Παρουσίαση στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών
Με την προώθηση νέων προϊόντων στην ελληνική και τις διεθνείς αγορές, αλλά και την ανάπτυξη εμπορικών δικτύων στην Ευρώπη και τη Μ. Ανατολή μέσω νέων θυγατρικών και αντιπροσωπειών "χτίζει" η Kleemann Hellas το διεθνές προφίλ του ομίλου. Τις προοπτικές του και την πορεία διεθνοποίησης της εταιρίας, παρουσίασε σήμερα στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών ο γενικός διευθυντής της Kleemann Hellas, Αναστάσιος Κυριακίδης. Αναλύοντας τους στόχους της Kleemann για τη διετία 2006-2007, με αιχμή την ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στη διαρκώς αναπτυσσόμενη ελληνική αγορά των ανελκυστήρων, αλλά και τη διεύρυνση της παρουσίας της εταιρείας στο εξωτερικό, ο κ. Κυριακίδης κατέγραψε:
- την προώθηση νέων προϊόντων στην ελληνική και διεθνείς αγορές (Ανελκυστήρες χωρίς μηχανοστάσιο, αντισεισμικός ανελκυστήρας, οικιακός ανελκυστήρας),
- την ανάπτυξη εμπορικών δικτύων στην Ευρώπη και Μ. Ανατολή μέσω ανάπτυξης θυγατρικών και αντιπροσωπιών,
- την περαιτέρω ανάπτυξη τμήματος service πελατών
- και την αύξηση των κονδυλίων στην έρευνα και ανάπτυξη ολοκληρωμένων συστημάτων ανελκυστήρων.
Ενδεικτική, σύμφωνα με τον κ. Κυριακίδη, της μέχρι σήμερα θετικής πορείας του ομίλου όσο και των προοπτικών του είναι αφενός η εξέλιξη των οικονομικών του μεγεθών του 2005 και αφετέρου οι εκτιμήσεις για το σύνολο του 2006. Σε ό,τι αφορά το σύνολο της τρέχουσας χρήσης, η διοίκηση της Kleemann Hellas προσβλέπει σε ενοποιημένες πωλήσεις της τάξης των 81,10 εκατ. ευρώ (79,25 εκατ.ευρώ το 2005) και καθαρά κέρδη προ φόρων 10,4 εκατ. ευρώ (9,79 εκατ.ευρώ το 2005). Η KLEEMANN, μαζί με τις θυγατρικές KLEFER, Kleemann Asansor, Kleemann Liftovi αποτελούν έναν ισχυρό όμιλο με περισσότερους από 760 εργαζόμενους και βιομηχανικά κτίρια που υπερβαίνουν τα 55.000 τ.μ. Η Kleemann είναι μια από τις μεγαλύτερες ανεξάρτητες εταιρίες παραγωγής ανελκυστήρων στην Ευρώπη και στον κόσμο, παράγει πάνω από 12.000 συστήματα ανελκυστήρων το χρόνο, το 4% σε τεμάχια της παγκόσμιας αγοράς και απολαμβάνει ηγετική θέση στη διαρκώς αναπτυσσόμενη Ελληνική αγορά, καθώς διαθέτει το 70% σε εγκατεστημένες μονάδες και 46% σε αξία. Οι εκτός Ελλάδας πωλήσεις του ομίλου (30% το 2001 και 42,3% το 2005) πραγματοποιούνται παγκοσμίως, με κύριες αγορές την Αγγλία, την Ιρλανδία, τη Ρωσία, το Βέλγιο, τη Γιουγκοσλαβία, την Τουρκία, τη Γερμανία, την Ολλανδία και την Κύπρο.