Παρουσίαση στο Σ.ΜΕ.Χ.Α.
Η Οικονομική Διευθύντρια κ. Κουκαλάνη παρουσίασε τις δραστηριότητες, τα οικονομικά μεγέθη της εταιρίας, καθώς και τη στρατηγική ανάπτυξής της.
Κατά την διάρκεια της παρουσίασης έγινε αναφορά στην εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών της εταιρίας και την βελτίωση της κερδοφορίας που χαρακτηρίζουν τα οικονομικά αποτελέσματα του Α' εξαμήνου 2004.
Στον παρακάτω πίνακα απεικονίζεται η εξέλιξη των κύριων οικονομικών μεγεθών σε ενοποιημένη μορφή.
ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. A' Εξάμηνο 2004 A' Εξάμηνο 2003 Μεταβολή
Ενοποιημένα Αποτελέσματα (σε ευρώ χιλιάδες)
Κύκλος Εργασιών 449.789,18 438.060,11 2,68%
Λειτουργικές Δαπάνες προ Αποσβέσεων 83.476,47 79.523,96 4,97%
επί του Κύκλου Εργασιών 18,56% 18,15%
Κέρδη προ Αποσβέσεων Χρηματοοικονομικών, Φόρων και Εκτάκτων Αποτελεσμάτων (EBITDA) 18.343,45 17.481,55 4,93%
επί του Κύκλου Εργασιών 4,08% 3,99%
Αποσβέσεις 12.085,46 12.686,79 -4,74%
επί του Κύκλου Εργασιών 2,69% 2,90%
Καθαρά Κέρδη προ Φόρων 3.780,36 432,68 773,70%
επί του Κύκλου Εργασιών 0,84% 0,10%
Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν οι βασικοί άξονες της εμπορικής πολιτικής και οι μέθοδοι που ακολουθεί η Εταιρία για την ανάπτυξη των πωλήσεων καθώς και για την ενίσχυση της ανταγωνιστικής της θέσης.
Η κ. Κουκαλάνη αναφέρθηκε στη μείωση των τιμών σε 2.300 προϊόντα σε βασικές κατηγορίες τυποποιημένων τροφίμων και μη τροφίμων καθώς και στην νέα δυναμική σειρά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας '365', την εναλλακτική πρόταση στα hard discount προϊόντα που προσφέρει στους πελάτες της εταιρίας προϊόντα καλής ποιότητας στην καλύτερη τιμή.
Επίσης αναφέρθηκε στη νέα πιστωτική κάρτα AB Visa, ένα προϊόν στρατηγικής συνεργασίας της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος και της ΑΛΦΑ- ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε., η οποία προσφέρει σημαντικά οφέλη τους πελάτες και συνεισφέρει θετικά στις πωλήσεις της Εταιρίας.
Τέλος, παρουσιάστηκαν οι προοπτικές ανάπτυξης της Εταιρίας κατά τα προσεχή έτη με τη λειτουργία νέων καταστημάτων και την επέκταση του δικτύου διακαιόχρησης (franchising).
Στόχος της AΛΦΑ-ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. είναι η αποδοτική διαχείριση των πόρων της εταιρίας και η μεγιστοποίηση της απόδοσης για τον μέτοχο, μέσα από διαφανείς διαδικασίες και πρακτικές.