Παρουσίαση της INTRACOM στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών
1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
Ο Αντιπρόεδρος της INTRACOM αναφέρθηκε στη διάρθρωση και τις προοπτικές της νέας εταιρίας που δημιουργήθηκε μετά τη συγχώνευση INTRACOM · ΙΝΤΡΑΣΟΦΤ και η οποία υπαγορεύτηκε από την παγκόσμια σύγκλιση των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής. Ειδικότερα, ο κ. Κ. Τσουκαλίδης έκανε αναφορά :
- Στη συγχώνευση των INTRACOM και ΙΝΤΡΑΣΟΦΤ Α.Ε., στις συμμετοχές της νέας εταιρίας και στις λοιπές συνδεδεμένες εταιρίες.
- Στη διεθνή παρουσία της INTRACOM, η οποία δραστηριοποιείται σε πάνω από 50 χώρες.
- Στις επιχειρηματικές δραστηριότητες του Ομίλου με έμφαση στα τηλεπικοινωνιακά συστήματα, τα έργα πληροφορικής μέσω της σχεδίασης και της ανάπτυξης προϊόντων software και τις αμυντικές εφαρμογές.
Επισημάνθηκαν, επίσης, τα εξής :
α)Η ανάδειξη της INTRACOM ως του μεγαλύτερου κατασκευαστή τηλεπικοινωνιακού υλικού στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή της Ν.Α. Ευρώπης.
β)Η υψηλή εξειδίκευση του Ομίλου στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων για έργα πληροφορικής, η οποία συνοδεύεται με τη σημαντική διεθνή της παρουσία.
γ)Οι υψηλές επενδύσεις R&D και το εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό της. Ενδεικτικά αναφέρθηκε ότι το 2001 η INTRACOM επένδυσε 73 εκατ. Ευρώ σε Έρευνα και Ανάπτυξη, ενώ το 2002 εκτιμάται ότι η εταιρία θα επενδύσει 95 εκατ. Ευρώ σε R&D. Επιπλέον ο κ. Τσουκαλίδης επεσήμανε την προώθηση της επιστημονικής έρευνας και τη διεύρυνση της εκπαίδευσης στους τομείς της πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών μέσω της δημιουργίας του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Αθηνών, στην Παιανία, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Carnegie-Mellon του Pittsburgh της Πενσυλβάνια, Η.Π.Α.
δ)Το αξιόπιστο χαρτοφυλάκιο προϊόντων και το εκτεταμένο διεθνές πελατολόγιο.
ε)Το χαμηλό λειτουργικό κόστος, η δραστηριοποίηση σε «niche markets» και η ισχυρή εδραίωση στην εγχώρια αγορά.
στ)Η ισχυρή χρηματοοικονομική διάρθρωση και η υψηλή μερισματική πολιτική.
ζ)Η παρουσία έμπειρων και αποτελεσματικών διοικητικών στελεχών.
2. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ · ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ
Οι προβλέψεις των οικονομικών μεγεθών για τη φετινή χρήση είναι εξαιρετικά ευοίωνες. Ο κύκλος εργασιών, σύμφωνα με τις προβλέψεις της Διοίκησης του Ομίλου για την ενοποιημένη οικονομική κατάσταση, θα ανέλθει σε 1,1 δισ. Ευρώ και τα κέρδη προ φόρων σε 170 εκατ. Ευρώ.
Το ανεκτέλεστο Υπόλοιπο Υπογεγραμμένων Συμβάσεων στις 31 Δεκεμβρίου 2001, ανερχόταν στα 1,4 δισ. Ευρώ.
3. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Η Στρατηγική της INTRACOM εστιάζεται σε τέσσερις βασικούς άξονες :
i)Στην ενδυνάμωση της παρουσίας στην εγχώρια αγορά καθώς και στην επέκταση των δραστηριοτήτων του Ομίλου στην Ε.Ε., Ν.Α. Ευρώπη και τις αγορές της Μέσης Ανατολής.
ii)Στη διείσδυση σε νέες αγορές (συμπεριλαμβανομένων και των Η.Π.Α.).
iii)Στο σχεδιασμό και ανάπτυξη νέων προϊόντων με έμφαση σε στρατηγικές συνεργασίες.
iv)Στην έμφαση στα αμυντικά προγράμματα.