ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ Α.Ε.

Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ως επικεφαλής ενός ομίλου ελληνοκυπριακών εταιρειών και σε συνεργασία με μερικές από τις κορυφαίες κατασκευαστικές, μελετητικές, συμβουλευτικές και διαχειριστικές εταιρείες έργων οδοποιίας, υπέβαλαν φάκελο για την διεκδίκηση του αυτοχρηματοδοτούμενου αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας, που θα συνδέει τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ στο ύψος της Λαμίας, με την Εγνατία Οδό στο ύψος της Παναγιάς, έργο που είναι ιδιαίτερα ελκυστικό, μετά την ακύρωση του έργου της ζεύξης Μαλιακού. Ο Όμιλος των Ελληνικών εταιρειών, πέρα από την ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ, που είναι γνωστό ότι κατέχει ηγετική θέση στον κατασκευαστικό κλάδο (μία από τις δύο κατασκευαστικές που μετέχουν στον δείκτη MSCI) με εξειδίκευση σε κατασκευή αυτοκινητοδρόμων, αποτελείται από τις ΜΟΧΛΟΣ , CYBARCO και Αφοι ΙΑΚΩΒΟΥ (από τις μεγαλύτερες κυπριακές εταιρείες) και την ΓΑΝΤΖΟΥΛΑΣ.
Οι αλλοδαπές εταιρείες είναι η γαλλική PROJECTS EGIS ίσως η κορυφαία εταιρεία στον κόσμο σε λειτουργία αυτοκινητοδρόμων με τις DORSCH CONSULT (μελετητική), SAPRR (operator) SCETAROUTE (μελετητική) και TRANSROUTE (μελετητική, operator). Ο πιο πάνω όμιλος γαλλικών εταιρειών έχει επιβλέψει την κατασκευή αυτοκινητοδρόμων μήκους άνω των 3.600 χλμ και έχει θέσει σε λειτουργία στην Γαλλία και διαχειρίζεται αυτοκινητόδρομους συνολικού μήκους άνω των 1700 χλμ , με διαχείριση διοδίων, απ'όπου διέρχονται 290.000 οχήματα ημερησίως, καλύπτοντας όλα τα πεδία εμπειρίας, συμπεριλαμβάνοντας την διαχείριση δικτύου οδών, τον σχεδιασμό διοδίων νέας γενεάς, το δίκτυο οπτικών ινών, περιβαλλοντολογικά θέματα, πληροφορίες στους χρήστες σε πραγματικό χρόνο κλπ. Σημειώνεται ότι ο πιο πάνω όμιλος ήδη διαχειρίζεται την Αττική Οδό, έχοντας ήδη συγκεντρώσει πολύτιμη εμπειρία στον Ελληνικό χώρο.
Εκτός από τον πιο πάνω γαλλικό όμιλο EGIS, βασικό μέλος του σχήματος είναι η ισπανική OBRASCON HUARTE LAIN από τους μεγαλύτερους ισπανικούς κατασκευαστικούς ομίλους, με τεράστια εμπειρία σε κατασκευή αυτοκινητόδρόμων και γενικότερα σε μεγάλα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα.
Ο Όμιλος συμπληρώνεται από την μελετητική PROINTEC και τις κορυφαίες (παγκοσμίως) εταιρείες κυκλοφοριακών μελετών STEER DAVIES GLEAVE και SYMONDS GROUP.
Νομικοί σύμβουλοι είναι ο οίκος McDERMOTT, WILL & EMERY σε συνεργασία με το γραφείο ΚΑΡΑΜΑΝΩΛΗΣ & Στες, από τους καλύτερους και πλέον εξειδικευμένους νομικούς οίκους σε θέματα αυτοχρηματοδότησης, με εκτεταμένη εμπειρία στον Ελληνικό χώρο, έχοντας αναμιχθεί στην Αττική Οδό, στο Μετρό Θεσσαλονίκης, στην υπόγεια σήραγγα του Μαλιακού, στον ελαφρό σιδηρόδρομο των Αθηνών και στο ιπποδρόμιο του Μαρκόπουλου, πέντε από τα μεγαλύτερα έργα στην Ελλάδα κατά την τελευταία πενταετία.
Τέλος η χρηματοδότηση του έργου έχει την υποστήριξη των DEUTSCHE BANK, EFG FINANCE και της Ιαπωνικής τράπεζας SANWA BANK από τις μεγαλύτερες διεθνείς και ελληνικές τράπεζες αντίστοιχα, με δεδομένη τεράστια οικονομική ισχύ και εμπειρία σε πλειάδα αυτοχρηματοδοτούμενων έργων.

Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων