Αύξηση πωλήσεων 18% και κερδών προ φόρων 10% παρουσιάζουν τα ενοποιημένα αποτελέσματα του Ομίλου Σαράντη για το 2002
Τα αποτελέσματα της Σαράντης για το 2002 ήταν πάνω από τις εκτιμήσεις της Διοίκησης, όπως ανακοινώθηκαν τον περασμένο Οκτώβριο και προέβλεπαν καθαρές πωλήσεις 218 εκ. ευρώ και κέρδη προ φόρων 17 εκ. ευρώ.
Οι βασικές αιτίες για την καλύτερη από τα αναμενόμενα απόδοση του Ομίλου συνοψίζονται ως εξής:
Πρώτον η θετική πορεία της Pack Plast Poland, που εξαγοράστηκε τον περασμένο Απρίλιο και παρουσίαζε ζημίες 1,4 εκ. ευρώ για το α΄ εξάμηνο του 2002, οι οποίες μετατράπηκαν σε κέρδη 400 χιλ. ευρώ για όλο το έτος.
Δεύτερον, η πολύ καλή πορεία όλων των θυγατρικών του Ομίλου στην Ανατολική Ευρώπη με αποτελέσματα πάνω από τα αναμενόμενα σε όλες τις αγορές.
Τρίτον, η καλύτερη πορεία της ελληνικής αγοράς κατά την περίοδο των Χριστουγέννων που επηρέασε κυρίως τις πωλήσεις των ακριβών καλλυντικών.
Τέλος, πολύ σημαντικό ρόλο στα τελικά αποτελέσματα της Σαράντης έπαιξε η πολύ μεγάλη επιτυχία του νέου αρώματος C THRU, που λανσαρίστηκε τον περασμένο Οκτώβριο στην Ελλάδα και στην Α. Ευρώπη. Οι πωλήσεις του C THRU ξεπέρασαν κατά 40% τις αρχικές προβλέψεις της Διοίκησης.
Οι εκτιμήσεις του Ομίλου για το 2003 παραμένουν θετικές και πρόκειται να ανακοινωθούν μέχρι το τέλος Μαρτίου.