Ο.Λ.Θ. Α.Ε.

Διεύρυνση της τάξης του 8% για τον κύκλο εργασιών και 15% για τα κέρδη προ φόρων, εκτιμά για την τρέχουσα χρήση, ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ.

Διεύρυνση της τάξης του 8% για τον κύκλο εργασιών και 15% για τα κέρδη προ φόρων, εκτιμά για την τρέχουσα χρήση, ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ.

Οι προοπτικές της ΟΛΘ ΑΕ για το 2004, παρουσιάστηκαν με ιδιαίτερη επιτυχία σε επενδυτικό φόρουμ (1st Greek Investment Conference) που διοργανώθηκε στις 17/2/2004 από τη Γερμανική εταιρία αναλύσεων Independent Research, στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας.

Η αποστολή του ΟΛΘ περιλάμβανε τους κκ Ι. Ζαβελάκη Γενικό Διευθυντή Επιχειρησιακών Μονάδων, την κα Α. Βόσκα Γενική Διευθύντρια Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και τον κο Μ. Αρβανιτίδη Προϊστάμενο του Τμήματος Marketing και Πωλήσεων. Την αποστολή του ΟΛΘ υποστήριξε σε όλη την προετοιμασία και κατά την εκδήλωση η Guardian Trust ΑΧΕΠΕΥ, μέσω του υποκαταστήματός της στη Θεσσαλονίκη.

Ειδικότερα, όπως επισημάνθηκε από τα στελέχη του ΟΛΘ, ενώπιον δεκάδων Γερμανών θεσμικών επενδυτών, τα κέρδη προ φόρων για το 2004 θα φτάσουν τα 5,3 εκατ. Ευρώ, έναντι 4,6 εκατ. Ευρώ πέρσι και ο τζίρος θα προσεγγίσει τα 43,4 εκατ. Ευρώ, έναντι 40,2 εκατ. Ευρώ αντίστοιχα.

Παράλληλα, τα φετινά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) θα ανέλθουν στα 7,5 εκατ. Ευρώ, έναντι 6,7 εκατ. Ευρώ το 2003. Τα οικονομικά μεγέθη του ΟΛΘ και η συνεχής ανοδική τους πορεία τα τρία τελευταία χρόνια, αποτέλεσαν και το βασικό αντικείμενο του ενδιαφέροντος, που επέδειξαν πολλοί Γερμανοί θεσμικοί επενδυτές, οι οποίοι επίσης ζήτησαν επιπλέον πληροφορίες για το θέμα της αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας του ΟΛΘ. Επιπλέον, οι Γερμανοί θεσμικοί κατέγραψαν και το γεγονός ότι η τιμή της μετοχής του ΟΛΘ διαπραγματεύεται σε επίπεδα σημαντικά χαμηλότερα της λογιστικής της αξίας.

Αναφορικά με τις εκτιμήσεις για το προσδοκώμενο εμπορευματικό έργο του 2004, η διακίνηση containers θα διαμορφωθεί σε 276 χιλιάδες TEUs, έναντι 270 χιλιάδων TEUs πέρσι, ενώ στα συμβατικά φορτία φέτος προβλέπεται ο διακινούμενος όγκος τους να αγγίξει τους 3,3 εκατ. τόνους, έναντι 3,1 εκατ. τόνων πέρσι. Στον επενδυτικό τομέα, για την τριετία 2004-2006 έχουν προγραμματιστεί επενδύσεις 52,7 εκατ. Ευρώ, οι οποίες περιλαμβάνουν επέκταση της προβλήτας 6, ανανέωση μηχανολογικού εξοπλισμού, κατασκευή αποθηκευτικών εγκαταστάσεων και νέου επιβατικού σταθμού.

Κατά την εκδήλωση επίσης αναλύθηκαν τα στρατηγικά πλεονεκτήματα της επιχείρησης και ιδιαίτερα η στρατηγική της θέση και τα πλεονεκτήματα από τη λειτουργία της ελευθέρας ζώνης. Όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ Γ. Ζαβελάκης, όραμα μας είναι να γίνουμε το πιο σημαντικό λιμάνι - κέντρο συνδυασμένων μεταφορών της ευροζώνης, για την περιοχή της Βαλκανικής χερσονήσου και της Ανατολικής Μεσογείου.