ΠΕΙΡΑΙΩΣ FINANCIAL HOLDINGS Α.Ε.

<b>1ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ CALL CENTER ΣΤΗΝ WINBANK
ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ </b><p>

Το Call Center της winbank, της υπηρεσίας ηλεκτρονικής τραπεζικής της Τράπεζας Πειραιώς, αναδείχθηκε το καλύτερο στην Ελλάδα για το 2001. Το βραβείο Gold Award απονεμήθηκε από το διεθνή διαγωνισμό ?The Teleperformance CRM Grand Prix 2001? στον οποίο η winbank συμμετείχε στην πρώτη κατηγορία ?Large Customer Service Call Centers?. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 18 Μαΐου 2001, στο ξενοδοχείο Ledra Marriott.

To Call Center της winbank αξιολογήθηκε ως το καλύτερο για την παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης, την έγκυρη και ολοκληρωμένη ενημέρωση, την εύκολη πρόσβαση, καθώς και για το άρτια καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό του. Συγκεκριμένα, τα κριτήρια για την αξιολόγηση των υποψήφιων call centers, με βάση τα οποία η winbank κατατάχθηκε πρώτη, ήταν ο χρόνος απάντησης της κλήσης, η φιλική υποδοχή, η γνώση των προϊόντων, η πρωτοβουλία για πώληση, καθώς και η συνολική συμπεριφορά και ποιότητα της επικοινωνίας.

Η winbank παρέχει ολοκληρωμένη και κορυφαία εξυπηρέτηση 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο απαντώντας σε εκατοντάδες χιλιάδες κλήσεις. Συγκεκριμένα, οι πελάτες της υπηρεσίας winbank-phone, έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τραπεζικές και χρηματιστηριακές συναλλαγές άμεσα και με απόλυτη ασφάλεια. Καλώντας τον τηλεφωνικό αριθμό 0800-20000, οι πελάτες εξυπηρετούνται είτε από το κέντρο κλήσεων μέσω τραπεζικού αντιπροσώπου, είτε από το Σύστημα Προμαγνητοφωνημένων Μηνυμάτων IVR (Integrated Voice Response) για την εκτέλεση των τραπεζικών και χρηματιστηριακών συναλλαγών τους. Παράλληλα, οι πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς, καθώς και όσοι άλλοι ενδιαφέρονται μπορούν να ενημερώνονται, αλλά και να κάνουν αίτηση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Τράπεζας.

Η διάκριση αυτή αποτελεί συνέχεια του προηγούμενου έτους, καθώς η winbank είχε κερδίσει και πέρσι στον ίδιο διαγωνισμό το βραβείο Gold Award στην κατηγορία ?Small Customer Service Call Centers?.

Η winbank αντιμετωπίζει τη νέα της βράβευσή της σα μια πρόκληση για τη διατήρηση της πρώτης θέσης, καθώς και ως δέσμευση και επιπλέον κίνητρο για τη συνεχή εξέλιξή της με την παροχή προσωποποιημένης εξυπηρέτησης στους πελάτες της.