ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΠΟΥΛΙΑΔΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ- ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ?MYGROCER?- 17 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΠΟΥΛΙΑΔΗ

Το Σεπτέμβριο στο Ελσίνκι θα πραγματοποιηθεί η πρώτη δοκιμαστική λειτουργία του ερευνητικού έργου MyGrocer (Mobile Shopping for Electronically Referenced Products), τον συντονισμό του οποίου έχει αναλάβει η μητρική εταιρία του ΟΜΙΛΟΥ ΠΟΥΛΙΑΔΗ.

Πρόκειται για ένα ερευνητικό έργο που αφορά τη δημιουργία προηγμένων υπηρεσιών B2C μέσω κινητών συσκευών επόμενης γενιάς με στόχο την πλήρη αυτοματοποίηση του ανεφοδιασμού του σπιτιού σε προϊόντα supermarket.

Από τον Ομιλο Πουλιάδη ο υπεύθυνος για τον συντονισμό του έργου Δρ. Γιώργος Ρούσος δήλωσε ότι το MyGrocer αλλάζει ριζικά την εμπειρία της επίσκεψης στο supermarket και συμπλήρωσε ότι ποτέ πριν οι νέες τεχνολογίες δεν είχαν φτάσει τόσο κοντά στον τελικό καταναλωτή.

Το MyGrocer ξεκίνησε την 1η Ιανουαρίου 2001 και συνολικά θα διαρκέσει 18 μήνες. Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 3,5 Εκατομμύρια Euros (1,2 Δις Δρχ.) χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Γενική Διεύθυνση Κοινωνία της Πληροφορίας) και το πρόγραμμα IST.

Τον συντονισμό του έργου ανέλαβε η Διεύθυνση Έρευνας και Ανάπτυξης του Ομίλου Πουλιάδη. Κύριοι συντελεστές του έργου είναι το ερευνητικό κέντρο για το ηλεκτρονικό εμπόριο του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ELTRUN και η εταιρία Cyberce του Ομίλου Πουλιάδη. Επίσης συμμετέχουν το ερευνητικό κέντρο της Nokia Corporation (Φιλανδία), η Unisys (Βέλγιο), η Atmel Hellas, η Procter & Gamble, τα Supermarkets Atlantic (Ελλάδα) και S-Group (Φιλανδία) και το Πανεπιστήμιο του Ελσίνκι (Φιλανδία).

Για την υλοποίηση του ΜyGrocer απαιτείται συγκεκριμένη υποδομή τόσο στα supermarkets όσο και στο σπίτι του καταναλωτή, καθώς και μία πλατφόρμα διαμεσολάβησης που θα αποτελέσει την πύλη μεταξύ των λιανοπωλητών και των τελικών καταναλωτών. Oι υπηρεσίες του MyGrocer θα είναι πλήρως εξατομικευμένες όσο αφορά τον καταναλωτή και θα προσφέρουν προηγμένες υπηρεσίες προώθησης προϊόντων στο λιανοπωλητή.

Το έργο MyGrocer επιδιώκει να επιτύχει τους στόχους του χρησιμοποιώντας τις νέες δυνατότητες που προσφέρει σήμερα η τεχνολογία RFID (Radio-Frequency Identification) που σταδιακά αντικαθιστά την τεχνολογία Βarcode. Οι προσφερόμενες υπηρεσίες θα επιτυγχάνουν τη διαχείριση των σπιτικών αποθεμάτων του τελικού καταναλωτή και θα προσφέρουν την δυνατότητα παραγγελίας προϊόντων μέσω κινητού τηλεφώνου. Οι υπηρεσίες αυτές θα είναι εύχρηστες λόγω των τεχνολογιών εξατομίκευσης (personalization) που χρησιμοποιεί το MyGrocer. Επιπλέον, μέσω των προηγμένων υπηρεσιών προώθησης προϊόντων του MyGrocer ο λιανοπωλητής αναμένεται να διευρύνει τις δραστηριότητες του.

Η Διεύθυνση Ερευνας & Ανάπτυξης του Ομίλου Πουλιάδη σε συνεργασία με τη θυγατρική εταιρία του ομίλου, Cyberce, αναπτύσσει ολοκληρωμένη λύση για το backend της υπηρεσίας MyGrocer. Η λύση βασίζεται στη πλατφόρμα λογισμικού L@ndscapeTM Corporate & ASP Server της Cyberce που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου τόσο στους λιανοπωλητές όσο και στους προμηθευτές προϊόντων. Για να καλύψει τις αυξημένες απαιτήσεις του έργου η πλατφόρμα επεκτείνεται για να υποστηρίξει δραστηριότητες m-commerce και προηγμένες δυνατότητες εξατομίκευσης.

Από τη πλευρά του Εltrun o κος Παναγιώτης Κουρουθανάσης τόνισε ότι το MyGrocer μετασχηματίζει την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή μέσα στο supermarket καθώς με τις πρωτοποριακές υπηρεσίες που προσφέρει πληρεί σε πολύ μεγάλο βαθμό τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών» ενώ ο κος Γιώργος Λεκάκος σημείωσε ότι η καινοτομία του MyGrocer βασίζεται στην ενίσχυση της αγοραστικής εμπειρίας του καταναλωτή ενώ παράλληλα εισάγει υποδομές που υποστηρίζουν πρωτόγνωρες · για τα Ευρωπαϊκά δεδομένα · υπηρεσίες στους λιανέμπορους και προμηθευτές».

Σχολιάζοντας το MyGrocer ο κ. Βασίλειος Περγιουδάκης διευθύνων σύμβουλος της Cyberce εξήγησε ότι το MyGrocer αποτελεί πρόκληση για κάθε εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο του e-Business και η οποία σκοπεύει να κατέχει σημαντικό μερίδιο της αγοράς στο μέλλον. Επίσης τόνισε ότι προτεραιότητα της Cyberce είναι η επένδυση στην περαιτέρω ανάπτυξη της πλατφόρμας L@ndscape ώστε η εταιρεία να επεκταθεί και να διεκδικήσει με αξιώσεις μερίδιο της αγοράς της Κοινωνίας της Πληροφορίας.

Μετά την πρώτη δοκιμαστική λειτουργία του MyGrocer το Σεπτέμβριο στο Ελσίνκι το σύστημα εν συνεχεία θα δοκιμαστεί το Δεκέμβριο από τα supermarket Atlantic σε πραγματικές συνθήκες και η δοκιμή θα επαναληφθεί από το S-Group τον Μάιο του 2002 προσφέροντας το πλήρες εύρος των δυνατοτήτων του συστήματος. Το MyGrocer προγραμματίζεται να λειτουργεί πλήρως σε υποκαταστήματα του S-Group το Σεπτέμβριο του 2002.

Η Διεύθυνση Έρευνας & Ανάπτυξης του Ομίλου Πουλιάδη λειτουργεί εδώ και αρκετά χρόνια ωστόσο την τελευταία διετία παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της. Στόχος του τμήματος αυτού είναι να αποτελέσει κέντρο τεχνολογικής δημιουργίας και αυτόνομη μονάδα σχεδιασμού και υλοποίησης καινοτομικών λύσεων νέας τεχνολογίας, σε συνεργασία με πανεπιστημιακά ιδρύματα και ερευνητικές ομάδες.

Για τον όμιλο Πουλιάδη η συγκεκριμένη δράση αποτελεί την αξιοποίηση της υπεραξίας του μεγέθους του, κυρίως σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού, τεχνογνωσίας και εμπειρίας. Ήδη σήμερα βρίσκονται σε εξέλιξη 17 έργα στα οποία συμμετέχει ο Όμιλος Πουλιάδη εκ των οποίων τα 15 είναι επιδοτούμενα από την Ε.Ε. και τα δύο από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας & Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης. Το σύνολο του προϋπολογισμού όλων των έργων που ήδη εκπονούνται, για όλους τους συνεργαζόμενους φορείς ανέρχεται σε 16 δις. δρχ. για την τριετία 2000 έως 2003.

Η εταιρία Cyberce Integrated Electronic Commerce Solutions Ltd. είναι εταιρεία παροχής ολοκληρωμένων λύσεων e-Business και e-Commerce. Συγκεκριμένα, προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες για την υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (e-Business) σε επιχειρήσεις και οργανισμούς του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, εκπονεί μελέτες εθνικής και διεθνούς εξέλιξης του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και μελέτες εφικτότητας και σύνταξη προδιαγραφών για την υλοποίηση εφαρμογών και υποδομών Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Επίσης, παρέχει υπηρεσίες σύνταξης επιχειρηματικών πλάνων για την υλοποίηση ή αποδοτικότερη αξιοποίηση εφαρμογών Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και μελέτες στρατηγικού σχεδιασμού και αναπτυξιακής πολιτικής με αντικείμενο την προηγμένη τεχνολογία. Τέλος, η Cvberce δραστηριοποιείται σε προγράμματα έρευνας και ανάπτυξης σε τεχνολογίες ψηφιακής τηλεόρασης (DTV) και κινητής τηλεφωνίας (WAP applications), σε περιβάλλοντα διαμεσολάβησης σε ηλεκτρονικές αγορές (Cybermediation) και σε άλλες προηγμένες τεχνολογίες και εφαρμογές, με στόχο την συνεχή πρωτοπορία.

Το eLTRUN είναι το μεγαλύτερο ερευνητικό κέντρο eBusiness στα Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια με 35 ερευνητές και διεθνή συνεργασία με 35 ερευνητικά κέντρα στα πλαίσια 12 διεθνών προγραμμάτων. Συνεργάζεται πολύ στενά με διεθνείς εταιρείες όπως ΝΟΚΙΑ, ORACLE, UNISYS, SEMA, Procter & Gamble κ.α. Από το 1999 υποστηρίζει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα GEM (Global eBusiness MBA) το οποίο τρέχει σε συνεργασία με 10 γνωστά πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Αμερικής. Το eLTRUN παρουσίασε το project MyGROCER στο τελευταίο Ευρωπαϊκό συνέδριο του λιανεμπορίου (ECR Europe) που διεξήχθη τον Μαϊο του 2001 στην Γλασκώβη με την παρουσία 3.500 στελεχών από τον σημαντικό αυτό κλάδο.

Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι ήδη υπάρχει σημαντικό ενδιαφέρον από το εξωτερικό για τα αποτελέσματα και τις υπηρεσίες του MyGrocer.


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων