Οικονομικά Αποτελέσματα 6μήνου 2006
- Υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης πωλήσεων και κερδοφορίας
- Σημαντική ενίσχυση του εξαγωγικού προσανατολισμού του Ομίλου
- Οι ρυθμοί ανάπτυξης της εγχώριας δραστηριότητας αντανακλούν την ωρίμανση της αγοράς
- Η άνοδος των πωλήσεων και της καθαρής κερδοφορίας διαμορφώθηκαν σε 27,4% και 65,4% αντίστοιχα κατά το 6μηνο του 2006, υποδηλώνοντας την αποτελεσματική οικονομική διαχείριση από μέρους της Διοίκησης, εν μέσω ενός ιδιαίτερα ανταγωνιστικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
- Ο Όμιλος πέτυχε σημαντική ενίσχυση του εξαγωγικού προσανατολισμού του κατά το εξεταζόμενο 6μηνο, με αποτέλεσμα τα έσοδα από τις αγορές του εξωτερικού να υπερβαίνουν το 50% των συνολικών ενοποιημένων πωλήσεων. Η εν λόγω εξέλιξη βρίσκεται σε πλήρη ακολουθία με τη στρατηγική του Ομίλου, η οποία συνίσταται στην αναγνώριση και αποδοχή των προϊόντων του σε διεθνές πλέον επίπεδο.
1. Ανάλυση Αποτελεσμάτων ανά Κλάδο Δραστηριότητας
Κατά το 6μηνο του 2006, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε ευρώ 19,9 εκ., εμφανίζοντας αύξηση κατά 27,38% έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας αυξήθηκαν με ιδιαίτερα έντονο ρυθμό, κατά 65,43%, διαμορφούμενα σε ευρώ 1,74 εκ. Το καθαρό περιθώριο κέρδους μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας ανήλθε σε 8,75% κατά το 6μηνο του 2006, έναντι 6,74% στην αντίστοιχη περυσινή περίοδο, αντανακλώντας την αποτελεσματικότερη οικονομική διαχείριση από μέρους της Διοίκη σης, καθώς και το χαμηλότερο φορολογικό συντελεστή κατά την εξεταζόμενη περίοδο.
1.1 Ανάλυση Ενοποιημένων Πωλήσεων ανά Κλάδο Δραστηριότητας
Οι πωλήσεις του Ομίλου Flexopack αναλύονται στους κλάδους των πλαστικών φιλμ συσκευασίας και των συσκευασιών injection για τρόφιμα (INOVA Α.Ε.Β.Ε.). Κατά το 6μηνο του 2006, την υψηλότερη συνεισφορά σε απόλυτα μεγέθη, εμφάνισε ο πρώτος κλάδος με ευρώ 17,78 εκ., με το δεύτερο τομέα να πετυχαίνει έσοδα της τάξεως των ευρώ 2,12 εκ. Επισημαίνεται ότι και οι δύο κατηγορίες πωλήσεων αφορούν σε εξειδικευμένες λύσεις στο χώρο των συσκευασιών τροφίμων με ιδιαίτερα υψηλές προδιαγραφές ποιότητας και καινοτομικά χαρακτηριστικά.
Πιο συγκεκριμένα, ο κλάδος των πλαστικών φιλμ συσκευασίας παρουσίασε έναν ιδιαίτερα υψηλό ρυθμό ανάπτυξης στο εξεταζόμενο 6μηνο, κατά 28,7% έναντι ρυθμού ανόδου κατά 17,3% για την ίδια περίοδο σύγκρισης για τις συσκευασίες injection για τρόφιμα. Ο ρυθμός ανάπτυξης των ενοποιημένων πωλήσεων θεωρείται διατηρήσιμος, καθώς ο Όμιλος εξακολουθεί να κατακτά σημαντικά μερίδια αγοράς, τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά, χάρη στην ευρεία γκάμα των εξειδικευμένων συσκευασιών τροφίμων.
1.2.Ανάλυση Ενοποιημένου Κέρδους προ Φόρων και Τόκων (EBIT) ανά Κλάδο
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων και τόκων αυξήθηκαν κατά 25,9% σε εξαμηνιαία βάση, ως απόρροια της σημαντικής ανόδου κατά 63,3% που παρουσίασε στη λειτουργική κερδοφορία ο κλάδος των πλαστικών φιλμ συσκευασίας, διαμορφούμενος σε 2,47 εκατ. ευρώ. Αντίθετα, οι συσκευασίες injection για τρόφιμα εμφάνισαν περιορισμένη λειτουργική κερδοφορία της τάξεως των 107 χιλ. ευρώ.
2. Ανάλυση Αποτελεσμάτων ανά Γεωγραφική Αγορά
Ο Όμιλος Flexopack παρουσιάζει ιδιαίτερα έντονο εξαγωγικό προσανατολισμό, με μερίδιο της τάξεως του 50,25% των ενοποιημένων εσόδων να προέρχεται από τις αγορές του εξωτερικού.
2.1.Ανάλυση Ενοποιημένων Πωλήσεων ανά Γεωγραφική Αγορά
Ειδικότερα, η Ελλάδα παρουσίασε άνοδο κατά 8,04%, διαμορφώνοντας τα έσοδά της σε ευρώ 9,9 εκ. στην εξεταζόμενη περίοδο, εξέλιξη η οποία οφείλεται μεταξύ των άλλων και στα μικρότερα περιθώρια ανάπτυξης που παρουσιάζει η εγχώρια αγορά στο σύνολό της.
Αντίθετα, εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης παρουσίασαν οι εξαγωγές του Ομίλου, οι οποίες διαμορφώθηκαν σε ευρώ 10 εκ., κατά το 6μηνο του 2006, εμφανίζοντας αύξηση κατά 54,81% έναντι του περυσινού 6μήνου.
Επισημαίνεται ότι η Διοίκηση του Ομίλου στοχεύει σε περαιτέρω διείσδυση των προϊόντων της στις αγορές του εξωτερικού.
Ο Όμιλος βρίσκεται σε φάση υλοποίησης του 3ετούς επενδυτικού του προγράμματος, με αποτέλεσμα τη σταθερή αύξηση του πάγιου ενεργητικού του. Κατά το εξεταζόμενο 6μηνο σε σχέση με το 12μηνο του 2005, ιδιαίτερα ευνοϊκή ήταν η μείωση του μακροπρόθεσμου τραπεζικού δανεισμού κατά 18,88%, αλλά και του βραχυπρόθεσμου τραπεζικού δανεισμού κατά 3%.
Aποποίηση Ευθύνης
Οι πληροφορίες που παρατίθενται σε αυτήν την παρουσίαση βασίζονται στα ενοποιημένα οικονομικά στοιχεία του εξαμήνου 2006, γνωστά στο ευρύ κοινό, δημοσιευμένα σε εφημερίδες και αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Ομίλου. Η εκπόνηση της παρούσας ανάλυσης έγινε για καθαρά ενημερωτικούς σκοπούς και καμία πληροφορία δεν αποτελεί ούτε μπορεί να ερμηνευτεί σαν προτροπή ή παρότρυνση αγοράς, πώλησης ή διακράτησης μετοχών και λοιπών αξιών (ομόλογα, παράγωγα κλπ.). Η παρούσα παρουσίαση αποτελεί προϊόν της "Flexopack Α.Ε. Β.Ε. Πλαστικών".