Πιστοποίηση ISO 9001: 2000 για το ΕGΝΑΤΙΑ LINE

Την Πιστοποίηση Ποιότητας κατά ISO 9001: 2000 έλαβε η ΕΓΝΑΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ για το EGNATIA LINE, την Υπηρεσία Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης.

Μετά από αξιολόγηση από την εταιρία TUV HELLAS, έναν ανεξάρτητο φορέα με διεθνείς διαπιστεύσεις, o οποίος έχει συνδέσει το όνομά του με την Πιστοποίηση Ποιότητας και το ISO, διαπιστώθηκε η συμμόρφωση του EGNATIA LINE με τις απαιτήσεις του προτύπου ISO.

Το EGNATIA LINE, συμπληρώνει ενάμισι χρόνο λειτουργίας και αποτελεί το πρώτο Τραπεζικό Call Center στην Ελλάδα που χρησιμοποιεί την Τεχνολογία Αναγνώρισης Ομιλίας (Voice Banking) για την παροχή Τραπεζικών πληροφοριών και Υπηρεσιών, μέσω τηλεφώνου, παρέχοντας τη μέγιστη ασφάλεια, ταχύτητα και ποιότητα στην εξυπηρέτηση.

To Voice Banking (πλήρως αυτοματοποιημένη τηλεφωνική τραπεζική εξυπηρέτηση χωρίς την εμπλοκή ανθρώπου ?χειριστή) λειτουργεί με ιδιαίτερη επιτυχία και εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή το 30% των εισερχόμενων κλήσεων.


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων