Παρουσίαση του Ομίλου στο ΣΜΕΧΑ

Στα πλαίσια του προγράμματος παρουσιάσεων εισηγμένων εταιρειών που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Μελών Χρηματιστηρίου Αθηνών (Σ.Μ.Ε.Χ.Α.), έγινε η παρουσίαση του Ομίλου Π. ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε., από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Ιωάννη Μπρέμπο και τον Οικονομικό Διευθυντή της εταιρείας μας κ. Εμμανουήλ Σκούρτη.

Η παρουσίαση ξεκίνησε με την διάρθρωση του Ομίλου Π. ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε., τις μετοχικές συνθέσεις των εταιρειών Π. ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε. και ΡΑΔΙΟ ΑΘΗΝΑΙ Α.Ε.Β.Ε.Τ.Ε. πριν και μετά την Συγχώνευση, όπου μετά την συγχώνευση οι βασικοί μέτοχοι διατηρούν συνολικό ποσοστό επί του Μ.Κ. 71,49%. Στη συνέχεια παρουσιάστηκε το δίκτυο των καταστημάτων της Π.ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε. και της ΡΑΔΙΟ ΑΘΗΝΑΙ Α.Ε.Β.Ε.Τ.Ε. το οποίο καλύπτει πλήρως τον Ελλαδικό χώρο με 51 καταστήματα ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ και 22 ΡΑΔΙΟ ΑΘΗΝΑΙ. Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε σε έναν από τους βασικούς μετόχους της Π.ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε., τους DIXONS οι οποίοι κατέχουν το 15% και είναι ο μεγαλύτερος Όμιλος του κλάδου στην Ευρώπη και ο τρίτος μεγαλύτερος στον κόσμο, με παρουσία σε 11 ευρωπαϊκές χώρες και 1.224 καταστήματα, πραγματοποιώντας τζίρο 6,4 δις ευρώ το 2000. Εν συνεχεία ο κ. Σκούρτης αναφέρθηκε και εν συντομία στις εξής ενότητες : 1) Στα στοιχεία της αγοράς όπως μεγέθη αγορών και τάσεις στις πωλήσεις λιανικών εμπορευμάτων που επικρατούν στον κλάδο από το 1999-2003 2) Στην εξέλιξη των σημείων πώλησης καθώς και στο μερίδιο αγοράς που κατέχει η εταιρεία μας σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.

Στην συνέχεια παρουσιάστηκαν τα στοιχεία που διέπουν τον κλάδο και αναμένεται να επηρεάσουν την εταιρεία, τα βασικότερα από τα οποία είναι τα εξής :

  • Μεγάλος ανταγωνισμός
  • Μείωση του όγκου της αγοράς
  • Μείωση του τζίρου των κλιματιστικών
  • Σημασία των επί πιστώσει πωλήσεων και
  • Αναζήτηση νέων στρατηγικών λύσεων
Αναλυτικά επίσης παρουσιάστηκαν οι προοπτικές του κλάδου, με ιδιαίτερη μνεία στον όγκο των πωλήσεων που θα παρουσιάσει τα επόμενα χρόνια μια μικρή αύξηση, στην σταθεροποίηση των τιμών πώλησης σε μεγαλύτερα επίπεδα, στην βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών προς τον καταναλωτή, στην ανάπτυξη μεγάλων καταστημάτων κυρίως εκτός πόλεων, με αντίστοιχη μείωση των υπαρχόντων καταστημάτων και τέλος στην μείωση των λειτουργικών εξόδων.

Εν συνεχεία αναφέρθηκαν τα πλεονεκτήματα της εταιρείας Π. ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε. επιβεβαιώνοντας την ηγετική θέση που κατέχει στον κλάδο.
Τα βασικότερα πλεονεκτήματα παρουσιάζονται παρακάτω :

  • Πανελλαδική κάλυψη
  • Μεγάλη αναγνωρισιμότητα και αποδοχή από τους καταναλωτές
  • Τεχνογνωσία από DIXONS
  • Μεγάλο μέρος των πωλήσεων που γίνεται από παλαιούς πελάτες
  • Πιστωτικός έλεγχος και η έγκριση δανείων που γίνεται αυθημερόν
  • Πρόσβαση σε όλους τους προμηθευτές εσωτερικού - εξωτερικού
  • Μεγάλη διαφημιστική πίεση
Επίσης δόθηκε ιδιαίτερη σημασία στις Στρατηγικές επιλογές της εταιρείας μας οι οποίες αναφέρονται παρακάτω:
  • Η εταιρεία να παραμείνει ο Leader της αγοράς και γίνει η πιο αποτελεσματική εταιρεία στον κλάδο.
  • Ενσωμάτωση της ΡΑΔΙΟ ΑΘΗΝΑΙ στην ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ για την επίτευξη οικονομιών κλίμακος
  • Ανάπτυξη καταστημάτων Mega - KΩΤΣΟΒΟΛΟΣ
  • Ανασχεδιασμός και ανάπτυξη των υπαρχόντων καταστημάτων
  • Επανασχεδιασμός όλων των υποστηρικτικών υπηρεσιών των πωλήσεων, και μείωση του λειτουργικού κόστους
  • Δημιουργία νέου κέντρου Διανομής
  • Βελτίωση του μικτού κέρδους
Τέλος παρουσιάσθηκε εν συντομία, η εφαρμογή της εταιρικής διακυβέρνησης, η ανάπτυξη των καταστημάτων του Ομίλου Π.ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε. από το 1999 έως το 2002 με πρόβλεψη και για το 2003 και κλείνοντας την παρουσίαση εξετάσθηκε το πρόγραμμα αναδιοργάνωσης της εταιρείας ONE WAY.

Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων