SATO Group - Κυριότερα σημεία: - Έμφαση στο δίκτυο λιανικής και τη διαχείριση των σημάτων που συνδέονται με αυτό - Ενίσχυση της παρουσίας του SATO Group στο εξωτερικό

Τα νέα επιχειρηματικά σχέδια και την στρατηγική του SATO Group ανέλυσε σήμερα η Διοίκηση της εισηγμένης εταιρίας σε συνάντηση που είχε με εκπροσώπους του Τύπου, μετά το πέρας της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης. Ειδικότερα, ο Διευθύνων Σύμβουλος του SATO Group κ. Γιώργος Θεοδωρίδης αναφέρθηκε στην ορθότητα των επιλογών της Διοίκησης, στην αποτελεσματικότητα της στρατηγικής για τη συνεχή βελτίωση της επιχειρηματικής λειτουργίας και της ανάπτυξης των προϊόντων και του ανθρώπινου δυναμικού. Μέσα από τις κινήσεις αυτές, όπως ανέφερε ο κ. Γ. Θεοδωρίδης, η εταιρία στοχεύει στην ενίσχυση της ηγετικής θέσης που κατέχει στην ελληνική αγορά επίπλων γραφείων, στην κατάκτηση ηγετικής θέσης και στο έπιπλο σπιτιού και στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων στις διεθνείς αγορές. Σε ό,τι αφορά την οργανική ανάπτυξη της εταιρίας για τη διετία 2006 2007, στόχος της διοίκησης του SATO Group είναι η αύξηση των πωλήσεων κατά 10% σε ετήσια βάση. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, η διοίκηση της εταιρίας έχει θέσει ως προτεραιότητά της την ισχυρή υποστήριξη των σημερινών εμπορικών σημάτων (brand), τη δημιουργία νέων κατηγοριών προϊόντων brand, τη βελτίωση και ανάπτυξη του δικτύου της, και, τέλος, την επέκταση της μέσω εξαγορών. Το SATO Group δραστηριοποιείται, τόσο στην κατηγορία Β2Β, όσο και στη λιανική μέσω τριών και τεσσάρων, αντίστοιχα, εμπορικών σημάτων (brand). Ειδικότερα στη κατηγορία Β2Β εντάσσονται τα: SATO OFFICE SYSTEMS, SATO OFFICE GMBH (Γερμανία) και TCC (Τουρκία). Στην λιανική, τα εμπορικά σήματα που διαχειρίζεται το SATO GROUP είναι τα: ENTOS, BO CONCEPT, DIVANI & DIVANI, LA MAISON COLONIALE και SATO OFFICE SYSTEMS. Στα άμεσα σχέδια της διοίκησης του SATO Group, πέρα από την ενίσχυση του δικτύου διανομής ανά εμπορική δραστηριότητα και τομέα, περιλαμβάνεται η δημιουργία δύο νέων καταστημάτων ENTOS μέσα στο 2006, τον Ιούλιο στον Κηφισό (2.000 τ.μ.) και τον Οκτώβριο στην Βάρη Κορωπίου (3.000 τ.μ.) και η δημιουργία ενός SATO Business Center στο Μαρούσι (3.000 τ.μ.) τον Οκτώβριο του 2006. Παράλληλα, υλοποιεί τη δημιουργία νέου κέντρου logistics (30.000 τ.μ.) έως το τέλος του 2007 στην Ελευσίνα.
Δραστηριότητα στο εξωτερικό:
Σχετικά με τις δραστηριότητες του εξωτερικού, θετική κρίνεται η πορεία της γερμανικής εταιρίας SATO GMBH, γεγονός που συνδέεται με τις κινήσεις αναδιοργάνωσης που πραγματοποιήθηκαν μέσα στο 2005. Θετική επίσης κρίνεται και η πορεία της τουρκικής TCC, ενώ, σε ό,τι αφορά τη δανέζικη Bo Concept Holdings, η συνεργασία με την ελληνική εταιρία αναμένεται σταδιακά να ενισχυθεί.
Οικονομικά στοιχεία:
Στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους ο κύκλος εργασιών του SATO Group διαμορφώθηκε στα 17,3 εκατ. ευρώ, έναντι 17,1 εκατ. ευρώ που ήταν πέρυσι, παρουσιάζοντας έτσι αύξηση 0,9%. Αύξηση 274,6% παρουσίασαν και τα κέρδη προ φόρων του SATO Group στο ίδιο διάστημα, φθάνοντας τα 0,52 εκατ. ευρώ έναντι 0,13 εκατ. ευρώ που ήταν στο αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο.
Ο όμιλος SATO κατέχει ηγετική θέση στην αγορά του επίπλου γραφείου, με μονάδες παραγωγής και εμπορίας σε Ελλάδα, Γερμανία και Τουρκία, ενώ παράλληλα διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο οικιακού επίπλου στην εγχώρια αγορά με τις επώνυμες μάρκες ENTOS, BO CONCEPT, DIVANI DIVANI και LA MAISON COLONIALE. Ο όμιλος SATO αναπτύσσει συνεχώς καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και αισθητικής, με στρατηγικό άξονα την ικανοποίηση των πελατών του.


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων