ΑΛΟΥΜΥΛ Α.Ε.

Αποτελέσματα 1ου εξαμήνου 2002

Η διοίκηση της ‘ΑΛΟΥΜΥΛ ΜΥΛΩΝΑΣ - ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ Α.Ε.' ανακοινώνει ενίσχυση των οικονομικών μεγεθών της τόσο σε επίπεδο μητρικής όσο και σε επίπεδο ομίλου κατά το α' εξάμηνο του 2002 έναντι του αντίστοιχου περσινού εξαμήνου.
Οι πωλήσεις της μητρικής παρουσίασαν σημαντική αύξηση 15,9% και ανήλθαν σε 54,6 εκ. ευρώ, έναντι 47 εκ. ευρώ το α' εξάμηνο του 2001.
Το α' εξάμηνο του 2002 συνεχίστηκε ο ισχυρός εξαγωγικός προσανατολισμός της εταιρίας με αποτέλεσμα οι εξαγωγές να σημειώσουν αύξηση σε απόλυτα μεγέθη 10%, (22,2 εκ ευρώ για το α΄ εξάμηνο του 2002, έναντι 20,2 εκ. ευρώ το 2001) καταλαμβάνοντας το ίδιο περίπου ποσοστό επί των συνολικών πωλήσεων με το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο, δηλ. 42% των πωλήσεων της εταιρείας για το 2002, έναντι 43% για το α' εξαμήνου του 2001.
Tα καθαρά κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 3,8 εκ. ευρώ έναντι 3,5 εκ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2001 σημειώνοντας αύξηση 9,4%.
Σε ότι αφορά τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα, ο όμιλος παρουσίασε εξίσου σημαντική αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 14,5%. Οι πωλήσεις ανήλθαν σε 56,4 εκ. ευρώ, έναντι 49,3 εκ. ευρώ το α' εξάμηνο του 2001.
Η κερδοφορία του ομίλου (κέρδη προ φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας) παρουσιάζεται μειωμένη κατά 14,8%, σε 3,4 εκ. ευρώ έναντι 4 εκ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2001, απόρροια των αυξημένων επενδυτικών δαπανών.
Η Διοίκηση της Αλουμύλ Μυλωνάς, λαμβάνοντας υπόψη τις παρούσες συνθήκες, κρίνει ότι τα αποτελέσματα είναι ικανοποιητικά, δεδομένης της γενικότερης αρνητικής συγκυρίας σε σχέση με τις πτωτικές τιμές του αλουμινίου, σε συνδυασμό με την πλήρη φάση ανάπτυξης του επενδυτικού της προγράμματος σε Ελλάδα και εξωτερικό. Εκτιμά δε ότι στο δεύτερο εξάμηνο τα αποτελέσματα θα είναι σαφώς θετικότερα.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης που είναι η συνεχής διεύρυνση της παρουσίας στο εξωτερικό και η διατήρηση της δεσπόζουσας θέσης στην ελληνική αγορά, η εταιρία προχωρά σε σημαντικές στρατηγικές συμφωνίες joint-venture με οίκους του εξωτερικού για επέκταση των δραστηριοτήτων σε νέα προϊόντα και απόκτηση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς, καθώς και στην ίδρυση νέων θυγατρικών στην Ευρώπη. Επίσης ολοκληρώθηκε η ανέγερση εκθεσιακών χώρων στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη και επίκειται σειρά νέων εμπορικών συμφωνιών με εταιρίες του εξωτερικού.