Διεθνής βράβευση στη Winbank της Τράπεζας Πειραιώς

Σημαντική διάκριση απένειμε χθες το βράδυ το αγγλικό περιοδικό διεθνούς κύρους Banking Technology στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής Winbank της Τράπεζας Πειραιώς. Στη Winbank απονεμήθηκε το 2ο βραβείο (διάκριση High recommended) στην κατηγορία Best On-line and Multichannel Banking Team. Το πρώτο βραβείο απονεμήθηκε στη Lloyds TSB Commercial Finance, ενώ στη Deutsche Bank Global Markets e-Commer απονεμήθηκε επίσης η διάκριση High recommended.

Η βράβευση αυτή αποτελεί μία ακόμη διεθνή διάκριση που προστίθεται στο μεγάλο αριθμό βραβείων που έχει αποσπάσει η υπηρεσία Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Winbank της Τράπεζας Πειραιώς. Το ίδιο περιοδικό είχε απονείμει και το 2001 το 2ο βραβείο 'High-recommended' στη Winbank για το σύνολο των ολοκληρωμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών που προσέφερε την εποχή εκείνη. Φέτος η βράβευση στηρίχθηκε στις καινοτομικές τραπεζικές υπηρεσίες τηλε-ειδοποίησης Winbank Alert! που προσφέρει η Τράπεζα Πειραιώς.

Η νέα αυτή γενιά υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής προσφέρει στον πελάτη άμεση και 'προσωπική' ενημέρωση. Ο πελάτης επιλέγει από ένα πλούσιο μενού για ποιες συναλλαγές ή καταστάσεις επιθυμεί να ενημερώνεται αμέσως (τη στιγμή που συμβαίνουν) και δηλώνει τους επιθυμητούς τρόπους επικοινωνίας (γραπτό μήνυμα SMS στο κινητό τηλέφωνο, e-mail, τηλεφώνημα από τραπεζικό αντιπρόσωπο από το Call Center). Έτσι ο πελάτης ενημερώνεται αυτόματα π.χ.

- ότι το υπόλοιπο του λογαριασμού του έχει πέσει κάτω από κάποιο όριο

- ότι δεν έχει επαρκές υπόλοιπο για την πληρωμή κάποιας υποχρέωσης

- ότι κατατέθηκε κάποια επιταγή στο λογαριασμό του

- ότι εκτελέστηκε κάποια εντολή αγοραπωλησίας μετοχών

- ότι έφθασε κάποιο έμβασμα στο λογαριασμό του

- ότι έγινε ανάληψη από το λογαριασμό του σε Ταμείο ή ΑΤΜ

- ότι πληρώθηκε ο λογαριασμός της πιστωτικής του κάρτας ή του ηλεκτρικού ρεύματος κ.ά.

Σημειώνεται ότι πρόσβαση στην υπηρεσία έχουν όλοι οι πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς, χωρίς την υποχρέωση να έχουν εγγραφεί σε άλλες υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής (π.χ. internet banking). Ήδη δεκάδες χιλιάδες πελάτες της τράπεζας χρησιμοποιούν την υπηρεσία αυτή με μεγάλη επιτυχία.

Η Τράπεζα Πειραιώς με τη συνεχή προσφορά νέων καινοτόμων υπηρεσιών επιβεβαιώνει το στόχο της, να αξιοποιεί την τεχνολογία και να είναι πρωτοπόρος στις σύγχρονες μορφές εξυπηρέτησης των πελατών.


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων