Συγχώνευση WATERMOTION με EMPORIUM SPORTS

Μετά την συνεργασία της με τον Οίκο ROSSIGNOL, η WATERMOTION A.E. ισχυροποιεί ακόμη περισσότερο την θέση της στην αγορά, προχωρώντας σε συγχώνευση με την EMPORIUM SPORTS A.E.E.H EMPORIUM SPORTS δραστηριοποιείται, όπως και η WATERMOTION, στην χονδρική και λιανική διάθεση επωνύμων ειδών sports (εξοπλισμό, αξεσουάρ και είδη ένδυσης) για την θάλασσα και το βουνό. Το χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνει το διεθνούς φήμης εμπορικό σήμα FANATIC, του Οίκου ULTRA TREND Vertrieb GmbH, που αποτελεί μια από τις κορυφαίες επιλογές σε hardware, είδη ένδυσης - sportswear και αξεσουάρ (www.fanatic.com). Επίσης η εταιρεία διαθέτει και ένα κατάστημα λιανικής στους Αμπελοκήπους.Οι διαδικασίες συγχώνευσης δια απορρόφησης αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός τριμήνου, η νέα δε μετοχική σύνθεση της WATERMOTION θα απαρτίζεται από:
Όμιλος CONNECTION 63%
Δημήτρης Σπηλιώτης 27%
Παλαιοί μέτοχοι Emporium 10%

H EMPORIUM SPORTS προβλέπεται να συμβάλλει κατά 20-30% στις ετήσιες πωλήσεις (χονδρική και λιανική) της WATERMOTION.
Η WATERMOTION, σύμφωνα με τα πλάνα ανάπτυξης της, έχει ήδη μεταφερθεί στις κτιριακές εγκαταστάσεις της CONNECTION, σε ένα νέο high-tech περιβάλλον προηγμένης αισθητικής και επιχειρηματικής αντίληψης, που θα συμβάλλει στην δυναμική ανάπτυξη των εργασιών της, ταυτόχρονα δε χρησιμοποιεί τις υποδομές/υπηρεσίες της CONNECTION (Οικονομική Δνση, Κέντρο διανομής, Credit control, Marketing κλπ).

Να σημειωθεί ότι κατά την χρήση 2000, δηλαδή την πρώτη χρήση μετά την εξαγορά, οι πωλήσεις της εταιρείας παρουσίασαν αύξηση μεγαλύτερη του 100% (602 εκ από 292 το 1999), τα δε καθαρά κέρδη προ φόρων παρουσίασαν αύξηση μεγαλύτερη του 400% (78 εκ από 15). Παρά την αύξηση των πωλήσεων, ο τραπεζικός δανεισμός μειώθηκε κατά 25% και ανήλθε σε 67 εκ. από 90.Μετά την συγχώνευση με την EMPORIUM, η WATERMOTION θα διαθέτει 2 καταστήματα λιανικής, το πρώτο στην Βούλα και το νέο στους Αμπελοκήπους. Σύμφωνα με τα πλάνα ανάπτυξης της αλυσίδας, προετοιμάζεται ήδη το τρίτο κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, επί της οδού Μητροπόλεως, στα σχέδια δε είναι και η μετεγκατάσταση του καταστήματος Βούλας σε κεντρικό σημείο στην Γλυφάδα. Επίσης διαθέτει και 2 μονάδες in-store shops, μία που καταλαμβάνει έναν ολόκληρο όροφο στο πολυκατάστημα Fokas Sport στην Θεσσαλονίκη και μία στο Flagship store της νέας αλυσίδα Extreme Sports της RIDENCO, στην Αθήνα.Στους στόχους της WATERMOTION, είναι η ανάπτυξη τόσο της χονδρικής όσο και της λιανικής. Οι εκτιμήσεις για τα αποτελέσματα του 2001, προβλέπουν τζίρο 1 δις και κέρδη 100 εκ. δρχ.

Σύμφωνα με τον στρατηγικό σχεδιασμό της CONNECTION, η WATERMOTION αποτελεί τον φορέα του ομίλου που θα δραστηριοποιείται στον ευρύτερο χώρο των αθλητικών ειδών. Στα πλάνα του ομίλου είναι και η ανάληψη των δικαιωμάτων διανομής ενός leading athletic footwear brand.

H WATERMOTION A.E., εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στην χονδρική και λιανική διάθεση επωνύμων ειδών sports (εξοπλισμό, αξεσουάρ και είδη ένδυσης) για την θάλασσα και το βουνό, καθώς και είδη extreme sports, αποτελεί από το 1999 μέλος του Ομίλου CONNECTION (40% η CONNECTION και 30% η θυγατρική UNITED SALES).
Η WATERMOTION διαθέτει ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως στις συγκεκριμένες κατηγορίες. Το brand portfolio της εταιρείας περιλαμβάνει οπτικά, ταχύπλοα εσωλέμβια σκάφη, εξοπλισμό, αξεσουάρ, είδη ένδυσης και υπόδησης και απευθύνεται σε επαγγελματίες αθλητές και εκπαιδευτές καθώς και sportsmen που ασχολούνται με ένα ευρύ φάσμα αθλητικών δραστηριοτήτων όπως Ski βουνού και θαλάσσης, Surf, Skateboard, BMX, Moto Cross, Snowboard, Wakeboard κ.α. Μεταξύ των brands, την αποκλειστική διανομή των οποίων κατέχει η WATERMOTION, περιλαμβάνονται και τα ARNETTE OPTICS, MASTERCRAFT, MARISTAR, OBERMEYER, HO SPORTS, HYPERLITE, NEPTUNE, LAMAR, LIB TECH, JOBE,LIQUID FORCE, GNU, ADIO, ALLIEN WORKSHOP, POWELL, BIRDHOUSE, BODY GLOVE κ.α., τελευταία δε απέκτησε και τα ROSSIGNOL.


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων