Οικονομικά αποτελέσματα έτους 2003

Σημαντική ενίσχυση -της τάξεως του 32%- εμφάνισαν τα καθαρά προ φόρων κέρδη της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ κατά τη χρήση του 2003.

Συγκεκριμένα, διαμορφώθηκαν σε 2,131 εκατ. ευρώ έναντι 1,615 εκατ. ευρώ το 2002. Την ίδια στιγμή, τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 4,115 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 42%, ενώ ο κύκλος εργασιών της εισηγμένης το 2003 έκλεισε σε 18,125 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας άνοδο 27,05% σε σχέση με το 2002.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η εταιρεία διαθέτει μηδενικό τραπεζικό δανεισμό, καθώς οι επενδύσεις που υλοποίησε το 2003 πραγματοποιήθηκαν τόσο με ίδια κεφάλαια όσο και με κεφάλαια που άντλησε από τη δημόσια εγγραφή.

Κατά το εξεταζόμενο διάστημα, τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 2,230 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 30,50%, ενώ μετά την αφαίρεση των φόρων και των δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε 1,859 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 30,82%. Παράλληλα τα EBITDA ήταν 4,221 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 36,65% έναντι του 2002. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 19,547 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας άνοδο 25,53% σε σχέση με το 2002.

Στο μεταξύ, θεαματική ήταν η αύξηση (81%) των εξαγωγών της ΚΡΙ-ΚΡΙ το 2003, οπότε ανήλθαν σε 1,7 εκατ. ευρώ, αποτελώντας ποσοστό 9,4% επί των συνολικών της πωλήσεων.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΚΡΙ-ΚΡΙ, η ενίσχυση των οικονομικών μεγεθών της το 2003 οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των εξαγωγών της τόσο στα Βαλκάνια όσο και σε ευρωπαϊκές χώρες, στο λανσάρισμα νέων κερδοφόρων προϊόντων στο παγωτό αλλά και στο γιαούρτι, καθώς και στη διεύρυνση του εμπορικού της δικτύου στην εγχώρια αγορά. Παράλληλα, η επιτυχημένη συνεργασία της με άλλες επιχειρήσεις (όπως για παράδειγμα με την Τροφεκλέκτ), η απόδοση επενδύσεων που πραγματοποιήθηκαν σε μηχανολογικό εξοπλισμό, καθώς κα ι η είσοδος της εταιρείας στο ΧΑ τον περασμένο Ιούλιο έδωσαν ώθηση στην ανάπτυξή της.

Όπως υπογραμμίζει η διοίκηση της εισηγμένης, η σταθερά αναπτυξιακή πορεία της ΚΡΙ-ΚΡΙ δεν είναι συγκυριακή. Την τελευταία πενταετία, έχει καταφέρει να εδραιώσει την θέση της μεταξύ των πιο δυναμικών βιομηχανιών γάλακτος στα Βαλκάνια, εμφανίζοντας πολύ υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης ανά έτος (27%) από τον μέσο όρο του κλάδου (4%).

Η ΚΡΙ-ΚΡΙ συνεχίζει τη σταθερή της ανάπτυξη βάσει συγκεκριμένου στρατηγικού σχεδιασμού που προβλέπει μέση ετήσια ανάπτυξη πωλήσεων 25% για την επόμενη τριετία. Επίσης, στόχος της επόμενης τριετίας είναι το 15% του ετήσιου κύκλου εργασιών να προέρχεται από την προώθηση νέων προϊόντων.

Συγκεκριμένα το τρέχον έτος η εταιρεία δρομολογεί:

  • ολοκλήρωση του πανελλαδικού δικτύου διανομής προϊόντων παγωτού και γιαούρτης
  • λανσάρισμα έξι νέων προϊόντων παγωτού και νέων προϊόντων γιαούρτης ευρωπαϊκού τύπου σε ατομικές συσκευασίες
  • περαιτέρω αύξηση των εξαγωγών τόσο στα Βαλκάνια όσο και σε χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων