Η Newsphone Hellas S.A. στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών

Πραγματοποιήθηκε στις 3 Μαρτίου 2004, στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, στο πλαίσιο των τακτικών της εκδηλώσεων, η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της NEWSPHONE HELLAS S.A.

Τις προοπτικές και την στρατηγική της Εταιρίας, όπως διαμορφώνονται στο πλαίσιο του εγχώριου και διεθνούς περιβάλλοντος, παρουσίασε ο κ. Γ. Θεοδόσης Πρόεδρος της Εταιρίας και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Ευστράτιος Απέργης.

Πραγματοποιήθηκε αναλυτική αναφορά στην επιτυχή υλοποίηση της στρατηγικής της που έθεσε η NEWSPHONE HELLAS S.A., η οποία αποτελείτο από δύο βασικούς άξονες δηλαδή την διεύρυνση του πελατολογίου της Εταιρίας στον Ιδιωτικό Τομέα και την περαιτέρω διείσδυση στα μεγάλα έργα υποδομής του Δημοσίου Τομέα. Επίσης, αναφέρθηκαν τα σημαντικά πλεονεκτήματα που δημιουργούνται στο νέο εταιρικό σχήμα που προκύπτει μετά την δημιουργία της νέας Θυγατρικής NOETRON, καθώς ο Όμιλος ισχυροποιείται, ενώ αναμένεται να ενισχυθεί η αποτελεσματικότητα του, με την ταυτόχρονη δημιουργία πολλαπλών συνεργείων.

Ακόμα, έγινε αναφορά στα οικονομικά αποτελέσματα του οικονομικού έτους 2003, τα οποία σημείωσαν σημαντική αύξηση, καθώς οι πωλήσεις της NEWSPHONE HELLAS S.A ανήλθαν για τη χρήση 2003 σε 22.505 χιλ. ευρώ έναντι 13.875 χιλ. ευρώ για τη χρήση 2002 παρουσιάζοντας αύξηση 63,3%, ενώ τα Κέρδη προ Φόρων ανήλθαν σε 4.418 χιλ. ευρώ για τη χρήση 2003 έναντι 3.236 χιλ. ευρώ για τη χρήση 2002 παρουσιάζοντας αύξηση 36,6%.

Ο κλάδος στον οποίο δραστηριοποιείται η Εταιρία, είναι ραγδαία αναπτυσσόμενος και οι προοπτικές ανάπτυξης είναι άριστες δεδομένου ότι συνεπικουρούν για αυτό οι παρακάτω αναφερόμενοι παράγοντες:

  • Απελευθέρωση Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών με διαρκή μείωση του κόστους μεταφοράς της επικοινωνίας λόγω ανταγωνισμού
  • Αλματώδης εξέλιξη της τεχνολογίας Computer Telephony ? Ανάπτυξη ευρείας γκάμας εφαρμογών (SMS, MMS)
  • Αύξηση χρηστών του Internet
  • Ανάπτυξη Mobile Marketing και Υπηρεσιών Διαχείρισης Σχέσεων με Πελάτες (CRM)
  • Aύξηση ζήτησης εξειδικευμένων υπηρεσιών μέσω τηλεφώνου
  • Ραγδαία Ανάπτυξη των έργων της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (e-gov) προκειμένου ο Δημόσιος Τομέας να αναβαθμίσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τον πολίτη με βασικό εργαλείο τις σύγχρονες τεχνολογίες πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών

Για το 2004, οι προοπτικές διαφαίνονται αρκετά αισιόδοξες καθώς η Εταιρία στηριζόμενη στα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα εκτιμά ότι θα συνεχίσει να αναγνωρίζεται ως η κορυφαία στο χώρο της και να αποτελεί σημείο αναφοράς (Center of Excellence) για την παροχή καινοτόμων υπηρεσιών που προσθέτουν αξία στους πελάτες της. Τα παραπάνω οδηγούν στην εκτίμηση ότι το 2004 όπως και το 2003 θα είναι μια χρονιά ταχείας ανάπτυξης της Εταιρίας τόσο σε επίπεδο κερδών όσο και σε επίπεδο κύκλου εργασιών.


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων