Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε.
Στοιχεία και Πληροφορίες βάσει ΕΚ, Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. (2011/Ετήσιος Ισολογισμός/Μητρική)
Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε.
Στοιχεία Οικονομικών Καταστάσεων Βάσει ΔΛΠ Βάσει του κανονισμού του Χ.Α. και των απόφασεων της Ε.Κ. |
Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. | ||
44724/06/Β/99/52 | ||
ΩΡΩΠΟΥ 156 ΤΚ 11146 ΓΑΛΑΤΣΙ - Νομαρχία(ή Πρωτοδικείο) : ΑΘΗΝΩΝ | ||
ΩΡΩΠΟΥ 156 ΤΚ 11146 ΓΑΛΑΤΣΙ | ||
Στοιχεία και πληροφορίες περιόδου από
01-
01-
2011
έως
31-
12-
2011
|
||
Οι ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις και η Έκθεση Επισκόπησης του Νόμιμου Ελεγκτή αναρτώνται στη διεύθυνση διαδικτύου της εταιρίας http://www.eydap.gr . Προκειμένου ο αναγνώστης να σχηματίσει πληρέστερη εικόνα για την οικονομική θέση και τα αποτελέσματα της Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. οφείλει να ανατρέξει στη διεύθυνση διαδικτύου της. |
||
Τύπος Περιόδου: | Ετήσια Οριστική Δωδεκαμήνου ΜΗΤΡΙΚΗ | |
Εταιρική Χρήση: | 2011 | |
Νόμιμος Ελεγκτής: |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΣ
12231
ΧΑΤΖΗΠΑΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑΝΟΣ & ΚΑΜΠΑΝΗΣ ΑΕ ΟΡΩΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ δ.τ. DELOITTE |
|
Νόμιμος Ελεγκτής: |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
14271
ΧΑΤΖΗΠΑΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑΝΟΣ & ΚΑΜΠΑΝΗΣ ΑΕ ΟΡΩΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ δ.τ. DELOITTE |
|
Τύπος Έκθεσης Επισκόπησης: |
ii
Με σύμφωνη γνώμη - θέματα έμφασης
|
|
Δημοσιεύση σε εφημερίδα: | ΤΑ ΝΕΑ 30- 03- 2012 | |
Δημοσιεύση σε εφημερίδα: | ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ 30- 03- 2012 | |
Όλα τα ποσά εκφράζονται σε ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ | ||
Ημ/νία έγκρισης από ΔΣ: | 28/03/2012 Επανέγκριση : 28/03/2012 | |
Σύνθεση ΔΣ: | ||
ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ
ΛΕΚΚΑΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ/ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΡΔΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΝΤΟΡΟΥΠΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΕΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΟΤΣΩΝΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΓΙΟΥΜΤΣΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΗΣΤΡΙΩΤΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ | |||
31- 12- 2011 | 31- 12- 2010 | ||
10000 | ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ | ||
11100 | Ιδιοχρησιμοποιούμενα ενσώματα πάγια στοιχεία | 1017919.00 | 1021193.00 |
11200 | Επενδύσεις σε ακίνητα | 0.00 | 0.00 |
11300 | 'υλα περιουσιακά στοιχεία | 3185.00 | 5389.00 |
11400 | Λοιπά μη Κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία | 194131.00 | 189632.00 |
12000 | Αποθέματα | 16288.00 | 18731.00 |
13000 | Απαιτήσεις από πελάτες | 322015.00 | 291890.00 |
13100 | Λοιπά κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία | 104617.00 | 97432.00 |
13200 | Μη κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία προοριζόμενα για πώληση | 0.00 | 0.00 |
15000 | ΣΥΝΟΛΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΥ | 1658155.00 | 1624267.00 |
16000 | ΙΔΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ | ||
16005 | Μετοχικό Κεφάλαιο | 63900.00 | 63900.00 |
16010 | Λοιπά Στοιχεία ιδίων κεφαλαίων | 788618.00 | 766948.00 |
21000 | Σύνολο ιδίων κεφαλαίων ιδιοκτητών μητρικής (α) | 852518.00 | 830848.00 |
22000 | Δικαιώματα μειοψηφίας (β) | 0.00 | 0.00 |
23000 | Σύνολο ιδίων κεφαλαίων (γ) = (α)+(β) | 852518.00 | 830848.00 |
17000 | Μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις | 0.00 | 0.00 |
17005 | Υποχρεώσεις για παροχές στους εργαζομένους | 224690.00 | 216124.00 |
17010 | Επιχορηγήσεις επενδύσεων και συμμετοχών καταναλωτών | 213737.00 | 209479.00 |
17100 | Προβλέψεις/Λοιπές μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις | 77196.00 | 65921.00 |
18000 | Βραχυπρόθεσμες δανειακές Υποχρεώσεις | 201674.00 | 204164.00 |
19000 | Λοιπές βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις | 88340.00 | 97731.00 |
19100 | Υποχρεώσεις που σχετίζονται με μη κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία προοριζόμενα για πώληση | 0.00 | 0.00 |
20000 | Σύνολο υποχρεώσεων (δ) | 805637.00 | 793419.00 |
24000 | ΣΥΝΟΛΟ ΙΔΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ (γ) + (δ) | 1658155.00 | 1624267.00 |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ | |||||||||||||
01-01-2011 | 01-01-2010 | 01-01-1900 | 01-01-1900 | ||||||||||
31-12-2011 | 31-12-2010 | 01-01-1900 | 01-01-1900 | ||||||||||
Κωδικός | Περιγραφή | Συνεχ. | Διακ. | Συν. | Συνεχ. | Διακ. | Συν. | Συνεχ. | Διακ. | Συν. | Συνεχ. | Διακ. | Συν. |
26000 | Κύκλος εργασιών | 358550.00 | 0.00 | 358550.00 | 378965.00 | 0.00 | 378965.00 | 0.00 | 0.00 | ||||
27000 | Μικτά κέρδη / (ζημιές) | 149866.00 | 0.00 | 149866.00 | 148865.00 | 0.00 | 148865.00 | 0.00 | 0.00 | ||||
28000 | Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων | 46638.00 | 0.00 | 46638.00 | 34699.00 | 0.00 | 34699.00 | 0.00 | 0.00 | ||||
30000 | Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων | 35578.00 | 0.00 | 35578.00 | 30004.00 | 0.00 | 30004.00 | 0.00 | 0.00 | ||||
32000 | Κέρδη / (ζημιές) μετά από φόρους (Α) | 26135.00 | 0.00 | 26135.00 | 11517.00 | 0.00 | 11517.00 | 0.00 | 0.00 | ||||
34000 | - Ιδιοκτήτες μητρικής | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | ||||||||
35000 | - Δικαιώματα μειοψηφίας | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | ||||||||
35100 | Λοιπά συνολικά έσοδα μετά από φόρους (Β) | -205.00 | 0.00 | -205.00 | -210.00 | 0.00 | -210.00 | ||||||
35200 | Συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους(Α)+(Β) | 25930.00 | 0.00 | 25930.00 | 11307.00 | 0.00 | 11307.00 | 0.00 | 0.00 | ||||
35300 | - Ιδιοκτήτες μητρικής | 0.00 | 0.00 | ||||||||||
35400 | - Δικαιώματα μειοψηφίας | 0.00 | 0.00 | ||||||||||
36000 | Κέρδη / (ζημιές) μετά από φόρους ανά μετοχή ? βασικά (σε ?) | 0.2500 | 0.0000 | 0.2500 | 0.1100 | 0.0000 | 0.1100 | 0.0000 | 0.0000 | ||||
36100 | Προτεινόμενο Μέρισμα | 0.1700 | 0.0000 | 0.0000 | 0.0400 | 0.0000 | 0.0000 | 0.0000 | 0.0000 | ||||
29000 | Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων | 77574.0000 | 0.0000 | 77574.0000 | 63186.0000 | 0.0000 | 63186.0000 | 0.0000 | 0.0000 |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΙΔΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ | |||
31-12-2011 | 31-12-2010 | ||
38000 | Σύνολο ιδίων κεφαλαίων έναρξης περιόδου/χρήσης (01.01.2011 και 01.01.2010 αντίστοιχα) | 830848.00 | 821671.00 |
42000 | Συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους (συνεχιζόμενες και διακοπείσες δραστηριότητες) | 25930.00 | 11307.00 |
39000 | Αύξηση / (μείωση) μετοχικού κεφαλαίου | 0.00 | 0.00 |
40000 | Διανεμηθέντα μερίσματα | -4260.00 | -2130.00 |
43000 | Αγορές (πωλήσεις) ιδίων μετοχών | 0.00 | 0.00 |
44000 | Σύνολο ιδίων κεφαλαίων λήξης περιόδου/χρήσης (31.12.2011 και 31.12.2010 αντίστοιχα) | 852518.00 | 830848.00 |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΡΟΩΝ | |||
01-01-2011 | 01-01-2010 | ||
31-12-2011 | 31-12-2010 | ||
46000 | Λειτουργικές δραστηριότητες | ||
52100 | Κέρδη/(ζημίες) προ φόρων (συνεχιζόμενες δραστηριότητες) | 35578.00 | 30004.00 |
52200 | Κέρδη / (ζημίες) προ φόρων (διακοπείσες δραστηριότητες) | 0.00 | 0.00 |
53000 | Πλέον / μείον προσαρμογές για: | ||
54000 | Αποσβέσεις | 38250.00 | 35795.00 |
54005 | Αποσβέσεις επιχορηγήσεων και συμμετοχών καταναλωτών | -7314.00 | -7308.00 |
54100 | Απομειώσεις ενσώματων και άυλων πάγιων περιουσιακών στοιχείων | 0.00 | 0.00 |
54105 | Προβλέψεις για αποζημείωση προσωπικού | 7955.00 | 10905.00 |
55000 | Προβλέψεις | 19455.00 | 20505.00 |
55005 | Έσοδα χρεογράφων | -30.00 | -35.00 |
56000 | Συναλλαγματικές διαφορές | 0.00 | 0.00 |
57000 | Αποτελέσματα (έσοδα, έξοδα, κέρδη και ζημιές) επενδυτικής δραστηριότητας | 0.00 | 0.00 |
57005 | Πιστωτικοί τόκοι και συναφή έσοδα | -4758.00 | -5887.00 |
58000 | Χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα | 15848.00 | 10617.00 |
59000 | Πλέον/ μείον προσαρμογές για μεταβολές λογαριασμών κεφαλαίου κίνησης ή που σχετίζονται με τις λειτουργικές δραστηριότητες: | ||
60000 | Μείωση / (αύξηση) αποθεμάτων | 2490.00 | 1610.00 |
61000 | Μείωση / (αύξηση) απαιτήσεων | -51403.00 | -58405.00 |
62000 | (Μείωση) / αύξηση υποχρεώσεων (πλην δανειακών) | -232.00 | 7488.00 |
62005 | (Μείωση)/ αύξηση εγγυήσεις καταναλωτών | 254.00 | 391.00 |
62010 | (Μείωση)/ αύξηση για παροχές στο προσωπικό | 611.00 | 517.00 |
63000 | Μείον: | ||
64000 | Χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα καταβεβλημένα | -12131.00 | -10411.00 |
65000 | Καταβεβλημένοι φόροι | -26017.00 | -7979.00 |
65100 | Λειτουργικές ροές από διακοπείσες δραστηριότητες | 0.00 | 0.00 |
66000 | Σύνολο εισροών / (εκροών) από λειτουργικές δραστηριότητες (α) | 18556.00 | 27807.00 |
67000 | Επενδυτικές δραστηριότητες | ||
72000 | Απόκτηση θυγατρικών, συγγενών, κοινοπραξιών και λοιπών επενδύσεων | -60.00 | 0.00 |
73000 | Αγορά ενσώματων και άυλων παγίων στοιχείων | -32131.00 | -49814.00 |
73005 | Αγορά ασώματων ακινητοποιήσεων | -640.00 | -2025.00 |
74000 | Εισπράξεις από πωλήσεις ενσώματων και άυλων παγίων στοιχείων | 0.00 | 0.00 |
74005 | Είσπραξη επιχορηγήσεων και συμμετοχών καταναλωτών | 11572.00 | 15595.00 |
75000 | Τόκοι εισπραχθέντες | 3344.00 | 3686.00 |
76000 | Μερίσματα εισπραχθέντα | 30.00 | 35.00 |
76100 | Επενδυτικές ροές από διακοπείσες δραστηριότητες | 0.00 | 0.00 |
77000 | Σύνολο εισροών / (εκροών) από επενδυτικές δραστηριότητες (β) | -17885.00 | -32523.00 |
78000 | Χρηματοδοτικές δραστηριότητες | ||
79000 | Εισπράξεις από αύξηση μετοχικού κεφαλαίου | 0.00 | 0.00 |
79100 | Πληρωμές για μείωση μετοχικού καφαλαίου | 0.00 | 0.00 |
80000 | Εισπράξεις από εκδοθέντα / αναληφθέντα δάνεια | 0.00 | 64800.00 |
81000 | Εξοφλήσεις δανείων | -4600.00 | -53500.00 |
82000 | Εξοφλήσεις υποχρεώσεων από χρηματοδοτικές μισθώσεις (χρεολύσια) | 0.00 | 0.00 |
83000 | Μερίσματα πληρωθέντα | -1993.00 | -1366.00 |
83100 | Χρηματοδοτικές ροές από διακοπείσες δραστηριότητες | 0.00 | 0.00 |
84000 | Σύνολο εισροών / (εκροών) από χρηματοδοτικές δραστηριότητες (γ) | -6593.00 | 9934.00 |
86000 | Καθαρή αύξηση / (μείωση) στα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα περιόδου/χρήσης (α) + (β) + (γ) | -5922.00 | 5218.00 |
87000 | Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα έναρξης περιόδου/χρήσης | 27842.00 | 22624.00 |
88000 | Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα λήξης περιόδου/χρήσης | 21920.00 | 27842.00 |
ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ | |||||||||||||||||||||||||||
α. Σε περίπτωση που ο τύπος της έκθεσης επισκόπησης είναι ?ε θέ?ατα έ?φασης ή εξαίρεσης, παρατίθενται συνοπτικά τα εν λόγω θέματα, καθώς και η συνολική επίπτωση των εξαιρέσεων στα ίδια κεφάλαια και τα αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας. Σε περίπτωση δε, που ο νόμιμος ελεγκτής εκφέρει αρνητική γνώ?η ή αρνείται να εκφέρει γνώ?η, παρατίθεται ο λόγος της άρνησης. | |||||||||||||||||||||||||||
Έμφαση Θεμάτων Εφιστούμε την προσοχή σας στα εξής: 1. Στην υπαρίθμ 41.2 σημείωση των οικονομικών καταστάσεων όπου όπως περιγράφεται η Εταιρεία σύμφωνα με τον ιδρυτικό της Νόμο 2744/99, υπέγραψε Σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο στην οποία το Δημόσιο ανέλαβε δέσμευση για την επιχορήγηση της Eταιρεία. είτε από Κοινοτικούς Πόρους είτε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για την κάλυψη του 60% της κεφαλαιακής δαπάνης που θα καταβάλει η Εταιρεία για την συντήρηση, ανακαίνιση, βελτίωση, ή και την επέκταση του συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης για την οκταετία από το 2000 έως το 2008. Έναντι του παραπάνω Επενδυτικού Προγράμματος ύψους Ευρώ 1,22 δις περίπου, στο οποίο περιλαμβάνονται όπως προαναφέραμε και οι συντηρήσεις, η Εταιρεία έχει δαπανήσει για κεφαλαιουχικές δαπάνες μέχρι 31.12.2008 ποσό Ευρώ 432,5 εκατ. περίπου για τις οποίες δικαιούται επιχορήγηση ύψους Ευρώ 259,5 εκατ. περίπου (432,5Χ60%) ενώ για τις δαπάνες συντήρησης διεκδικεί την αντίστοιχη επιχορήγηση σύμφωνα με τα προαναφερόμενα. Η Εταιρεία έναντι της επιχορήγησης που δικαιούται, έχει λάβει μέχρι 31.12.2011 ποσό Ευρώ 9 εκατ. περίπου. Η ανωτέρω απαίτηση της Εταιρείας από το Ελληνικό Δημόσιο η οποία ανέρχεται σε Ευρώ 250,5 εκατ. περίπου (259,5 εκατ-9 εκατ.), με βάση την αρχή της συντηρητικότητας, δεν έχει καταχωρηθεί στους λογαριασμούς των απαιτήσεων με ισόποση πίστωση των λογαριασμών των μακροπρόθεσμων υποχρεώσεων το υπόλοιπο των οποίων θα μεταφερόταν σταδιακά στα αποτελέσματα ανάλογα με το βαθμό απόσβεσης του επιχορηγούμενου συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης. Αν διενεργούνταν οι προαναφερόμενες εγγραφές θα εμφανίζονταν βελτιωμένα τα αποτελέσματα της τρέχουσας περιόδου κατά Ευρώ 5,2 εκατ. περίπου και της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου κατά Ευρώ 5,2 εκατ. περίπου και βελτιωμένη η καθαρή θέση κατά την 31.12.2011 κατά Ευρώ 50,2 εκατ. περίπου. Διευκρινίζεται ότι με την από 10-08-2004 απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων επήλθε τροποποίηση του επενδυτικού προγράμματος της Εταιρείας από την οποία δεν επηρεάζεται η ανωτέρω διεκδίκηση της απαίτησης της Εταιρείας από το Ελληνικό Δημόσιο. Επισημαίνεται ότι μετά την υποβολή αίτησης της Εταιρείας προς το Ελληνικό Δημόσιο, η οποία προβλέπεται στο Παράρτημα 4 της προαναφερόμενης Σύμβασης μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου, η Εταιρεία για τις κεφαλαιουχικές δαπάνες που πραγματοποίησε την περίοδο 01.01.2009-31.12.2010 ποσού Ευρώ 105,3 εκατ. περίπου θα δικαιούται επιχορήγηση ποσού Ευρώ 63,2 εκατ. περίπου (105,3 Χ 60%). 2. Όπως αναφέρεται στην προηγούμενη υπ? αριθμ. 1 έμφασή μας και στην υπαρίθμ 41.2 σημείωση των οικονομικών καταστάσεων, στο ποσό των Ευρώ 250,5 εκατ. περίπου δεν συμπεριλαμβάνονται οι απαιτήσεις για επιχορηγήσεις των δαπανών συντήρησης, δεδομένου ότι από το σύνολο δαπανών ύψους Ευρώ 704,4 εκατ. περίπου, που πραγματοποιήθηκαν μέχρι την 31.12.2008 και αφορούσαν λειτουργία και συντήρηση, δεν ήταν εφικτό να απομονωθεί από την Εταιρεία το ποσό που αντιστοιχούσε στις συντηρήσεις. Μέχρι την ημερομηνία ολοκλήρωσης του ελέγχου μας, αν και στην υπογραφείσα σύμβαση μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου (Παράρτημα 4 ? Οικονομικές Δεσμεύσεις Δημοσίου υπό τον τίτλο << Εγγυημένες από το κράτος επιδοτήσεις για κεφαλαιουχικές δαπάνες>> ) αναφέρεται ότι το Δημόσιο εγγυάται την επιχορήγηση της Εταιρείας που θα ανέρχεται συνολικά στο 60% της κεφαλαιουχικής δαπάνης που κατέβαλε η Εταιρεία για τη συντήρηση, ανακαίνιση, βελτίωση ή επέκταση του Συστήματος για οποιοδήποτε έτος από το 2000 έως και το 2008, δεν έχει μέχρι σήμερα οριστικοποιηθεί μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου η δυνατότητα είσπραξης της επιχορήγησης που αντιστοιχεί στις δαπάνες συντήρησης. 3. Στην υπαρίθμ 44 σημείωση των οικονομικών καταστάσεων όπου όπως περιγράφεται εκκρεμεί από τη χρήση 2004 η σύναψη σύμβασης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και Εταιρίας, σχετικά με την παροχή από το Ελληνικό Δημόσιο στην Εταιρία ακατέργαστου ύδατος η οποία με βάση την ισχύουσα μέχρι 31.12.2004 σύμβαση συμψηφίζεται με το παρεχόμενο από την Εταιρεία κόστος συντήρησης και λειτουργίας των παγίων περιουσιακών στοιχείων αποταμίευσης και μεταφοράς ύδατος που ανήκουν στο Ν.Π.Δ.Δ. «Εταιρία Παγίων ΕΥΔΑΠ» 4. Στην υπαρίθμ 44 σημείωση των οικονομικών καταστάσεων όπου όπως περιγράφεται, μέχρι την ημερομηνία έγκρισης των οικονομικών καταστάσεων από το Διοικητικό Συμβούλιο, και της έκδοσης της παρούσας έκθεσης ελέγχου και δεν είχαν μεταγραφεί τα εκχωρηθέντα ακίνητα στο Ν.Π.Δ.Δ. «Εταιρία Παγίων ΕΥΔΑΠ» συνολικής αναπόσβεστης αξίας Ευρώ 657 εκατ. περίπου. | |||||||||||||||||||||||||||
β. Σε περίπτωση μεταβολών όπως, αλλαγή λογιστικών πολιτικών, εκτιμήσεων, διόρθωση λογιστικού λάθους, αναταξινομήσεις κονδυλίων των οικονομικών καταστάσεων, αναφέρεται το είδος των μεταβολών και οι σημειώσεις των οικονομικών καταστάσεων όπου γνωστοποιούνται οι μεταβολές αυτές, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τις αντίστοιχες διατάξεις των ΔΛΠ/ΔΠΧΑ. Σε περίπτωση που οι παραπάνω μεταβολές επηρεάζουν τις ήδη δη?οσιοποιη?ένες οικονο?ικές καταστάσεις, τότε αναφέρονται οι αλλαγές στον κύκλο εργασιών, στα αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώ?ατα ?ειοψηφίας, στα συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους, καθώς και στα ίδια κεφάλαια των ιδιοκτητών της μητρικής, για τη συγκρίσιμη ενδιάμεση περίοδο και την προηγούμενη ετήσια οικονο?ική χρήση (ενώ για την δωδεκάμηνη περίοδο μόνο για την συγκρίσιμη ετήσια οικονομική χρήση). | |||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ | |||||||||||||||||||||||||||
γ. ί) Σε περίπτωση εταιρικών γεγονότων όπως ίδρυση, εξαγορά, πώληση, συγχώνευση άλλης εταιρίας ή κλάδου, απόσχιση κλάδου και αναδιάρθρωση παρατίθενται οι βασικές πληροφορίες για το γεγονός, συ?περιλα?βανο?ένης και της η?ερο?ηνίας πραγ?ατοποίησής του. Επιπλέον, στην περίπτωση που τα εν λόγω γεγονότα επέφεραν μεταβολή συνολικά σε ποσοστό άνω του 25%, στον κύκλο εργασιών, ή/και στα αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώ?ατα μειοψηφίας, ή/και στα ίδια κεφάλαια των ιδιοκτητών της μητρικής, αναφέρεται η επίπτωση στα παραπάνω μεγέθη (ποσό και ποσοστό). | |||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ | |||||||||||||||||||||||||||
γ. ίί) Σε περίπτωση διακοπής εκ?ετάλλευσης παρατίθενται οι βασικές πληροφορίες για το γεγονός | |||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ | |||||||||||||||||||||||||||
γ. ίίί) Οι σημειώσεις των οικονομικών καταστάσεων όπου γνωστοποιούνται οι περιπτώσεις γ ί) και γ ίί). | |||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ | |||||||||||||||||||||||||||
δ .Σε περίπτωση αλλαγής της χρονικής περιόδου της οικονομικής χρήσης της εταιρίας, αναφέρεται το γεγονός και οι λόγοι της αλλαγής, ?ε επισή?ανση στη ?η συγκρισι?ότητα των οικονο?ικών στοιχείων της τρέχουσας περιόδου σε σχέση ?ε την αντίστοιχη περίοδο της προηγού?ενης χρήσης. Επιπλέον, για λόγους συγκρισιμότητας, παρατίθενται κατ' ελάχιστο τα βασικά μεγέθη (κύκλος εργασιών, αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώ?ατα μειοψηφίας, καθαρή θέση των μετόχων της εταιρίας) της τρέχουσας περιόδου ?ε τα αντίστοιχα στοιχεία της συγκρίσιμης προηγούμενης χρονικής περιόδου. | |||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ | |||||||||||||||||||||||||||
στ. Η σημείωση των οικονομικών καταστάσεων στην οποία γίνεται αναφορά των ανέλεγκτων φορολογικά χρήσεων. | |||||||||||||||||||||||||||
41 | |||||||||||||||||||||||||||
ζ. ί) Οι πάσης φύσεως επίδικες ή υπό διαιτησία διαφορές, οι αποφάσεις δικαστικών ή διαιτητικών οργάνων που έχουν ή ενδέχεται να έχουν ση?αντική επίπτωση στην οικονο?ική κατάσταση ή λειτουργία της εταιρίας και του ομίλου. | |||||||||||||||||||||||||||
Οι προβλέψεις που έχει σχηματίσει η Εταιρεία μέχρι την 31 Δεκεμβρίου 2011 αφορούν : α)Αγωγές για αστικές υποθέσεις που έχουν ασκηθεί κατά της Εταιρείας συνολικού ύψους περίπου Ευρώ 80,9 εκατ. οι οποίες αφορούν κυρίως αποζημιώσεις λόγω καταστροφών από πλημμύρες (λόγω θραύσης αγωγών ή βροχοπτώσεων), καθώς και αγωγές διάφορων αντισυμβαλλόμενων προμηθευτών και εργολάβων για παραβάσεις συμβατικών όρων. Επίσης υπάρχουν σε εκκρεμότητα δικαστικές υποθέσεις για εργατικές διαφορές ύψους Ευρώ 54,8 εκατ. περίπου. Έναντι των ζημιών που πιθανόν να προκύψουν αφού καταστούν αμετάκλητες οι προαναφερόμενες (α και β) εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις η Ε.ΥΔ.ΑΠ. έχει σχηματίσει προβλέψεις συνολικού ύψους Ευρώ 59,4 εκατ. στις 31 Δεκεμβρίου 2011 έναντι Ευρώ 48,4 εκατ. κατά την 31 Δεκεμβρίου 2010, οι οποίες και εκτιμώνται ως επαρκείς. | |||||||||||||||||||||||||||
ζ ίί) Το ποσό της σωρευτικής πρόβλεψης που έχει διενεργηθεί, για κάθε μία από τις κάτωθι περιπτώσεις, εφόσον είναι σημαντική: - υποθέσεις που αναφέρονται στην περίπτωση ζ (ί) - ανέλεγκτες φορολογικά χρήσεις - λοιπές προβλέψεις. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
η. Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στο τέλος της τρέχουσας περιόδου | |||||||||||||||||||||||||||
2671 | |||||||||||||||||||||||||||
η. Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στο τέλος της αντίστοιχης περιόδου της προηγούμενης χρήσης | |||||||||||||||||||||||||||
2911 | |||||||||||||||||||||||||||
θ. Οι πάσης φύσεως συναλλαγές (εισροές και εκροές) σωρευτικά από την έναρξη της οικονο?ικής χρήσης καθώς και τα υπόλοιπα των απαιτήσεων και υποχρεώσεων της εταιρίας και του ομίλου στη λήξη της τρέχουσας περιόδου/χρήσης που έχουν προκύψει από συναλλαγές τους ?ε τα συνδεδε?ένα ?έρη, όπως αυτά ορίζονται στο ?ΛΠ 24, ?ε διακριτή παράθεση των συνολικών α?οιβών διευθυντικών στελεχών και ?ελών της διοίκησης, των συναλλαγών τους, καθώς και των απαιτήσεων και υποχρεώσεων τους. | |||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
ι. Σε περίπτωση που στην τρέχουσα περίοδο/χρήση ο εκδότης παύει να καταρτίζει ενοποιη?ένες οικονο?ικές καταστάσεις, αναφέρεται το γεγονός και η αιτία που το προκάλεσε. | |||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ | |||||||||||||||||||||||||||
ια. Τα ποσά και η φύση των λοιπών συνολικών εσόδων μετά από φόρους. | |||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
ιβ. Ο αριθμός και η αξία κτήσης του συνόλου των μετοχών της μητρικής που κατέχονται είτε από την ίδια είτε από θυγατρικές και συγγενείς της επιχειρήσεις, στη λήξη της τρέχουσας περιόδου/χρήσης. | |||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
ιγ. Κάθε άλλη ουσιώδης για τους επενδυτές πληροφορία ως προς τη χρη?ατοοικονο?ική κατάσταση και την πορεία των δραστηριοτήτων της μητρικής και του ομίλου, από την έναρξη της τρέχουσας οικονομικής χρήσης ?έχρι την η?ερο?ηνία έγκρισης των οικονο?ικών καταστάσεων. | |||||||||||||||||||||||||||
1. Μέχρι την ημερομηνία έγκρισης των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων, δεν έχουν προκύψει ουσιώδη γεγονότα που μπορεί να επηρεάσουν σημαντικά την περιουσιακή διάρθρωση ή την πορεία των δραστηριοτήτων του Ομίλου και της Εταιρείας, όπως είναι διαμορφωμένη την 31/12/2011. 2. Λόγω της ίδρυσης θυγατρικής (ΕΥΔΑΠ ΝΗΣΩΝ Α.Ε.) μέσα στο 2011, η Εταιρεία από την 30/09/2011 συντάσσει ατομικές και ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις σε αντίθεση με τη συγκριτική περίοδο της 31/12/2010 όπου συνέτασσε μόνο ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις , αποτιμώντας τις συμμετοχές της σε συγγενείς εταιρείες με τη μέθοδο της καθαρής θέσης σύμφωνα με την υπ.' αριθμ. απόφαση 39/10-2-05 της ΕΛΤΕ. Προκειμένου λοιπόν τα συγκριτικά στοιχεία των ατομικών οικονομικών καταστάσεων να καταστούν ομοειδή και συγκρίσιμα με την τρέχουσα χρήση ορισμένα κονδύλια επαναταξινομήθηκαν, συντάσσοντας και για την προηγούμενη χρήση ατομικές οικονομικές καταστάσεις.Η επαναταξινόμηση των κονδυλίων παρατίθεται στην σημείωση 39 των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων. 3. Στις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις, εκτός της ΕΥΔΑΠ, περιλαμβάνονται οι κάτωθι εταιρείες: α) η ΕΑΠ Α.Ε. με έδρα την Κηφισιά με ποσοστό συμμετοχής 35% της ΕΥΔΑΠ στο κεφάλαιο της, η οποία ενοποιήθηκε με την μέθοδο της καθαρής θέσης και β) η ΕΥΔΑΠ ΝΗΣΩΝ Α.Ε. με έδρα τον Πειραιά με ποσοστό συμμετοχής 100% της ΕΥΔΑΠ στο κεφάλαιο της, η οποία ενοποιήθηκε με την μέθοδο της ολικής ενοποίησης.Ως εκ τούτου δεν υπολογίζονται δικαιώματα μειοψηφίας. |
ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΟΙΚΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ | |||
Επωνυμία Εταιρίας | Χώρα Έδρας | Ποσοστό Συμ. | Μέθ. Ενσωμ. |
ΣΤΑΚΟΔ 2003 | |||
Κωδικός | Περιγραφή | Ποσό | Ποσοστό |
410.0 | Συλλογή, καθαρισμός και διανομή νερού | 358550.00 | 100.000 |
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΔΛΠ ΚΑΙ ΕΛΠ | ||
Σύνολο ιδίων κεφαλαίων σύμφωνα με το ΕΛΠ | ||
Προσαρμογές των ιδίων κεφαλαίων με βάσει τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα | ||
Ίδια κεφάλαια σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα |
Σχόλια Εταιρίας |
Τα παρακάτω στοιχεία και πληροφορίες , που προκύπτουν από τις οικονομικές καταστάσεις, στοχεύουν σε μία γενική ενημέρωση για την οικονομική κατάσταση και τα αποτελέσματα του Ομίλου και της Ε.ΥΔ.Α.Π Α.Ε. (η Eταιρεία). Συνιστούμε, επομένως στον αναγνώστη, πριν προβεί σε οποιαδήποτε είδους επενδυτική επιλογή ή άλλη συναλλαγή με την Εταιρεία, να ανατρέξει στην διεύθυνση διαδικτύου της, όπου αναρτώνται οι οικονομικές καταστάσεις καθώς και η έκθεση ελέγχου των νόμιμων ελεγκτών. 1. Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στις 31 Δεκεμβρίου 2011 ήταν 2.671 άτομα και την 31 Δεκεμβρίου 2010 ήταν 2.911 άτομα. 2. Οι ανέλεγκτες φορολογικά χρήσεις του Ομίλου και της Εταιρείας παρατίθενται αναλυτικά στη σημείωση 41 των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων. 3. Οι προβλέψεις που έχει σχηματίσει η Εταιρεία μέχρι την 31 Δεκεμβρίου 2011 αφορούν : α)Αγωγές για αστικές υποθέσεις που έχουν ασκηθεί κατά της Εταιρείας συνολικού ύψους περίπου Ευρώ 80,9 εκατ. οι οποίες αφορούν κυρίως αποζημιώσεις λόγω καταστροφών από πλημμύρες (λόγω θραύσης αγωγών ή βροχοπτώσεων), καθώς και αγωγές διάφορων αντισυμβαλλόμενων προμηθευτών και εργολάβων για παραβάσεις συμβατικών όρων. Επίσης υπάρχουν σε εκκρεμότητα δικαστικές υποθέσεις για εργατικές διαφορές ύψους Ευρώ 54,8 εκατ. περίπου. Έναντι των ζημιών που πιθανόν να προκύψουν αφού καταστούν αμετάκλητες οι προαναφερόμενες (α και β) εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις η Ε.ΥΔ.ΑΠ. έχει σχηματίσει προβλέψεις συνολικού ύψους Ευρώ 59,4 εκατ. στις 31 Δεκεμβρίου 2011 έναντι Ευρώ 48,4 εκατ. κατά την 31 Δεκεμβρίου 2010, οι οποίες και εκτιμώνται ως επαρκείς. β) Ανέλεγκτες φορολογικά χρήσεις Ευρώ 4,6 εκατ. στις 31 Δεκεμβρίου 2011 έναντι Ευρώ 3,0 εκατ. στις 31 Δεκεμβρίου 2010 και γ) Λοιπές προβλέψεις για επισφαλείς απαιτήσεις και απαξιωμένα αποθέματα Ευρώ 58,8 εκατ. στις 31 Δεκεμβρίου 2011 έναντι Ευρώ 50,4 εκατ. στις 31 Δεκεμβρίου 2010. 4.Τα θέματα έμφασης των Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών είναι τα ακόλουθα : α) Η Εταιρεία σύμφωνα με τον ιδρυτικό της Νόμο 2744/99, υπέγραψε Σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο σύμφωνα με την οποία το Δημόσιο ανέλαβε δέσμευση για την επιχορήγηση της Ε.ΥΔ.Α.Π. είτε από Κοινοτικούς Πόρους είτε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για την κάλυψη του 60% της κεφαλαιακής δαπάνης που θα καταβάλει η Ε.ΥΔ.Α.Π. για τη συντήρηση, ανακαίνιση, βελτίωση ή και την επέκταση του συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης για την οκταετία από το 2000 έως το 2008. Έναντι του παραπάνω Επενδυτικού Προγράμματος ύψους Eυρώ 1,22 δις περίπου, στο οποίο περιλαμβάνονται όπως προαναφέραμε και οι συντηρήσεις, η Εταιρεία έχει δαπανήσει για κεφαλαιουχικές δαπάνες μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2008 ποσό Eυρώ 432,49 εκατ. περίπου για τις οποίες δικαιούται επιχορήγηση ύψους Eυρώ 259,49 εκατ. περίπου (432,49Χ60%) ενώ για τις δαπάνες συντήρησης διεκδικεί την αντίστοιχη επιχορήγηση. Η Εταιρεία έναντι της επιχορήγησης που δικαιούται, έχει λάβει μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2011 ποσό Eυρώ 9,08 εκατ. περίπου. Με βάση τα ανωτέρω η απαίτηση της Εταιρείας από το Ελληνικό Δημόσιο ανέρχεται τουλάχιστον σε Ευρώ 250,41 εκατ. περίπου (259,49-9,08) και σύμφωνα με την αρχή της συντηρητικότητας, δεν έχει καταχωρηθεί στους λογαριασμούς των απαιτήσεων με ισόποση πίστωση των λογαριασμών των μακροπρόθεσμων υποχρεώσεων το υπόλοιπο των οποίων θα μεταφερόταν σταδιακά στα αποτελέσματα ανάλογα με το βαθμό απόσβεσης του επιχορηγημένου συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης. Αν διενεργούνταν οι προαναφερόμενες εγγραφές θα εμφανίζονταν βελτιωμένα τα συνολικά έσοδα της τρέχουσας και της προηγούμενης χρήσης κατά Ευρώ 5,2 εκατ. περίπου και βελτιωμένα τα ίδια κεφάλαια κατά Ευρώ 50,2 εκατ. περίπου. Διευκρινίζεται ότι με την από 10 Αυγούστου 2004 απόφαση της 'Εκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων επήλθε τροποποίηση του επενδυτικού προγράμματος της Εταιρείας, από την οποία δεν επηρεάζεται η ανωτέρω απαίτηση από το Ελληνικό Δημόσιο.Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το παράρτημα 4 της προαναφερόμενης σύμβασης μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου, η Εταιρεία για τις Κεφαλαιουχικές δαπάνες που πραγματοποίησε για τα έτη 2009 και 2010 ποσό Ευρώ 105,3 εκατ. περίπου θα δικαιούται επιχορήγηση ύψους Ευρώ 63,2 εκατ.περίπου (105,3* 60%). β) Η Εταιρεία διεκδικεί και επιχορήγηση για τις δαπάνες συντήρησης σύμφωνα με την σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο. Δεδομένου όμως ότι από το σύνολο των δαπανών που αφορούν λειτουργία και συντήρηση εγκαταστάσεων ύψους Ευρώ 704,43 εκατ. που πραγματοποιήθηκαν μέχρι την 31/12/2008 δεν είναι εφικτό να απομονωθεί το ποσό που αντιστοιχεί μόνο στη συντήρηση, μέχρι την ημερομηνία σύνταξης των οικονομικών καταστάσεων, δεν είχε οριστικοποιηθεί μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου η δυνατότητα είσπραξης της επιχορήγησης που αντιστοιχεί στις δαπάνες συντήρησης. γ) Παράλληλα με τα ανωτέρω από τη χρήση 2004 εκκρεμεί η σύναψη σύμβασης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και Εταιρείας, σχετικά με την παροχή από το Ελληνικό Δημόσιο στην εταιρεία ακατέργαστου ύδατος η οποία με βάση την ισχύουσα μέχρι 31/12/2004 σύμβαση συμψηφίζεται με το παρεχόμενο από την εταιρεία κόστος συντήρησης και λειτουργίας των παγίων περιουσιακών στοιχείων αποταμίευσης και μεταφοράς ύδατος που ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο (Ν.Π.Δ.Δ. "Εταιρεία Παγίων ΕΥΔΑΠ"). δ) Μέχρι την ημερομηνία έγκρισης από το Διοικητικό Συμβούλιο των οικονομικών καταστάσεων δεν είχε μεταγραφεί το σύνολο των εκχωρηθέντων ακινήτων στο Ν.Π.Δ.Δ "Εταιρεία Παγίων Ε.ΥΔ.Α.Π." συνολικής αναπόσβεστης αξίας Ευρώ 657 εκατ.περίπου. 5.Τα ποσά πωλήσεων και αγορών σωρευτικά από την έναρξη της τρέχουσας χρήσης και τα υπόλοιπα των απαιτήσεων και υποχρεώσεων του Ομίλου και της Εταιρείας στη λήξη της τρέχουσας χρήσης, που έχουν προκύψει από συναλλαγές με τα συνδεδεμένα μέρη προς αυτήν κατά την έννοια του ΔΛΠ 24, έχουν ως εξής: (ποσά σε χιλιάδες ευρώ) i ) Eσοδα (Δωδεκάμηνο 2011 και Δωδεκάμηνο 2010 αντίστοιχα). ii) Απαιτήσεις (31 Δεκεμβρίου 2011 και 31 Δεκεμβρίου 2010 αντίστοιχα). iii) Αμοιβές και αποζημιώσεις Διευθυντικών στελεχών και μελών της Διοίκησης ( Δωδεκάμηνο 2011 και Δωδεκάμηνο 2010 αντίστοιχα). 6. Στην τρέχουσα χρήση καταχωρήθηκε στα "Λοιπά συνολικά έσοδα μετά από φόρους" της κατάστασης συνολικού εισοδήματος έξοδο Ευρώ 205 χιλ. που αφορά μεταβολή της εύλογης αξίας περιουσιακών στοιχείων διαθέσιμων προς πώληση. 7. Μέχρι την ημερομηνία έγκρισης των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων, δεν έχουν προκύψει ουσιώδη γεγονότα που μπορεί να επηρεάσουν σημαντικά την περιουσιακή διάρθρωση ή την πορεία των δραστηριοτήτων του Ομίλου και της Εταιρείας, όπως είναι διαμορφωμένη την 31/12/2011. 8. Λόγω της ίδρυσης θυγατρικής (ΕΥΔΑΠ ΝΗΣΩΝ Α.Ε.) μέσα στο 2011, η Εταιρεία από την 30/09/2011 συντάσσει ατομικές και ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις σε αντίθεση με τη συγκριτική περίοδο της 31/12/2010 όπου συνέτασσε μόνο ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις , αποτιμώντας τις συμμετοχές της σε συγγενείς εταιρείες με τη μέθοδο της καθαρής θέσης σύμφωνα με την υπ.' αριθμ. απόφαση 39/10-2-05 της ΕΛΤΕ. Προκειμένου λοιπόν τα συγκριτικά στοιχεία των ατομικών οικονομικών καταστάσεων να καταστούν ομοειδή και συγκρίσιμα με την τρέχουσα χρήση ορισμένα κονδύλια επαναταξινομήθηκαν, συντάσσοντας και για την προηγούμενη χρήση ατομικές οικονομικές καταστάσεις.Η επαναταξινόμηση των κονδυλίων παρατίθεται στην σημείωση 39 των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων. 9.Στις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις, εκτός της ΕΥΔΑΠ, περιλαμβάνονται οι κάτωθι εταιρείες: α) η ΕΑΠ Α.Ε. με έδρα την Κηφισιά με ποσοστό συμμετοχής 35% της ΕΥΔΑΠ στο κεφάλαιο της, η οποία ενοποιήθηκε με την μέθοδο της καθαρής θέσης και β) η ΕΥΔΑΠ ΝΗΣΩΝ Α.Ε. με έδρα τον Πειραιά με ποσοστό συμμετοχής 100% της ΕΥΔΑΠ στο κεφάλαιο της, η οποία ενοποιήθηκε με την μέθοδο της ολικής ενοποίησης.Ως εκ τούτου δεν υπολογίζονται δικαιώματα μειοψηφίας. |
Έκθεση επισκόπησης/ελέγχου νόμιμων ελεγκτών (ΕΛΛΗΝΙΚΑ) |
Έκθεση Ελέγχου Ανεξάρτητου Ορκωτού Ελεγκτή Λογιστή Προς τους Μετόχους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΥΔΡΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΩΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Έκθεση επί των Εταιρικών και Ενοποιημένων Οικονομικών Καταστάσεων Ελέγξαμε τις συνημμένες εταιρικές και τις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΥΔΡΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΩΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ( Εφεξής η Εταιρεία), οι οποίες αποτελούνται από την εταιρική και ενοποιημένη κατάσταση οικονομικής θέσης της 31ης Δεκεμβρίου 2011, τις εταιρικές και ενοποιημένες καταστάσεις αποτελεσμάτων χρήσεως και συνολικού εισοδήματος, μεταβολών ιδίων κεφαλαίων και ταμειακών ροών της χρήσεως που έληξε την ημερομηνία αυτή, καθώς και περίληψη σημαντικών λογιστικών αρχών και μεθόδων και λοιπές επεξηγηματικές πληροφορίες. Ευθύνη της Διοίκησης για τις Εταιρικές και Ενοποιημένες Οικονομικές Καταστάσεις Η διοίκηση έχει την ευθύνη για την κατάρτιση και εύλογη παρουσίαση αυτών των εταιρικών και ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς, όπως αυτά έχουν υιοθετηθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως και για εκείνες τις εσωτερικές δικλίδες, που η διοίκηση καθορίζει ως απαραίτητες, ώστε να καθίσταται δυνατή η κατάρτιση εταιρικών και ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων απαλλαγμένων από ουσιώδη ανακρίβεια, που οφείλεται είτε σε απάτη είτε σε λάθος. Ευθύνη του Ελεγκτή Η δική μας ευθύνη είναι να εκφράσουμε γνώμη επί αυτών των εταιρικών και ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων με βάση τον έλεγχό μας. Διενεργήσαμε τον έλεγχό μας σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Ελέγχου. Τα πρότυπα αυτά απαιτούν να συμμορφωνόμαστε με κανόνες δεοντολογίας, καθώς και να σχεδιάζουμε και διενεργούμε τον έλεγχο με σκοπό την απόκτηση εύλογης διασφάλισης για το εάν οι εταιρικές και ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις είναι απαλλαγμένες από ουσιώδη ανακρίβεια. Ο έλεγχος περιλαμβάνει τη διενέργεια διαδικασιών για την απόκτηση ελεγκτικών τεκμηρίων, σχετικά με τα ποσά και τις γνωστοποιήσεις στις εταιρικές και τις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις. Οι επιλεγόμενες διαδικασίες βασίζονται στην κρίση του ελεγκτή περιλαμβανομένης της εκτίμησης των κινδύνων ουσιώδους ανακρίβειας των εταιρικών και ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων, που οφείλεται είτε σε απάτη είτε σε λάθος. Κατά τη διενέργεια αυτών των εκτιμήσεων κινδύνου, ο ελεγκτής εξετάζει τις εσωτερικές δικλίδες που σχετίζονται με την κατάρτιση και εύλογη παρουσίαση των εταιρικών και ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας, με σκοπό το σχεδιασμό ελεγκτικών διαδικασιών κατάλληλων για τις περιστάσεις, αλλά όχι με σκοπό την έκφραση γνώμης επί της αποτελεσματικότητας των εσωτερικών δικλίδων της εταιρείας. Ο έλεγχος περιλαμβάνει επίσης την αξιολόγηση της καταλληλότητας των λογιστικών αρχών και μεθόδων που χρησιμοποιήθηκαν και του εύλογου των εκτιμήσεων που έγιναν από τη διοίκηση, καθώς και αξιολόγηση της συνολικής παρουσίασης των εταιρικών και ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων. Πιστεύουμε ότι τα ελεγκτικά τεκμήρια που έχουμε συγκεντρώσει είναι επαρκή και κατάλληλα για τη θεμελίωση της ελεγκτικής μας γνώμης. Γνώμη Κατά τη γνώμη μας, οι συνημμένες εταιρικές και ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις παρουσιάζουν εύλογα, από κάθε ουσιώδη άποψη, την οικονομική θέση της Εταιρείας και των θυγατρικών αυτής κατά την 31η Δεκεμβρίου 2011 και τη χρηματοοικονομική τους επίδοση και τις ταμειακές τους ροές για τη χρήση που έληξε την ημερομηνία αυτή σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς, όπως αυτά έχουν υιοθετηθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Έμφαση Θεμάτων Εφιστούμε την προσοχή σας στα εξής: 1. Στην υπαρίθμ 41.2 σημείωση των οικονομικών καταστάσεων όπου όπως περιγράφεται η Εταιρεία σύμφωνα με τον ιδρυτικό της Νόμο 2744/99, υπέγραψε Σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο στην οποία το Δημόσιο ανέλαβε δέσμευση για την επιχορήγηση της Eταιρεία. είτε από Κοινοτικούς Πόρους είτε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για την κάλυψη του 60% της κεφαλαιακής δαπάνης που θα καταβάλει η Εταιρεία για την συντήρηση, ανακαίνιση, βελτίωση, ή και την επέκταση του συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης για την οκταετία από το 2000 έως το 2008. Έναντι του παραπάνω Επενδυτικού Προγράμματος ύψους Ευρώ 1,22 δις περίπου, στο οποίο περιλαμβάνονται όπως προαναφέραμε και οι συντηρήσεις, η Εταιρεία έχει δαπανήσει για κεφαλαιουχικές δαπάνες μέχρι 31.12.2008 ποσό Ευρώ 432,5 εκατ. περίπου για τις οποίες δικαιούται επιχορήγηση ύψους Ευρώ 259,5 εκατ. περίπου (432,5Χ60%) ενώ για τις δαπάνες συντήρησης διεκδικεί την αντίστοιχη επιχορήγηση σύμφωνα με τα προαναφερόμενα. Η Εταιρεία έναντι της επιχορήγησης που δικαιούται, έχει λάβει μέχρι 31.12.2011 ποσό Ευρώ 9 εκατ. περίπου. Η ανωτέρω απαίτηση της Εταιρείας από το Ελληνικό Δημόσιο η οποία ανέρχεται σε Ευρώ 250,5 εκατ. περίπου (259,5 εκατ-9 εκατ.), με βάση την αρχή της συντηρητικότητας, δεν έχει καταχωρηθεί στους λογαριασμούς των απαιτήσεων με ισόποση πίστωση των λογαριασμών των μακροπρόθεσμων υποχρεώσεων το υπόλοιπο των οποίων θα μεταφερόταν σταδιακά στα αποτελέσματα ανάλογα με το βαθμό απόσβεσης του επιχορηγούμενου συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης. Αν διενεργούνταν οι προαναφερόμενες εγγραφές θα εμφανίζονταν βελτιωμένα τα αποτελέσματα της τρέχουσας περιόδου κατά Ευρώ 5,2 εκατ. περίπου και της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου κατά Ευρώ 5,2 εκατ. περίπου και βελτιωμένη η καθαρή θέση κατά την 31.12.2011 κατά Ευρώ 50,2 εκατ. περίπου. Διευκρινίζεται ότι με την από 10-08-2004 απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων επήλθε τροποποίηση του επενδυτικού προγράμματος της Εταιρείας από την οποία δεν επηρεάζεται η ανωτέρω διεκδίκηση της απαίτησης της Εταιρείας από το Ελληνικό Δημόσιο. Επισημαίνεται ότι μετά την υποβολή αίτησης της Εταιρείας προς το Ελληνικό Δημόσιο, η οποία προβλέπεται στο Παράρτημα 4 της προαναφερόμενης Σύμβασης μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου, η Εταιρεία για τις κεφαλαιουχικές δαπάνες που πραγματοποίησε την περίοδο 01.01.2009-31.12.2010 ποσού Ευρώ 105,3 εκατ. περίπου θα δικαιούται επιχορήγηση ποσού Ευρώ 63,2 εκατ. περίπου (105,3 Χ 60%). 2. Όπως αναφέρεται στην προηγούμενη υπ? αριθμ. 1 έμφασή μας και στην υπαρίθμ 41.2 σημείωση των οικονομικών καταστάσεων, στο ποσό των Ευρώ 250,5 εκατ. περίπου δεν συμπεριλαμβάνονται οι απαιτήσεις για επιχορηγήσεις των δαπανών συντήρησης, δεδομένου ότι από το σύνολο δαπανών ύψους Ευρώ 704,4 εκατ. περίπου, που πραγματοποιήθηκαν μέχρι την 31.12.2008 και αφορούσαν λειτουργία και συντήρηση, δεν ήταν εφικτό να απομονωθεί από την Εταιρεία το ποσό που αντιστοιχούσε στις συντηρήσεις. Μέχρι την ημερομηνία ολοκλήρωσης του ελέγχου μας, αν και στην υπογραφείσα σύμβαση μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου (Παράρτημα 4 ? Οικονομικές Δεσμεύσεις Δημοσίου υπό τον τίτλο << Εγγυημένες από το κράτος επιδοτήσεις για κεφαλαιουχικές δαπάνες>> ) αναφέρεται ότι το Δημόσιο εγγυάται την επιχορήγηση της Εταιρείας που θα ανέρχεται συνολικά στο 60% της κεφαλαιουχικής δαπάνης που κατέβαλε η Εταιρεία για τη συντήρηση, ανακαίνιση, βελτίωση ή επέκταση του Συστήματος για οποιοδήποτε έτος από το 2000 έως και το 2008, δεν έχει μέχρι σήμερα οριστικοποιηθεί μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου η δυνατότητα είσπραξης της επιχορήγησης που αντιστοιχεί στις δαπάνες συντήρησης. 3. Στην υπαρίθμ 44 σημείωση των οικονομικών καταστάσεων όπου όπως περιγράφεται εκκρεμεί από τη χρήση 2004 η σύναψη σύμβασης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και Εταιρίας, σχετικά με την παροχή από το Ελληνικό Δημόσιο στην Εταιρία ακατέργαστου ύδατος η οποία με βάση την ισχύουσα μέχρι 31.12.2004 σύμβαση συμψηφίζεται με το παρεχόμενο από την Εταιρεία κόστος συντήρησης και λειτουργίας των παγίων περιουσιακών στοιχείων αποταμίευσης και μεταφοράς ύδατος που ανήκουν στο Ν.Π.Δ.Δ. «Εταιρία Παγίων ΕΥΔΑΠ» 4. Στην υπαρίθμ 44 σημείωση των οικονομικών καταστάσεων όπου όπως περιγράφεται, μέχρι την ημερομηνία έγκρισης των οικονομικών καταστάσεων από το Διοικητικό Συμβούλιο, και της έκδοσης της παρούσας έκθεσης ελέγχου και δεν είχαν μεταγραφεί τα εκχωρηθέντα ακίνητα στο Ν.Π.Δ.Δ. «Εταιρία Παγίων ΕΥΔΑΠ» συνολικής αναπόσβεστης αξίας Ευρώ 657 εκατ. περίπου. Στη γνώμη μας δεν διατυπώνεται επιφύλαξη σε σχέση με τα ανωτέρω θέματα. Αναφορά επί 'λλων Νομικών και Κανονιστικών Θεμάτων α) Στην Ετήσια Ενοποιημένη Έκθεση Διαχείρισης του Διοικητικού Συμβουλίου περιλαμβάνεται δήλωση εταιρικής διακυβέρνησης, η οποία παρέχει τα πληροφοριακά στοιχεία που ορίζονται στην παράγραφο 3δ του άρθρου 43α και στην παράγραφο 3στ του άρθρου 107 του Κ.Ν 2190/1920. β) Επαληθεύσαμε τη συμφωνία και την αντιστοίχηση του περιεχομένου της Ετήσιας Ενοποιημένης Έκθεσης Διαχείρισης του Διοικητικού Συμβουλίου με τις συνημμένες εταιρικές και ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις, στα πλαίσια των οριζόμενων από τα άρθρα 43α, 108 και 37 του Κ.Ν. 2190/1920. Αθήνα, 28 Μαρτίου 2012 Οι Ορκωτοί Ελεγκτές Λογιστές Νικόλαος Κ. Σοφιανός Νικόλαος Α. Παπαδημητρίου Α.Μ. Σ.Ο.Ε.Λ.: 12231 Α.Μ. Σ.Ο.Ε.Λ.: 14271 Χατζηπαύλου Σοφιανός & Καμπάνης Α.Ε. Ορκωτοί Ελεγκτές & Επιχειρηματικοί Σύμβουλοι Φραγκοκκλησιάς 3α & Γρανικού 151 25 Μαρούσι Α.Μ. ΣΟΕΛ: Ε120 |
Έκθεση επισκόπησης/ελέγχου νόμιμων ελεγκτών (ΑΓΓΛΙΚΑ) |
Independent Auditor?s Report To the Shareholders of ATHENS WATER SUPPLY AND SEWERAGE S.A. Report on the Company Stand-Alone and Consolidated Financial Statements We have audited the accompanying Company stand-alone and consolidated financial statements of ATHENS WATER SUPPLY AND SEWERAGE S.A. (The Company) which comprise the Company stand-alone and consolidated statement of financial position as at December 31, 2011, and the Company stand-alone and consolidated statements of profit and loss and comprehensive income, changes in equity and cash flow for the year then ended, as well as a summary of significant accounting policies and other explanatory notes. Management?s Responsibility for the Company Stand-Alone and Consolidated Financial Statements Management is responsible for the preparation and fair presentation of these Company stand-alone and consolidated financial statements in accordance with International Financial Reporting Standards as these have been adopted by the European Union, and for such internal control as management determines is necessary to enable the preparation of Company stand-alone and consolidated financial statements that are free from material misstatement, whether due to fraud or error. Auditor?s Responsibility Our responsibility is to express an opinion on these Company stand-alone and consolidated financial statements based on our audit. We conducted our audit in accordance with the International Standards on Auditing. Those standards require that we comply with ethical requirements and plan and perform the audit to obtain reasonable assurance whether the Company stand-alone and consolidated financial statements are free from material misstatement. An audit involves performing procedures to obtain audit evidence about the amounts and disclosures in the company stand-alone and consolidated financial statements. The procedures selected depend on the auditor?s judgment, including the assessment of the risks of material misstatement of the company stand-alone and consolidated financial statements, whether due to fraud or error. In making those risk assessments, the auditor considers internal control relevant to the entity?s preparation and fair presentation of the company stand-alone and consolidated financial statements in order to design audit procedures that are appropriate in the circumstances, but not for the purpose of expressing an opinion on the effectiveness of the entity?s internal control. An audit also includes evaluating the appropriateness of accounting policies used and the reasonableness of accounting estimates made by management, as well as evaluating the overall presentation of the company stand-alone and consolidated financial statements. We believe that the audit evidence we have obtained is sufficient and appropriate to provide a basis for our audit opinion. Independent Auditor?s Report - Continued Opinion In our opinion, the accompanying Company stand-alone and consolidated financial statements present fairly, in all material respects, the financial position of the Company and of its subsidiaries as of December 31, 2011, and of their financial performance and their cash flows for the year then ended in accordance with International Financial Reporting Standards as these were adopted by the European Union. Matters of Emphasis We draw your attention to the following: 1. As it is explained in note 41.2 of the financial statements, the Company according to its establishment Law 2744/99, signed an Agreement with the Greek State whereby the State committed to granting the Company either from European Union?s financial resources or from the State?s Programme of Public Investment funds to cover 60% of the capital expenditure that the Company will spend for the maintenance, renovation, improvement and/ or the expansion of the water supply and sewerage system for the eight year period from 2000 to 2008. Against the above mentioned Investment Programme, amounting to approximately Euro 1.22 billion, which as explained above includes maintenance expenses, the Company has incurred expenses for capital expenditure through December, 31 2008 amounting to approximately Euro 432.5 million against which it is entitled to receive a subsidy amounting to approximately Euro 259.5 million ( 432.5*60%) while in accordance with the aforementioned agreement the Company claims also a relevant subsidy for maintenance expenses. The Company against the above subsidy to which it is entitled to, has received through December, 31 2011 an amount of approximately Euro 9 million. Based on the principle of prudence, the above receivable of the Company from the Greek State amounting to Euro 250.5 million approximately (259.5 million ? 9 million) has not been accounted for as a receivable and as a long term liability, from which it would be gradually transferred to the income statement in accordance with the depreciation rate of the corresponding subsidised water supply and sewerage system. Had the above treatment was followed, then the current and the previous period?s financial results would have been improved by Euro 5.2 million approximately, and Shareholders? Equity at December, 31 2011 would have been increased by Euro 50.2 million approximately. It is clarified that based on the resolution of August 8, 2004 of the Extraordinary General Assembly of shareholders, the Company?s Investment program was modified; however, such modification does not affect the above Company?s claim against the Greek State. It is also noted that, during the period 01.01.2009-31.12.2010, the Company has incurred expenses for capital expenditure amounting to approximately Euro 105.3 million for which, according to Appendix 4 of the aforementioned Agreement, it is entitled to apply for a subsidy amounting to approximately Euro 63.2 (105.3 Χ 60%). 2. As it is explained in note 41.2 of the financial statements and as already mentioned in our above matter of emphasis number 1, the amount of approximately Euro 250.5 million does not include the receivable arising from the subsidisation of maintenance expenses, because from the total expenses relating to operations and maintenance up to 31.12.2008 amounting to Euro 704.4 million approximately, it was not possible to isolate the amount related to maintenance expenses. Even though in the relevant contract signed by the Company and the Greek State (Appendix 4 ? Financial commitments under the title ?Subsidies for capital expenditure guaranteed by the State?) it is mentioned that the State guarantees the granting to the Company of a subsidy amount representing 60% of the capital expenditure incurred by the Company relating to maintenance, renovation, improvement or expansion of the water supply and sewerage system for any year from 2000 to 2008, as of the date of completion of our audit, the crystallisation of the subsidy relating to maintenance expenses has not been yet agreed between the Company and the Greek State. 3. As it is explained in note 44 of the financial statements, is pending since 2004 the conclusion of a contract between the Greek State and the Company, in relation to the raw water supply from the Greek State to the Company the cost of which, based on the contract in effect until 31.12.2004, is offset with the cost of services provided by the Company for the maintenance and operation of the water saving and water transfer fixed assets that belong to the ?Fixed Assets E.YD.A.P Legal Person governed by Public Law ?. 4. As it is explained in note 44, as of the date of the approval of the financial statements by the board of directors and the issuance of this report, the legal transfer of the ownership of real property transferred to the Company ?Fixed Assets E.YD.A.P Legal Person governed by Public Law?, with a net book value Euro 657 million approximately, is pending. We do not qualify our audit opinion regarding the issues above. Report on Other Legal and Regulatory Requirements a) The Annual Consolidated Directors? Report includes a Corporate Governance Statement which provides the information required according to the provisions of paragraph 3d of Article 43a and paragraph 3st of Article 107 of the Codified Law 2190/1920. b) We have agreed and confirmed the content and consistency of the Annual Consolidated Directors? Report to the accompanying Company stand-alone and consolidated financial statements according to the provisions of the articles 43a, 108 and 37 of the Codified Law 2190/1920. Athens, March 28, 2012 The Certified Public Accountants Nicos K. Sofianos Nicos A. Papadimitriou Reg. No SOEL: 12231 Reg.No SOEL: 14271 Deloitte. Hadjipavlou Sofianos & Cambanis S.A. Assurance & Advisory Services Fragoklisias 3a & Granikou Str, 151 25 Maroussi Reg. No (ICPA (GR)): E 120 |
Πρόσθετες πληροφορίες βάσει του κανονισμού του Χ.Α. | ||||
ΜΕΣΟΣ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΤΟΧΩΝ | ||||
Τρέχουσα περίοδος (Τ) | Περίοδος Τ-1 | Περίοδος Τ-2 | Περίοδος Τ-3 | Περίοδος Τ-4 |
106500000 | 106500000 | 106500000 | 106500000 | 106500000 |
Σύνολο ιδίων κεφαλαίων (ενοποιημένων οικ.καταστάσεων ή μητρικής εφόσον δεν συντάσσει) | 852097.00 | |||
Αποτελέσματα χρήσεως μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (ενοποιημένων οικ.καταστάσεων ή μητρικής εφόσον δεν συντάσσει) | 26050.00 | |||
Ύπαρξη ληξιπρόθεσμων δανειακών ή άλλων υποχρεώσεων της εισηγμένης εταιρίας | ΟΧΙ | |||
Κατάθεση Αίτησης για Υπαγωγή της εισηγμένης εταιρίας στα άρθρα 44,45,46 του ν. 1892/90 | ΟΧΙ | |||