ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΥΠΕΡ-ΣΥΓΧΡΟΝΟ CALL CENTER

Με γνώμονα την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των συνδρομητών της , η Unifon ακολουθεί πιστά την αρχή του συνεχούς εκσυγχρονισμού. Βασιζόμενη σ/ αυτή τη φιλοσοφία , η εταιρία προχώρησε πρόσφατα σε μία ιδιαίτερα σημαντική επένδυση με στόχο την αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών (call center) της.Συγκεκριμένα το call center της Unifon ενισχύθηκε με την εγκατάσταση των υπερσύγχρονων εφαρμογών CRM (Customer Relationship Management) και CTI (Customer Telephonic Integration), βελτιώνοντας ουσιαστικά το επίπεδο της λειτουργίας του αλλά και της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών. Ειδικότερα, με το νέο call center επιτυγχάνεται ελαχιστοποίηση της αναμονής. Η κλήση του κάθε συνδρομητή αξιολογείται από το «έξυπνο» call center και συνδέεται αυτόματα με το αντίστοιχο εξειδικευμένο προσωπικό.Επόμενο βήμα αποτελεί η λεπτομερής εξέταση και ομαδοποίηση των θεμάτων που απασχολούν τους συνδρομητές. Έτσι, οι απαντήσεις και τα παρεχόμενα στοιχεία διέπονται από απόλυτη ακρίβεια.Σταδιακά δημιουργείται το προσωπικό "προφίλ" του κάθε συνδρομητή. Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνεται η προσωποποιημένη και αποτελεσματική αντιμετώπισή του προβλήματός του.Σύντομα, η εφαρμογή της σύγκλισης τεχνολογιών (Internet Suite) θα προσφέρει στον κάθε συνδρομητή την επιπλέον δυνατότητα να έρχεται σε επαφή με τη Unifon μέσω της επικοινωνιακής μεθόδου που τον εξυπηρετεί καλύτερα (π.χ. αποστολή μηνύματος με e-mail και λήψη της απάντησης με τηλεφώνημα - ή και οποιοσδήποτε άλλος συνδυασμό). Η Unifon σπάει το νήμα της επικοινωνίας και κάνει μία φορά τα μέγιστα ?δυνατά.

Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων