SATO Α.Ε. : ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 11,5% ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ 2000

Αυξημένες κατά 57,3% εμφανίζονται οι πωλήσεις του ομίλου το 2000 σε ενοποιημένη βάση.Αύξηση κατά 57.3% εμφανίζει ο κύκλος εργασιών του ομίλου SATO σε ενοποιημένη βάση για την χρήση 2000. Πιο συγκεκριμένα οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν στα 19 δις. δρχ. έναντι 12 δις. δρχ. του 1999.Η δυναμική αυτή ανάπτυξη των ενοποιημένων μεγεθών αντικατοπτρίζει με τον καλύτερο τρόπο την επιτυχημένη στρατηγική ανάπτυξης μέσω εξαγορών τόσο στην ελληνική όσο κυρίως στην Ευρωπαϊκή αγορά με τις οποίες η SATO υλοποιεί την στρατηγική της για δυναμική επέκταση στις διεθνείς αγορές και ανάδειξή της σε Ευρωπαϊκή δύναμη στον χώρο του επίπλου γραφείου και οικιακού επίπλου.Η εξαγορά σημαντικού ποσοστού στο κεφάλαιο της Δανέζικης DENKA HOLDINGS, συμμετοχή την οποία ενίσχυσε πρόσφατα η SATO με την απόκτηση ενός επιπλέον 6%, την καθιστά κύριο μέτοχο της εταιρείας με ποσοστό 31,7%. Η εξαγορά της Γερμανικής GRAMMER (αν και ενοποιήθηκαν μόνο τα στοιχεία του τελευταίου τετραμήνου), καθώς και οι από κοινού επιχειρηματικές δραστηριότητες που αναπτύσσονται όπως με την BO CONCEPT Α.Ε στην Ελλάδα και την ανάπτυξη της BO CONCEPT στην Πολωνία καθώς και ο σχεδιασμός για περαιτέρω κινήσεις επέκτασης στις ευρωπαϊκές αγορές αναμένεται να διαφοροποιήσουν ολοκληρωτικά τα μεγέθη της SATO στην χρήση 2001.Αύξηση της τάξεως του 11,5% παρουσίασαν και οι πωλήσεις της μητρικής SATO για την χρήση 2000. ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 13.428 εκ. δρχ. έναντι 12.043 της χρήσης 1999. Η εταιρεία διεύρυνε ακόμη περισσότερο το μερίδιο αγοράς που κατέχει στην Ελληνική αγορά στην οποία επί σειρά ετών έχει την πρώτη θέση με σημαντική απόσταση από τον ανταγωνισμό.Τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στη χρήση 2000 στα 1.374 εκ. δρχ έναντι 1.656 εκ. δρχ. της χρήσης 1999. Η ανωτέρω μείωση είναι συνέπεια των δαπανών της εταιρίας κυρίως λόγω των εξόδων του προγράμματος αναδιοργάνωσης της εταιρίας και των εξόδων για εξαγορές, τα αυξημένα έξοδα διάθεσης λόγω της δημιουργίας του νέου logistics center της εταιρείας στη Μαγούλα Αττικής, καθώς και με την αύξηση των δαπανών για διαφήμιση. Επίσης συμμετοχή στην αύξηση των δαπανών έχουν και τα αυξημένα χρηματοοικονομικά λόγω των μεγάλων επενδύσεων που πραγματοποιήθηκαν.

Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων