Πιστοποιήθηκε η FINTRUST S.A. με το νέο ISO 9001:2000

Η FINTRUST S.A., μέλος του Ομίλου Λύκος, αναβάθμισε το σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με τις απαιτήσεις του νέου προτύπου ISO 9001:2000, μετά από το σχετικό έλεγχο και αξιολόγηση από τον διεθνή φορέα πιστοποίησης S.G.S. International Certification Services AG. Η πιστοποίηση δεν αφορά μόνο τη Διαχείριση Οφειλών και Επισφαλών Απαιτήσεων αλλά, και όλες τις νέες υπηρεσίες της εταιρίας. Με το νέο πρότυπο, επομένως, καλύπτονται επιπλέον οι Υπηρεσίες Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (Contact Center) καθώς και οι Υπηρεσίες Καταχώρησης και Ελέγχου Δεδομένων (Data Entry).

Η εφαρμογή ενός πιστοποιημένου Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας από την FINTRUST S.A. ενισχύει τη συνεχή ανάπτυξή της. Η σαφώς καθορισμένη πολιτική για την ποιότητα εκφράζει τη δέσμευσή της εταιρείας για παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και για διασφάλιση πλήρους ικανοποίησης του πελάτη.
Η FINTRUST S.A. εστιάζει στην ικανοποίηση του πελάτη και στην εφαρμογή της δεοντολογίας με στόχο να αποτελέσει εταιρία πρότυπο στον τομέα της. Φιλοδοξεί να γίνει σημείο αναφοράς τόσο για την μεθοδολογία και τις πρωτοποριακές μεθόδους που ακολουθεί όσο και για την ταχύτητα και συνέπεια με την οποία εξυπηρετεί τις ανάγκες των πελατών της ανοίγοντας νέους δρόμους στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων.
Η εφαρμογή ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας επίσης, εξασφαλίζει μια σύγχρονη μορφή οργάνωσης και λειτουργίας της εταιρείας με στόχο τη διαρκή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και μακροπρόθεσμη αποδοτικότητα και συνεχιζόμενη ανάπτυξη.

Η FINTRUST A.E. είναι για τους πελάτες της ένας outsourcing partner και παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στον χώρο της είσπραξης επισφαλών ή μη απαιτήσεων κάθε τύπου, υπηρεσίες τηλεφωνικής επικοινωνίας, υπηρεσίες καταχώρησης στοιχείων και υπηρεσίες εκμίσθωσης προσωπικού.
Η FINTRUST S.A. είναι η πρώτη ελληνική Ανώνυμη Εταιρία που δημιουργήθηκε με αποκλειστικό σκοπό την παροχή υπηρεσιών για τη διαχείριση και είσπραξη επισφαλών απαιτήσεων σε όλη την Ελλάδα και έχει μετεξελιχθεί σε ένα σύγχρονο Contact Center παρέχοντας υπηρεσίες που αποτελούν λύσεις ακριβώς στα μέτρα του πελάτη με κατάλληλα εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό και άριστο τεχνολογικό και τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό.

Για περισσότερες πληροφορίες:
Κωνσταντίνος Λάγιος
Marketing Director
Tel : +3010 66 97 616
Fax : +3010 66 23 536
e-mail : k.lagios@lykos.gr


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων