Ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα για τη χρήση 2005. - Συνεχίζονται οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης - Σημαντική αύξηση Κερδοφορίας

Η εταιρεία FASHION BOX ΕΛΛΑΣ ΑΕ ανακοίνωσε τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα για τη χρήση 2005 με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης (I.F.R.S.).

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών σημείωσε αύξηση κατά 23,2% και διαμορφώθηκε σε Euro 19,6 εκατ. έναντι Euro 15,9 εκατ. το 2004, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμη χρονιά την σταθερή αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις χονδρικής ανήλθαν σε Euro 12,2 εκατ. αυξημένες κατά 26% σε σχέση με το 2004, ενώ οι πωλήσεις λιανικών ειδών sport επώνυμης νεανικής ένδυσης έφθασαν τα Euro 7,3 εκατ. αυξημένες κατά 19% σε σχέση με τις αντίστοιχες λιανικές πωλήσεις του 2004. Επί του συνόλου των ενοποιημένων πωλήσεων, οι πωλήσεις χονδρικής αποτέλεσαν το 62%, ενώ οι πωλήσεις λιανικής αποτέλεσαν το 38% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών.

Αξιοσημείωτη είναι και η αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας στο εξωτερικό και συγκεκριμένα σε Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία και Σκόπια. Αναλυτικότερα οι εξαγωγές στις παραπάνω χώρες ανήλθαν στο ποσό των Euro 2,4 εκατ. παρουσιάζοντας αύξηση 35,8% σε σχέση με το 2004 και αποτελώντας το 12% των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου έναντι 10,9% το 2004.

Το μικτό κέρδος σε ενοποιημένη βάση ανήλθε σε Euro 7,8 εκατ. έναντι Euro 6,7 εκατ. το 2004 σημειώνοντας άνοδο της τάξεως του 16%. Το περιθώριο μικτού κέρδους διαμορφώθηκε σε 39,7% επί του συνόλου των ενοποιημένων πωλήσεων. Αναλυτικά, το περιθώριο μικτού κέρδους στον τομέα της χονδρικής διαμορφώθηκε σε 31% επί των πωλήσεων χονδρικής ενώ στον τομέα της λιανικής το αντίστοιχο περιθώριο μικτού κέρδους διαμορφώθηκε σε 54,6%.

Τα έξοδα διοίκησης και διάθεσης για το 2005 αυξήθηκαν κατά 18,2% στα Euro 6,27 εκατ. με ρυθμό μικρότερο από την αύξηση που σημείωσε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ως αποτέλεσμα των προσπαθειών της διοίκησης για ισόρροπη και διαρκή ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων σε συνδυασμό με εξορθολογισμό και περιστολή των λειτουργικών δαπανών.

Ως αποτέλεσμα τα λειτουργικά κέρδη προ τόκων φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 20,5% φτάνοντας τα 1,6 εκατ. έναντι 1,36 εκατ. πέρυσι.

Τα κέρδη προ φόρων εμφανίζονται αυξημένα κατά 12,4 % στις Euro 936 χιλ. έναντι Euro 794 χιλ. το 2004. Επιπλέον, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας αυξήθηκαν κατά 31,3% και ανήλθαν σε Euro 545 χιλ. έναντι Euro 415 χιλ. το 2004. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι κατά το τέταρτο τρίμηνο η εταιρεία προχώρησε σε πώληση stock προϊόντων της κόστους Euro 830 χιλ. προς 252 χιλ. Αν είχε αποθεματοποιήσει τα προϊόντα αυτά τα αποτελέσματα θα ήταν αυξημένα κατά Euro 578 χιλ.

Με βάση τα ανωτέρω αποτελέσματα η διοίκηση της εταιρείας για τη χρήση 2005 θα προτείνει στη Γενική Συνέλευση των μετόχων μέρισμα Euro 0,04 ανά μετοχή αυξημένο κατά 33% σε σχέση με το μέρισμα του 2004 που ανήλθε σε Euro 0,03 ανά μετοχή.

Σε επίπεδο ενοποιημένου ισολογισμού αξιοσημείωτη είναι η μείωση των αποθεμάτων σε ενοποιημένο επίπεδο παρά την αύξηση του κύκλου εργασιών καθώς και η αύξηση των παγίων στοιχείων κατά 15% στα Euro 3.66 εκατ. Οι δανειακές υποχρεώσεις της εταιρείας μειώθηκαν κατά το 2005 και κυμάνθηκαν στο 17% επί των ενοποιημένων πωλήσεων έναντι 19% την αντίστοιχη περίοδο του 2004.

Τέλος ως αποτέλεσμα της αποτελεσματικής διαχείρισης των λογαριασμών ενεργητικού και παθητικού της εταιρείας καθώς και της λειτουργικής της ανάπτυξης, οι ταμειακές ροές του ομίλου κατά το 2005 εμφάνισαν πλεόνασμα κατά Euro 27 χιλ. έναντι αρνητικών ταμειακών ροών ύψους Euro 362 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο του 2004.

Κατά το 2005 η εταιρεία συνέχισε βάσει του επιχειρηματικού της σχεδίου την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων της, επενδύοντας συνολικά ποσό πλέον του ενός εκατομμυρίου ευρώ στο άνοιγμα 3 νέων Replay Stores, (Πειραιάς, Θεσσαλονίκη-Mediterranean Cosmos, Μαρούσι-The Mall), στο άνοιγμα 2 νέων shop-in-shop (Πολυκατάστημα Attica) και στην ανακαίνιση των υφιστάμενων καταστημάτων σε Κηφισιά και Λεμεσό. Παράλληλα η εταιρεία προχώρησε στην απαραίτητη επένδυση συνολικού ποσού Euro 300 χιλ. εκ των οποίων οι Euro 140 χιλ μέσα στο 2005 για την αντικατάσταση του λογισμικού της συστήματος και την on-line σύνδεση όλων των καταστημάτων της μέσω του διαδικτύου, της οποίας τα οφέλη θα μεγιστοποιηθούν σε μακροχρόνια βάση.

Για το 2006 αναμένεται η λειτουργία τριών (3) νέων καταστημάτων, (2) με τη μορφή franchise και (1) εταιρικού καταστήματος, ενώ συνεχίζεται η προσπάθεια για επέκταση και διεύρυνση του μεριδίου αγοράς στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει στη δημιουργία 3 Replay corners στη Ρουμανία (2 στο Βουκουρέστι και 1 στην Τιμισοάρα) σε συνεργασία με την Elmec Romania.

Για το 2006 οι ενοποιημένες πωλήσεις αναμένεται να ανέλθουν σε Euro 23,2 εκατ. αυξημένες κατά 18% σε σχέση με το 2005, ενώ τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) αναμένεται να διαμορφωθούν στα Euro 2,1 εκατ. αυξημένα κατά 29,6% σε σχέση με τα αντίστοιχα αποτελέσματα του 2005.


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων