ΡΕΒΟΪΛ Α.Ε.Ε.Π.

Η άψογη εξυπηρέτηση των πελατών και οι προσιτές τιμές των καυσίμων αποτελούν τα κυριότερα ευρήματα της ποιοτικής έρευνας που διεξήγαγε η εταιρεία InSearch, για λογαριασμό της ελληνικής εταιρείας πετρελαιοειδών, REVOIL.

Η άψογη εξυπηρέτηση των πελατών και οι προσιτές τιμές των καυσίμων αποτελούν τα κυριότερα ευρήματα της ποιοτικής έρευνας που διεξήγαγε η εταιρεία InSearch, για λογαριασμό της ελληνικής εταιρείας πετρελαιοειδών, REVOIL.

Για τις ανάγκες διεξαγωγής της έρευνας πραγματοποιήθηκαν 6 ομαδικές συζητήσεις σε Αθήνα, Χαλκίδα και Πύργο. Οι ομάδες απαρτίζονταν από άνδρες και γυναίκες (σε αναλογία 60%-40%), 30-45 ετών, κατόχους αυτοκινήτων χαμηλού έως υψηλού κυβισμού, που είναι χρήστες της REVOIL αλλά και ανταγωνιστικών εταιρειών. Βάσει της έρευνας, η REVOIL εμφανίζεται ως η ανερχόμενη ελληνική εταιρεία πετρελαιοειδών καθώς η εξυπηρέτηση και παροχή υπηρεσιών και προϊόντων προς τους πελάτες εκφράζεται με εμπιστοσύνη και προσωπικό ενδιαφέρον του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας. Επιπλέον, η τιμή της βενζίνης είναι ιδιαίτερα προσιτή, με άριστη ποιότητα, όπως έχει ήδη αποδειχθεί και από τους κρατικούς ελέγχους. Η πιστότητα της εταιρείας χτίζεται και εδραιώνεται κυρίως μέσα από την πολύ φιλική εξυπηρέτηση και τη ζεστασιά του προσωπικού.

Πολύ υψηλό όμως εμφανίζεται και το επίπεδο πιστότητας των ιδιοκτητών πρατηρίων προς τη REVOIL, αφού ελάχιστοι δηλώνουν πρόθεση για αλλαγή εταιρείας, σύμφωνα με τα ευρήματα της ποσοτικής έρευνας που διεξήχθη από την εταιρεία EDGE Research & Consultancy, στο διάστημα Νοεμβρίου - Δεκεμβρίου 2004. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε Πανελλαδική κλίμακα (Αθήνα - Θεσσαλονίκη- Αστικές περιοχές), με προσωπικές συνεντεύξεις σε δείγμα 150 πρατηριούχων, 50 εκ των οποίων ήταν ιδιοκτήτες πρατηρίων REVOIL.

Επίσης, από την έρευνα προκύπτει ότι η πλειονότητα των ερωτηθέντων πρατηριούχων (ιδιαίτερα των συνεργατών Revoil) αναγνωρίζει τη REVOIL ως ελληνική εταιρεία με ανοδική πορεία. Η αντιλαμβανόμενη αυτή δυναμική ανάπτυξης οφείλεται σε παράγοντες όπως:


- Πολιτική χαμηλών τιμών
- Ανθρώπινη συμπεριφορά στη συνεργασία της εταιρείας με τους συνεργάτες - πρατηριούχους της
- Υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών
- Γρήγορη ανάπτυξη του δικτύου

Στόχος της ποσοτικής έρευνας ήταν η διερεύνηση των περιοχών αυτών που χρίζουν ανάπτυξης, των κριτηρίων συνεργασίας με εταιρείες πετρελαιοειδών, η αξιολόγηση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών, καθώς και της συνεργασίας των πρατηριούχων με τη REVOIL αλλά και με ανταγωνιστικές εταιρείες.