | Συλλογή, καθαρισμός και διανομή νερού | 165124.00 | 100.000 |
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΔΛΠ ΚΑΙ ΕΛΠ | ||
Σύνολο ιδίων κεφαλαίων σύμφωνα με το ΕΛΠ | ||
Προσαρμογές των ιδίων κεφαλαίων με βάσει τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα | ||
Ίδια κεφάλαια σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα |
Σχόλια Εταιρίας |
Τα παρακάτω στοιχεία και πληροφορίες , που προκύπτουν από τις οικονομικές καταστάσεις, στοχεύουν σε μία γενική ενημέρωση για την οικονομική κατάσταση και τα αποτελέσματα της Ε.ΥΔ.Α.Π Α.Ε. Συνιστούμε, επομένως στον αναγνώστη, πριν προβεί σε οποιαδήποτε είδους επενδυτική επιλογή ή άλλη συναλλαγή με την Εταιρεία, να ανατρέξει στην διεύθυνση διαδικτύου της, όπου αναρτώνται οι οικονομικές καταστάσεις καθώς και η έκθεση επισκόπησης των νόμιμων ελεγκτών όποτε αυτή απαιτείται. |
Έκθεση επισκόπησης/ελέγχου νόμιμων ελεγκτών (ΕΛΛΗΝΙΚΑ) |
. Έκθεση Επισκόπησης Ενδιάμεσης Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης Προς τους Μετόχους της «ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΥΔΡΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΩΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΗΣ (Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε.)» Εισαγωγή Επισκοπήσαμε τη συνημμένη συνοπτική κατάσταση οικονομικής θέσης της «ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΔΡΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΩΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΗΣ (Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε.)» (η Εταιρεία) της 30ης Ιουνίου 2011, και τις σχετικές συνοπτικές καταστάσεις αποτελεσμάτων, συνολικού εισοδήματος, μεταβολών ιδίων κεφαλαίων και ταμειακών ροών της εξάμηνης περιόδου που έληξε αυτή την ημερομηνία, καθώς και τις επιλεγμένες επεξηγηματικές σημειώσεις, που συνθέτουν την ενδιάμεση χρηματοοικονομική πληροφόρηση, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της εξαμηνιαίας οικονομικής έκθεσης του άρθρου 5 του Ν. 3556/2007. Η Διοίκηση έχει την ευθύνη για την κατάρτιση και παρουσίαση αυτής της ενδιάμεσης συνοπτικής χρηματοοικονομικής πληροφόρησης, σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς, όπως αυτά έχουν υιοθετηθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση και εφαρμόζονται στην Ενδιάμεση Χρηματοοικονομική Αναφορά (Διεθνές Λογιστικό Πρότυπο «ΔΛΠ» 34). Δική μας ευθύνη είναι να εκφράσουμε συμπέρασμα επί αυτής της ενδιάμεσης συνοπτικής χρηματοοικονομικής πληροφόρησης με βάση την επισκόπησή μας. Εύρος Επισκόπησης Διενεργήσαμε την επισκόπησή μας σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο Επισκόπησης 2410 «Επισκόπηση Ενδιάμεσης χρηματοοικονομικής πληροφόρησης που διενεργείται από τον ανεξάρτητο ελεγκτή της οντότητας». Η επισκόπηση της ενδιάμεσης οικονομικής πληροφόρησης συνίσταται στη διενέργεια διερευνητικών ερωτημάτων κυρίως προς πρόσωπα που είναι υπεύθυνα για χρηματοοικονομικά και λογιστικά θέματα και στην εφαρμογή αναλυτικών και άλλων διαδικασιών επισκόπησης. Το εύρος της επισκόπησης είναι ουσιωδώς μικρότερο από αυτό του ελέγχου που διενεργείται σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Ελέγχου και συνεπώς, δεν μας δίδει τη δυνατότητα να αποκτήσουμε τη διασφάλιση ότι έχουν περιέλθει στην αντίληψή μας όλα τα σημαντικά θέματα τα οποία θα μπορούσαν να εντοπιστούν σε έναν έλεγχο. Κατά συνέπεια, με την παρούσα δεν διατυπώνουμε γνώμη ελέγχου. Συμπέρασμα Με βάση την επισκόπησή μας, δεν έχει περιέλθει στην αντίληψή μας οτιδήποτε θα μας οδηγούσε στο συμπέρασμα ότι η συνημμένη ενδιάμεση χρηματοοικονομική πληροφόρηση δεν έχει καταρτισθεί, από κάθε ουσιώδη άποψη, σύμφωνα με το ΔΛΠ 34. Χωρίς να διατυπώνουμε επιφύλαξη ως προς τα συμπεράσματα της επισκόπησής μας, εφιστούμε την προσοχή σας στα εξής: 1. Στη σημείωση 23 των συνοπτικών εξαμηνιαίων οικονομικών καταστάσεων στην οποία γίνεται αναφορά ότι η Εταιρεία σύμφωνα με τον ιδρυτικό της Νόμο 2744/99, υπέγραψε Σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο στην οποία το Δημόσιο ανέλαβε δέσμευση για την επιχορήγηση της Ε.ΥΔ.Α.Π. είτε από Κοινοτικούς Πόρους είτε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για την κάλυψη του 60% της κεφαλαιακής δαπάνης που θα καταβάλει η Ε.ΥΔ.Α.Π. για την συντήρηση, ανακαίνιση, βελτίωση, ή και την επέκταση του συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης για την οκταετία από το 2000 έως το 2008. Συμπέρασμα ? Συνέχεια Έναντι του παραπάνω Επενδυτικού Προγράμματος ύψους Ευρώ 1,22 δις περίπου, στο οποίο περιλαμβάνονται όπως προαναφέραμε και οι συντηρήσεις, η Εταιρεία έχει δαπανήσει για κεφαλαιουχικές δαπάνες μέχρι 31.12.2008 ποσό Ευρώ 432,5 εκατ. περίπου για τις οποίες δικαιούται επιχορήγηση ύψους Ευρώ 259,5 εκατ. περίπου (432,5Χ60%) ενώ για τις δαπάνες συντήρησης διεκδικεί την αντίστοιχη επιχορήγηση σύμφωνα με τα προαναφερόμενα. Η Εταιρεία έναντι της επιχορήγησης που δικαιούται, έχει λάβει μέχρι 30.06.2011 ποσό Ευρώ 9 εκατ. περίπου. Η ανωτέρω απαίτηση της Εταιρείας από το Ελληνικό Δημόσιο η οποία ανέρχεται σε Ευρώ 250,5 εκατ. περίπου (259,5 εκατ-9 εκατ.), με βάση την αρχή της συντηρητικότητας, δεν έχει καταχωρηθεί στους λογαριασμούς των απαιτήσεων με ισόποση πίστωση των λογαριασμών των μακροπρόθεσμων υποχρεώσεων το υπόλοιπο των οποίων θα μεταφερόταν σταδιακά στα αποτελέσματα ανάλογα με το βαθμό απόσβεσης του επιχορηγούμενου συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης. Αν διενεργούνταν οι προαναφερόμενες εγγραφές θα εμφανίζονταν βελτιωμένα τα αποτελέσματα της τρέχουσας περιόδου κατά Ευρώ 2,6 εκατ. περίπου και της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου κατά Ευρώ 2,6 εκατ. περίπου και βελτιωμένη η καθαρή θέση κατά την 30.06.2011 κατά Ευρώ 47,6 εκατ. περίπου. Διευκρινίζεται ότι με την από 10-08-2004 απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων επήλθε τροποποίηση του επενδυτικού προγράμματος της Εταιρείας από την οποία δεν επηρεάζεται η ανωτέρω διεκδίκηση της απαίτησης της Εταιρείας από το Ελληνικό Δημόσιο. Επισημαίνεται ότι μετά την υποβολή αίτησης της Εταιρείας προς το Ελληνικό Δημόσιο, η οποία προβλέπεται στο Παράρτημα 4 της προαναφερόμενης Σύμβασης μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου, η Εταιρεία για τις κεφαλαιουχικές δαπάνες που πραγματοποίησε την περίοδο 01.01.2009-31.12.2010 ποσού Ευρώ 105,3 εκατ. περίπου θα δικαιούται επιχορήγηση ποσού Ευρώ 63,2 εκατ. περίπου (105,3 Χ 60%). 2. Στη σημείωση 23 των συνοπτικών εξαμηνιαίων οικονομικών καταστάσεων στην οποία γίνεται αναφορά ότι όπως αναφέρεται στην προηγούμενη υπ? αριθμό 1 έμφασή μας δεν συμπεριλαμβάνονται στο ποσό των Ευρώ 250 εκατ. περίπου οι απαιτήσεις για επιχορηγήσεις των δαπανών συντήρησης, δεδομένου ότι από το σύνολο δαπανών ύψους Ευρώ 704,4 εκατ. περίπου, που πραγματοποιήθηκαν μέχρι την 31.12.2008 και αφορούσαν λειτουργία και συντήρηση, δεν ήταν εφικτό να απομονωθεί από την Εταιρεία το ποσό που αντιστοιχούσε στις συντηρήσεις. Μέχρι την ημερομηνία ολοκλήρωσης της επισκόπησής μας, αν και στην υπογραφείσα σύμβαση μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου (Παράρτημα 4 ? Οικονομικές Δεσμεύσεις Δημοσίου υπό τον τίτλο «Εγγυημένες από το κράτος επιδοτήσεις για κεφαλαιουχικές δαπάνες») αναφέρεται ότι το Δημόσιο εγγυάται την επιχορήγηση της Ε.ΥΔ.Α.Π. που θα ανέρχεται συνολικά στο 60% της κεφαλαιουχικής δαπάνης που κατέβαλε η Εταιρεία για τη συντήρηση, ανακαίνιση, βελτίωση ή επέκταση του Συστήματος για οποιοδήποτε έτος από το 2000 έως και το 2008, δεν έχει μέχρι σήμερα οριστικοποιηθεί μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου η δυνατότητα είσπραξης της επιχορήγησης που αντιστοιχεί στις δαπάνες συντήρησης. 3. Στη σημείωση 23 των συνοπτικών εξαμηνιαίων οικονομικών καταστάσεων στην οποία γίνεται αναφορά στο γεγονός ότι, από τη χρήση 2004 εκκρεμεί η σύναψη σύμβασης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και Εταιρίας, σχετικά με την παροχή από το Ελληνικό Δημόσιο στην Εταιρία ακατέργαστου ύδατος η οποία με βάση την ισχύουσα μέχρι 31.12.2004 σύμβαση συμψηφίζεται με το παρεχόμενο από την Εταιρία κόστος συντήρησης και λειτουργίας των παγίων περιουσιακών στοιχείων αποταμίευσης και μεταφοράς ύδατος που ανήκουν στο Ν.Π.Δ.Δ. «Εταιρία Παγίων ΕΥΔΑΠ». 4. Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης της παρούσας έκθεσης επισκόπησης δεν είχαν μεταγραφεί τα εκχωρηθέντα ακίνητα στο Ν.Π.Δ.Δ. «Εταιρεία Παγίων Ε.ΥΔ.Α.Π.» συνολικής αναπόσβεστης αξίας Ευρώ 657 εκατ. περίπου. Αναφορά επί άλλων νομικών και κανονιστικών θεμάτων Η επισκόπησή μας δεν εντόπισε οποιαδήποτε ασυνέπεια ή αναντιστοιχία των λοιπών στοιχείων της προβλεπόμενης από το άρθρο 5 του Ν.3556/2007 εξαμηνιαίας οικονομικής έκθεσης, με τη συνημμένη χρηματοοικονομική πληροφόρηση. Αθήνα, 30 Αυγούστου 2011 Οι Ορκωτοί Ελεγκτές Λογιστές Νικόλαος Κ. Σοφιανός Νικόλαος Α. Παπαδημητρίου Α.Μ. Σ.Ο.Ε.Λ.: 12231 Α.Μ. Σ.Ο.Ε.Λ.: 14271 Χατζηπαύλου, Σοφιανός & Καμπάνης Ανώνυμη Εταιρία Ορκωτών Ελεγκτών & Συμβούλων Επιχειρήσεων Φραγκοκκλησιάς 3α & Γρανικού, 151 25 Μαρούσι Α.Μ. ΣΟΕΛ: Ε 120 |
Έκθεση επισκόπησης/ελέγχου νόμιμων ελεγκτών (ΑΓΓΛΙΚΑ) |
. TRANSLATION REPORT ON REVIEW OF INTERIM FINANCIAL INFORMATION To the Shareholder?s of ?Athens Water Supply and Sewerage S.A (E.YD.A.P. S.A.)? Introduction We have reviewed the accompanying condensed statement of financial position of ?Athens Water Supply and Sewerage S.A.? (the ?Company?) as of June 30, 2011, and the related condensed income statement, statement of comprehensive income, changes in equity and cash flows for the six-month period then ended, and selective explanatory notes which comprise the interim condensed financial information, which represents an integral part of the half year financial report as provided by article 5 of Law 3556/2007. Management is responsible for the preparation and fair presentation of this interim condensed financial information in accordance with International Financial Reporting Standards as adopted by the European Union and applicable to interim financial reporting (?IAS 34?). Our responsibility is to express a conclusion on this interim condensed financial information based on our review. Scope of Review We conducted our review in accordance with the International Standard on Review Engagements 2410, ?Review of Interim Financial Information Performed by the Independent Auditor of the Entity?. A review of interim financial information consists of making inquiries, primarily of persons responsible for financial and accounting matters, and applying analytical and other review procedures. A review is substantially less in scope than an audit conducted in accordance with International Standards on Auditing and consequently it does not enable us to obtain assurance that we would become aware of all significant matters that might be identified in an audit. Accordingly we do not express an audit opinion. Conclusion Based on our review, nothing has come to our attention that causes us to believe that the accompanying interim financial information is not prepared, in all material respects, in accordance with IAS 34. Matters of Emphasis Without qualifying our report, we draw your attention to the following: 1. As it is explained in note 23 of the condensed interim financial information for the six-month period then ended, the Company according to its establishment Law 2744/99, signed an Agreement with the Greek State whereby the State committed to granting E.YD.A.P. S.A. either from European Union?s financial resources or from the State?s Programme of Public Investment funds to cover 60% of the capital expenditure that E.YD.A.P. S.A. will spend for the maintenance, renovation, improvement and/ or the expansion of the water supply and sewerage system for the eight year period from 2000 to 2008. Against the above mentioned Investment Programme, amounting to approximately Euro 1.22 billion, which as explained above includes maintenance expenses, the Company has incurred expenses for capital expenditure through December, 31 2008 amounting to approximately Euro 432.5 million against which it is entitled to receive a subsidy amounting to approximately Euro 259.5 million ( 432.5*60%) while in accordance with the aforementioned agreement the Company claims also a relevant subsidy for maintenance expenses. The Company against the above subsidy to which it is entitled to, has received through June, 30 2011 an amount of approximately Euro 9 million. Based on the principle of prudence, the above receivable of the Company from the Greek State amounting to Euro 250.5 million approximately (259.5 million ? 9 million) has not been accounted for as a receivable and as a long term liability, from which it would be gradually transferred to the income statement in accordance with the depreciation rate of the corresponding subsidised water supply and sewerage system. Had the above treatment was followed, then the current and the previous period?s financial results would have been improved by Euro 2.6 million approximately, and Shareholders? Equity at June, 30 2011 would have been increased by Euro 47.6 million approximately. It is clarified that based on the resolution of August 8, 2004 of the Extraordinary General Assembly of shareholders the Company?s Investment program was modified; however, such modification does not affect the above Company?s claim against the Greek State. It is also noted that, during the period 01.01.2009-31.12.2010, the Company has incurred expenses for capital expenditure amounting to approximately Euro 105.3 million for which, according to Appendix 4 of the aforementioned Agreement, it is entitled to apply for a subsidy amounting to approximately Euro 63.2 (105.3 Χ 60%). 2. As it is explained in note 23 of the condensed interim financial information for the six-month period then ended and as already mentioned in our above matter of emphasis number 1, the amount of approximately Euro 250 million does not include the receivable arising from the subsidisation of maintenance expenses, because from the total expenses relating to operations and maintenance up to 31.12.2008 amounting to Euro 704.4 million approximately, it was not possible to isolate the amount related to maintenance expenses. Even though in the relevant contract signed by the Company and the Greek State (Appendix 4 ? Financial commitments under the title ?Subsidies for capital expenditure guaranteed by the State?) it is mentioned that the State guarantees the granting to E.YD.AP of a subsidy amount representing 60% of the capital expenditure incurred by the Company relating to maintenance, renovation, improvement or expansion of the water supply and sewerage system for any year from 2000 to 2008, as of the date of completion of our review, the crystallisation of the subsidy relating to maintenance expenses has not been yet agreed between the Company and the State. 3. As it is explained in note 23 of the condensed interim financial information for the six-month period then ended, is pending since 2004 the conclusion of a contract between the Greek State and the Company, in relation to the raw water supply from the Greek State to the Company the cost of which, based on the contract in effect until 31.12.2004, is offset with the cost of services provided by the Company for the maintenance and operation of the water saving and water transfer fixed assets that belong to the ?Fixed Assets E.YD.A.P Legal Person governed by Public Law ?. 4. As of the date of the issue of this report, the legal transfer of the ownership of real property transferred to the Company ?Fixed Assets E.YD.A.P Legal Person governed by Public Law?, with a net book value Euro 657 million approximately, is pending. Report on Other Legal Requirements Our review has not revealed any inconsistency or mismatch in the content of the half year financial report as provided by article 5 of Law 3556/2007 with the accompanying financial information. Athens, August 30, 2011 The Certified Public Accountants Nicos K. Sofianos Nicos A. Papadimitriou Reg. No SOEL: 12231 Reg.No SOEL: 14271 Deloitte. Hadjipavlou Sofianos & Cambanis S.A. Assurance & Advisory Services Fragoklisias 3a & Granikou Str, 151 25 Maroussi Reg. No (ICPA (GR)): E 120 |
Πρόσθετες πληροφορίες βάσει του κανονισμού του Χ.Α. | ||||
ΜΕΣΟΣ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΤΟΧΩΝ | ||||
Τρέχουσα περίοδος (Τ) | Περίοδος Τ-1 | Περίοδος Τ-2 | Περίοδος Τ-3 | Περίοδος Τ-4 |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Σύνολο ιδίων κεφαλαίων (ενοποιημένων οικ.καταστάσεων ή μητρικής εφόσον δεν συντάσσει) | 834199.00 | |||
Αποτελέσματα χρήσεως μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (ενοποιημένων οικ.καταστάσεων ή μητρικής εφόσον δεν συντάσσει) | 7782.00 | |||
Ύπαρξη ληξιπρόθεσμων δανειακών ή άλλων υποχρεώσεων της εισηγμένης εταιρίας | ΟΧΙ | |||
Κατάθεση Αίτησης για Υπαγωγή της εισηγμένης εταιρίας στα άρθρα 44,45,46 του ν. 1892/90 | ΟΧΙ | |||