Η Panafon · Vodafone παρουσιάζει το PANAFON Partner.

Από την έναρξη της λειτουργίας της, το 1993, μέχρι σήμερα, η Panafon-Vodafone παρέχει υπηρεσίες που διακρίνονται για την ποιότητα, την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητά τους, και αναπτύσσοντας πληροφοριακά συστήματα, πρωτοποριακά για τα ελληνικά αλλά και διεθνή δεδομένα. Μία από τις πρώτες προτεραιότητες της Panafon·Vodafone είναι η ανταπόκριση της στις αυξημένες απαιτήσεις των επιχειρήσεων, για την ολοκληρωμένη κάλυψη των οποίων δημιούργησε το πρωτοποριακό και ολοκληρωμένο πλέγμα υπηρεσιών, PANAFON PARTNER.Το PANAFON PARTNER αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση εταιρικής επικοινωνίας, η οποία προσαρμοσμένη στις ειδικές απαιτήσεις κάθε εταιρίας, εξασφαλίζει πλήρη λειτουργικότητα, καλύτερη διαχείριση πόρων και πρόβλεψη κάλυψης μελλοντικών αναγκών.Στόχος του είναι μέσα από τη συνολική κάλυψη των αναγκών μιας επιχείρησης για επικοινωνία να προσφέρει, στην επιχείρηση όλα εκείνα τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που χρειάζεται για να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στο περιβάλλον της Νέας Οικονομίας.Η φιλοσοφία του PANAFON PARTNER βασίζεται: ·Στη διερεύνηση των αναγκών της επιχείρησης (Τotal Account Management) από σύμβουλο τηλεπικοινωνιών Panafon Partner ·Στο σχεδιασμό ειδικών λύσεων για την κάλυψη αυτών των αναγκών ·Στην πρόταση και εφαρμογή των ολοκληρωμένων λύσεων από εξειδικευμένα στελέχη της Panafon-Vodafone. ·Στη συνεχή υποστήριξη μετά την πώληση με συνεχή ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες.Το PANAFON PARTNER προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις τηλεπικοινωνιών παρέχοντας στις εταιρίες: ·Προγράμματα Χρήσης φωνής, sms, data και fax: μέσω συνδέσεων σε εταιρικά προγράμματα χρήσης και υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας (Netoffice, SMS Plus fax/post). ·Υπηρεσίες Μετάδοσης Δεδομένων: μέσω μισθωμένων κυκλωμάτων (Leased lines), frame relay. ·Ιδιωτικά Ιδεατά Δίκτυα τηλεφωνίας: μέσω mVPN (mobile VPN) για τη διασύνδεση των κινητών και σταθερών τηλεφώνων μιας εταιρίας. ·Υπηρεσίες Internet: μέσω μόνιμης ή dial up πρόσβασης. ·Διαχείριση Στόλου Οχημάτων: μέσω του Fleet Manager. ·Υπηρεσίες Υποστήριξης Εταιρικών Πελατών: μέσω της Corporate Line (γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης από καθορισμένο στέλεχος της Panafon-Vodafone), ειδικού εισπρακτικού μηχανισμού, Call Manager (Software διαχείρισης/ ανάλυσης λογαριασμών κινητής τηλεφωνίας Panafon-Vodafone), και τεχνικής υποστήριξης εξοπλισμού.Τα βασικά πλεονεκτήματα που παρέχει το PANAFON PARTNER σε μια επιχείρηση είναι η μείωση και ο έλεγχος των τηλεπικοινωνιακών εξόδων, η αύξηση της αποτελεσματικότητας, η συνεχής ενημέρωση για τις εξελίξεις στον νευραλγικό για το σύνολο της οικονομίας τομέα των τηλεπικοινωνιών, η τεχνολογική υπεροχή και αξιοπιστία που προσφέρει το δίκτυο Panafon-Vodafone, η ασφάλεια στη μετάδοση δεδομένων μέσω του μεγαλύτερου ιδιωτικού μικροκυματικού δικτύου στην Ελλάδα, η βελτίωση της ποιότητας και της ταχύτητας εξυπηρέτησης πελατών και η σε 24ωρη βάση τεχνική υποστήριξη Panafon.Η PANAFON-VODAFONE είναι η πρώτη και μόνη εταιρεία στην Ελλάδα, και μία από τις ελάχιστες διεθνώς, που έχει πιστοποιηθεί για το σύνολο της λειτουργίας της. Η εταιρία διαθέτει πιστοποιητικά: .Ποιότητας Υπηρεσιών (ISO 9001), .Περιβαλλοντικής Διαχείρισης (ISO 14001), .Υγιεινής και Ασφάλειας (BS 8800), . Ασφάλειας Δεδομένων και Πληροφοριών (BS 7799). ‘' Οι ενδιαφερόμενοι για το πρωτοποριακό σύστημα Panafon Partner μπορούν να επικοινωνούν, για περισσότερες πληροφορίες, με το 0800 127 127 (από σταθερό τηλέφωνο χωρίς χρέωση, ή με e-mail: partner@panafon.gr.

Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων