ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το ηλεκτρονικό εμπόριο και το Bancassurance αποτελούν τις σύγχρονες εναλλακτικές μορφές προώθησης των ασφαλιστικών προγραμμάτων καθώς εξασφαλίζουν ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, χαμηλότερο κόστος και δεν περιορίζουν τις δραστηριότητες των υφιστάμενων παραδοσιακών δικτύων.Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων ο Διευθύνων Σύμβουλος των ασφαλιστικών εταιριών του Ομίλου της Αγροτικής Τράπεζας, Αγροτικής Ασφαλιστικής και Αγροτικής Ζωής, κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου, κατά τη διάρκεια της συνάντησης των στελεχών πωλήσεων Βορείου Ελλάδος των δύο εταιριών, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 2 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο της 65ης Διεθνούς Έκθεσης.Ο κ. Λυσιμάχου πρόσθεσε ότι οι δύο εταιρίες έχουν ήδη προχωρήσει στην κατάρτιση του business plan της εταιρίας, η οποία θα προωθεί τα προϊόντα μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ παράλληλα προωθείται και το ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα Unit Linked για πώληση από τα γκισέ της τράπεζας, το BANKLINKED.Η αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος της Αγροτικής Ζωής κ. Νάσα Σαραντοπούλου ανακοίνωσε επίσης ότι μέχρι το τέλος του μήνα θα τεθούν σε λειτουργία και οι νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών των δύο εταιριών, μέσω call centers και direct mail, για την προώθηση των Unit Linked σε συνεργασία και με τα παραδοσιακά δίκτυα.Ο Συντονιστής Διευθυντής αρμόδιος για θέματα πωλήσεων της Αγροτικής Ασφαλιστικής κ. Βασίλης Μιχαήλ ενημέρωσε τα στελέχη των δύο εταιριών για τα νέα προϊόντα-πακέτα του κλάδου αυτοκινήτων, καθώς και τα κίνητρα βάσει των οποίων προωθούνται τα προϊόντα αυτά.

Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων