Η αλυσίδα καταστημάτων της Microland ύστερα από 20 περίπου χρόνια λειτουργίας αλλάζει πρόσωπο, μεταλλάσσεται, πρωτοπορεί.

Σε μια εποχή που τα πάντα γύρω μας εξελίσσονται με ραγδαίους ρυθμούς, ιδιαίτερα η αγορά πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών χαρακτηρίζεται από ανατρεπτικές ανακατατάξεις, πολλά σχήματα υποχωρούν, ενώ ταυτόχρονα νέα σχήματα και παρουσίες έρχονται στο προσκήνιο. Η Microland, μετά από ανάλυση και μελέτη, προβλέποντας τις ανάγκες των καιρών, αλλάζει και είναι έτοιμη όχι μόνο να εισέλθει δυναμικά στην νέα εποχή, αλλά να πρωταγωνιστήσει σε αυτή. Αν και είναι παράτολμο, μπορούμε βασίμως να ισχυριστούμε, ότι το νέο μοντέλο της θα αποτελέσει για την ευρύτερη αγορά το σύγχρονο τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης του καταναλωτή. Η εταιρία αξιοποιώντας θετικά και αρνητικά στοιχεία της πολύχρονης εμπειρίας της στον κλάδο, αναλύοντας και προβλέποντας τις νέες συνθήκες της αγοράς και τις ανάγκες των καταναλωτών, σχεδίασε ένα εντελώς νέο και καινοτομικό μοντέλο καταστήματος, το οποίο ξεκινά, σύντομα θα εφαρμοστεί σε όλα τα λειτουργούντα καταστήματα και σταδιακά θα επεκταθεί με διεύρυνση του δικτύου σε όλες τις περιοχές της χώρας. Τα βασικά χαρακτηριστικά αυτού του νέου μοντέλου και της ιδιαιτερότητάς του μπορούν να συνοψισθούν στα ακόλουθα σημεία: Α.Τα καταστήματα είναι σε συγκεκριμένο μικρό μέγεθος με εξαιρετικά συμπιεσμένο κόστος λειτουργίας. Παρά την επιλογή για καταστήματα ελεγχόμενου και συμπιεσμένου λειτουργικού κόστους, εντούτοις με την χρήση καινοτομικών μεθόδων και την αξιοποίηση υπερσύγχρονων τεχνολογιών, τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα για τον καταναλωτή θα είναι πολλαπλά. Ειδικότερα, λόγω του συμπιεσμένου κόστους λειτουργίας, οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς. Β.Από την Microland θα διατίθεται όλο το εύρος προϊόντων υψηλής τεχνολογίας με πολλαπλότητα και εναλλακτικές λύσεις και όλων των ειδών οι υπηρεσίες, που έχει ανάγκη ο καταναλωτής, καθώς και ολοκληρωμένες λύσεις, που αφορούν στο σύγχρονο ψηφιακό σπίτι και την μικρομεσαία επιχείρηση. Βασικό στοιχείο για την επίτευξη αυτή, αποτελεί η λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μέσα στο φυσικό κατάστημα. Μέσω του ηλεκτρονικού αυτού καταστήματος, ο καταναλωτής μπορεί να βρει το σύνολο των προϊόντων υψηλής τεχνολογίας με πολλές εναλλακτικές λύσεις, χωρίς να επιβαρύνεται το κόστος βιτρίνας, πολυποίκιλου stock αλλά και χωρίς η επιχείρηση να επιβαρύνεται με τα αντίστοιχα ρίσκα. Μέσα από το πρωτοποριακό αυτό ηλεκτρονικό κατάστημα, με ειδικές έξυπνες μηχανές αναζήτησης ο καταναλωτής μπορεί να βρει όλα τα προϊόντα που αντιστοιχούν στις ανάγκες του και σε μεγάλη ποικιλία εναλλακτικών προτάσεων. Ταυτόχρονα μια κρίσιμη πλευρά αυτής της καινοτομίας αποτελεί η δυνατότητα τα προϊόντα, που αναζητά και ενδιαφέρουν τον καταναλωτή, να προβάλλονται στο εσωτερικό του καταστήματος σε γιγαντοοθόνη, η οποία περιέχει όλες τις εικόνες και τα χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος σε όσο βάθος ο καταναλωτής επιθυμεί. Την ίδια ώρα - επειδή είναι πρακτικά αδύνατο ο κάθε πωλητής καταστήματος να γνωρίζει τα πάντα για κάθε τεχνολογία, για κάθε προϊόν, για κάθε υπηρεσία και πολλές συνθέσεις, που είναι δυνατό να δημιουργηθούν - προβλέπεται η δυνατότητα ο υποψήφιος πελάτης να μπει σε ζωντανό video conference με το κέντρο υποστήριξης. Το κέντρο υποστήριξης λειτουργεί στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρίας, είναι σε on line real time σύνδεση με τα καταστήματα με φωνή και video. Το κέντρο είναι στελεχωμένο με άρτια και υψηλού επιπέδου καταρτισμένο επιστημονικό προσωπικό, το οποίο διαθέτει εξειδίκευση σε ποικίλους τομείς τεχνολογιών και προϊόντων. Ο καταναλωτής με αυτόν τον τρόπο έχει τη δυνατότητα μέσω του video conference, με αμεσότητα να κάνει μια "διά ζώσης" επικοινωνία με τον ειδικό, που είναι ο κατάλληλος για την περίπτωσή του, να πάρει όλο το βάθος και το εύρος των πληροφοριών, προκειμένου να κάνει την καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες του. Έχει προβλεφθεί ακόμη και η δυνατότητα να συνομιλήσει με εξειδικευμένο σύμβουλο επί χρηματοοικονομικών θεμάτων, προκειμένου να επιλέξει και τον πλέον συμφέροντα τρόπο πληρωμής των αγορών του.

Σε συνέχεια της καινοτομίας αυτής, στην πρόσοψη του καταστήματος λειτουργούν γιγαντοοθόνες Plasma, στις οποίες ο καταναλωτής μπορεί ο ίδιος να πάρει τον χειρισμό αυτών, να αναζητήσει και να ενημερωθεί για τα προϊόντα, που τον ενδιαφέρουν, ακόμη δε και να ζητήσει συνομιλία video conference έξω από τον χώρο του καταστήματος, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο. Σε περίπτωση που κάνει επιλογή αγοράς, αυτή τοποθετείται στο ηλεκτρονικό κατάστημα εκείνη τη στιγμή, και το προϊόν παραδίδεται με τον τρόπο που θα συμφωνηθεί, μαζί και με όποιες υπηρεσίες ο πελάτης αποφασίσει να χρησιμοποιήσει. Την ίδια λειτουργία επικοινωνίας με το ηλεκτρονικό κατάστημα και συνομιλίας με τους εξειδικευμένους συμβούλους, οι καταναλωτές μπορούν να την έχουν και από τον χώρο της οικίας ή του γραφείου τους. Επιπρόσθετα όλων αυτών, ο καταναλωτής μπορεί επίσης να έρχεται σε επικοινωνία 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο, όχι μόνο για θέματα αγορών αλλά και για θέματα τεχνικής υποστήριξης, συμβουλές και επεξηγήσεις για την λειτουργία των προϊόντων. Τα νέα καταστήματα έχουν σχεδιαστεί με ιδιαίτερα κριτήρια αισθητικής, φιλικότητας, ευελιξίας, παροχής άνεσης και ελευθερίας στον πελάτη, είτε να αναζητεί ο ίδιος, είτε να προσφεύγει στην βοήθεια του προσωπικού του καταστήματος ή του κέντρου υποστήριξης. Ακόμη τα νέα καταστήματα, πέρα από κάθε κατηγορία τεχνολογικού προϊόντος, παρέχουν την δυνατότητα στον πελάτη να κάνει χρήση μιας ευρύτατης γκάμας υπηρεσιών (παράδοση στο χώρο του, εγκατάσταση του προϊόντος, επίδειξη του προϊόντος, εκπαίδευση στη χρήση, μελέτη για διερεύνηση εξειδικευμένων αναγκών του, on site support για βλάβες ή τεχνικά θέματα κτλ 365 ημέρες τον χρόνο από τις 8:00 μέχρι τις 21:00). Το νέο μοντέλο της Microland θα επικοινωνηθεί μέσω εκτεταμένης κεντρικής καμπάνιας, αλλά ταυτόχρονα με την έναρξη λειτουργίας καταστημάτων σε συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο, θα πραγματοποιούνται πληθώρα ενημερωτικών και προωθητικών ενεργειών τοπικού χαρακτήρα, καθώς και συνέργιες με άλλες εταιρίες και οργανισμούς. Μέσα στο επιχειρηματικό σχέδιο για την πανελλαδική ανάπτυξη και διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων, έχει γίνει ειδική πρόβλεψη και για την λειτουργία καταστημάτων με το μοντέλο franchise. Έχει προβλεφθεί στα πλαίσια του σχεδιασμού τα καταστήματα franchising να ειναι ιδιαίτερα αποδοτικά για τον franchisee, καθώς παρέχεται σε αυτούς ένα δοκιμασμένο μοντέλο λειτουργίας του καταστήματος, οι συνολικές προδιαγραφές για το οικονομικό μοντέλο κόστους απόδοσης, οι τρόποι προώθησης προϊόντων, καθώς και η υποστήριξη στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Αυτό καθότι προβλέπεται, ότι ακόμη και τα franchise καταστήματα υποστηρίζονται με τον ίδιο on line τρόπο από το κέντρο υποστήριξης και εξυπηρέτησης πελατών. Η Νέα Εποχή έφτασε, η Microland είναι έτοιμη να την αντιμετωπίσει, είναι έτοιμη να σας υποδεχθεί και να σας εξυπηρετήσει.


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων