Με δεύτερη εξαγορά αλυσίδας καταστημάτων ενισχύει την παρουσία του στην Πολωνία το Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Αθήνα, 22 Νοεμβρίου 2001 - Ο Όμιλος εταιρειών ΓΕΡΜΑΝΟΣ, στο πλαίσιο της στρατηγικής επέκτασης και ενίσχυσης της παρουσίας του διεθνώς, ανακοίνωσε την εξαγορά δεύτερης αλυσίδας καταστημάτων λιανικής πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας στην Πολωνία.

Η εξαγορά αφορά την πολωνική εταιρεία TCM, η οποία διαθέτει δίκτυο 40 καταστημάτων και επιβεβαιώνει έμπρακτα, για δεύτερη φορά μέσα στο έτος, τη θετική στάση και τις προσδοκίες του Ομίλου όσον αφορά τις προοπτικές ανάπτυξης της πολωνικής αγοράς. Η δραστηριοποίηση του Ομίλου στην Πολωνία ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2001, με την εξαγορά του δικτύου EKO-CONTEL, δυναμικότητας 54 καταστημάτων. Μετά και την απόκτηση της ΤMC, ο Όμιλος εταιρειών ΓΕΡΜΑΝΟΣ αναδεικνύεται σε ηγέτη μεταξύ των ανεξάρτητων λιανεμπόρων κινητής τηλεφωνίας στην Πολωνία, διατηρώντας δίκτυο που ξεπερνά, συνολικά, τα 90 καταστήματα.

Στο προσεχές διάστημα τα καταστήματα της TCM θα μετονομαστούν και θα ενσωματωθούν στο δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία της εξαγοράς.

Η απόκτηση της αλυσίδας TCM, η οποία συνεργάζεται με την κορυφαία εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στην Πολωνία, ERA GSM, αναμένεται να τροφοδοτήσει μια ιδιαίτερα ραγδαία εξέλιξη των μεγεθών του Ομίλου ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην Πολωνία, μέσα στο 2002. Στην κατεύθυνση αυτή συντείνει το γεγονός πως η Πολωνία αποτελεί μια αγορά 38 εκατομμυρίων, όπου η διείσδυση της κινητής τηλεφωνίας δεν ξεπερνά το 23%. Το ποσοστό αυτό κατατάσσει τη χώρα σε επίπεδα πολύ χαμηλότερα από εκείνα γειτονικών χωρών όπως η Ουγγαρία και η Τσεχία, με αντίστοιχα ποσοστά πλέον του 40% και 50% και προσφέρει ιδιαίτερα διευρυμένα περιθώρια ανάπτυξης για τον Όμιλο.

Ήδη σήμερα, το Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, εκτός της Πολωνίας, διεκδικεί δυναμική παρουσία και σε άλλες χώρες της ευρύτερης περιοχής, με 43 καταστήματα στη Ρουμανία, 24 στη Βουλγαρία και 11 στην Κύπρο.

Παράλληλα, η επέκταση του Δικτύου Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην Πολωνία συνιστά σημαντικό βήμα στην πορεία υλοποίησης του ευρύτερου σχεδίου του Ομίλου, που θέτει ως αντικειμενικό στόχο τη δημιουργία του μεγαλύτερου δικτύου καταστημάτων στην ευρύτερη αγορά της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, καθώς και στις αγορές της ανατολικής Μεσογείου, το οποίο θα αριθμεί 700 καταστήματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό έως το 2003.


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων