Οικονομικά αποτελέσματα 9-μήνου 2003
Συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη προ φόρων ανήλθαν στο εννεάμηνο του 2003 στα 1,4 εκατ. ευρώ έναντι 891 χιλ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους της εταιρίας παρέμεινε υψηλό και σταθεροποιήθηκε στο 39%, οριακά χαμηλότερα από αυτό του πρώτου εξαμήνου που διαμορφώθηκε στο 40%. Η επέκταση της παραγωγικής δυναμικότητας της εταιρίας στην Ρουμανία και ο εμπλουτισμός της γκάμας των προϊόντων της με νέες σειρές συνέβαλαν καθοριστικά στον περιορισμό του κόστους παραγωγής.
Παράλληλα, θετικά επέδρασε στη διαμόρφωση των κερδών και η μείωση των διοικητικών εξόδων κατά 1%.
Τα κέρδη EBITDA ενισχύθηκαν στο πρώτο 9μηνο του 2003 κατά 43% και ανήλθαν στα 2 εκατ. ευρώ από 1,4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Παράλληλα, σε ανοδική τροχιά κινήθηκε και ο κύκλος εργασιών που ενισχύθηκε στο εννεάμηνο κατά 2,5% φτάνοντας τα 15 εκατ. ευρώ , έναντι 14,7 εκατ. ευρώτην αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο τρίτο τρίμηνο του 2003 οι πωλήσεις της εταιρίας σημείωσαν αύξηση κατά 10% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2002, κυρίως λόγω της αυξημένης ζήτησης που εκδηλώθηκε το μήνα Σεπτέμβριο για τις νέες μοντέρνες σειρές προϊόντων.
Αυξημένα κατά 29%, παραμένουν στο εννεάμηνο του 2003 τα έξοδα διάθεσης στα 2,9 εκατ. ευρώ, λόγω της μεγάλης διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρίας που βρίσκεται σε εξέλιξη. Ήδη μεταδίδονται τηλεοπτικά σποτ και δημοσιεύονται καταχωρήσεις στον περιοδικό τύπο, που διαφημίζουν τις νέες σειρές εσωρούχων.